007

3.2K 279 31
                                    

Perspectief Samir

Ik opende met moeilijkheden mijn ogen en keek rond me heen en lag in een witte lege kamer, helemaal alleen. Waar ben ik? Hoe kom ik hier? Mijn deur ging open en er kwam een dokter binnen? Ik zit in het ziekenhuis??
Hè ben je eindelijk wakker zei hij
Wat doe ik hier zei ik
Nou u bent thuis gevallen meneer en u ouders hebben u hier gebracht zei hij
Waar zijn mijn ouders zei ik
Nou meneer u zit op de intensieve afdeling, u hebt hersen schade opgericht zei hij
Is het een erge schade zei ik
Meneer u bent pas ontwaakt van u verdoving u hebt pas een operatie achter de rug gehad, rust maar uit zei hij en liep weg en toen vlogen de beelden in mijn zicht. Ik ben helemaal niet thuis gevallen, dit heeft mijn vader aangericht. Ik heb een hersenschade dankzij hem, ik heb net een operatie gehad door hem. Ik weet niet eens hoelang ik hier lig. Ik voelden steken in mijn hoofd en alles werd weer zwart.
Samir Samir Samir Samir sta op, je kan dit, je bent nog veel te jong voor de dood, sta op en vecht voor je leven zei een stem
Dood, ik ben niet dood hoor zei ik
Samir sta op nu voor het te laat is zei een stem en een schok ging door me heen en zag felle licht en weg was ik. Weer een schok door me heen en weer zag ik felle licht maar ik hield me sterk en hield me ogen open en bevond me in een ander kamer.
Jongeman je liet ons schrikken zei en mannen stem dat in het wit verkleed was. Ik was te zwak om te antwoorden en viel in slaap, denkik.

Ik werd wakker door stemmen die ik hoorden.
Dit is jouw schuld, hij was erbijna niet meer schreeuwden een stem
Ik beschermde jouw ja, hij maakten jouw uit zei een ander stem
Nee hij sprak de waarheid, wat als hij er niet meer was huilden een stem. Ik keek om me heen en zag een man en een vrouw in mijn kamer. Ze keken mijn kant op en de vrouw liep mijn kant op.
Wie zijn jullie zei ik en keek ze aan
Je ouders zei de man
Ouders, wat is dat zei verwarrend
Kijk wat je met hem hebt gedaan huilden de vrouw en ik zag dat ze kapot was. Wacht ik herkenden deze vrouw, deze stem. Na een tijdje wouden ze weg gaan, maar toen kwam ze in me op.
Mama zei ik en ze keken beiden mijn kant op en mijn moeder denkik knuffelde me.
Sorry Samir, voor alles, vergeef het me zei mijn moeder
Samir? Zei ik verward
Sorry maar hij is nog wat achter met zijn verstand, maar hij herinnert zich binnenkort alles weer terug zei een man in het wit. Mijn mama en die man knikten en mijn moeder gaf me een kus op mijn voorhoofd en ze gingen allemaal weg. Niet veel later kwam er een vrouw in het wit binnen gewandeld. Ze prikten wat in mijn arm waardoor ik helder begon te zien en meer begon te weten. Mijn vader!! Hij! Ik ben woedend op hem, maar ik heb die woorden nooit tegen mijn moeder moeten zeggen. Ik hoop dat ze me zal vergeven. Ik was ver in mijn gedachten totdat er op mijn deur geklopt werd en mijn broertje Amir naar binnen kwam.
Hè ik weet niet als je me herinnerd maar ik ben je broertje zei Amir hahaha sukkel
Amir a hoofd zei ik pijnlijk lachend
Heb je je geheugen terug zei Amir
Ja maar hoelang lig ik hier man zei ik
4 dagen man, we hebben je bijna 2 keer verloren gek zei Amir
Oh zei ik kalmpjes
Maar ik ga mam halen nu je je een stuk beter voelt en weet zei Amir en liep de kamer uit en mijn moeder kwam met rode felle ogen naar binnen en kwam langs me liggen en gaf me een knuffel.
Mam sorry voor die woorden, ik meende ze niet zei ik
Het maakt niet uit Samir, ik was je bijna verloren, ik werd letterlijk gek Samir, doe dit nooit meer zei mijn moeder huilend
Sorry zei ik en omhelsde haar en nam haar in mijn armen. Mijn vader kwam ook binnen en mijn moeder keek mijn vader kwaad aan, want tja een hersenschade is niet niks.
Hoe voel je je zei mijn vader en ik negeerde hem, hij moest dit niet doen, kijk wat hij me heeft aangericht.
Ik vroeg je wat zei hij kwaad
Laat hem met rust Marouane, hij heeft hersen problemen dankzij jouw en jij verwacht dat hij tegen je spreekt zei mijn moeder woedend
Dat was niet mijn bedoeling zei mijn vader en liep boos weg en mijn moeder nam ook afscheid van me en liep ook weg en zo bleef ik alleen achter. Ik voelde me moe worden en wou mijn ogen sluiten totdat de deur open ging en Younes binnen kwam.
Hoe ben je binnen geraakt zei ik lachend
Haha ik heet Younes ik mag en kan alles, maar hoe zit dat met jouw man. Je hebt ons bijna 2 keer verlaten man zei Younes
Ja goed, alleen nog steken in mijn hoofd zei ik
Je vader heeft je zwaar geklapt man zei Younes en keek naar al de kabels die in me zaten.
Ik had die klappen verdiend man zei ik en Younes keek me niet begrijpen aan.
Ik heb woorden gezegd tegen mijn moeder, die ik niet moeste zeggen zei ik en keek uit het raam
Hoelang zit je hier nog zei Younes
Wollah meh k weet zei ik
Mohiem hou je goed broer, school is kapot saai man zei Younes
Hahaha ik had 1 week uitsluiting man zei ik
Haha jij spoort niet, maar k kom wel nog eens langs thalla zei Younes en liep mijn kamer uit, eindelijk rust en ik viel weer inslaap.

-Heey, velen reageren onder mijn deel dat ik hun boek moet promoten. Stuur me beter een privé bericht, anders vergeet k dat. Ook als jullie met vragen zitten kunnen jullie me altijd een berichtje sturen!
Liefst Dina!❤️
-02:35, heb laatste tijden meer inspiratie in de nacht zo te zien🤔
-GoodNight, bij 80 stemmen plaats k vandaag nog een deel!❤️

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu