022

3K 209 33
                                    

Perspectief Maysa

Nadat we gedaan hadden met school, gaan ik en Samir de stad in. We liepen naar een leuke terrasje en bestelden een frisse drank voor ons beiden. Hij werd gebeld door zijn vader en ik keek geconcentreerd naar zijn gezicht, damn. Ik ga niet liegen hoor maar Samir is echt knap!😍. K mag van geluk spreken dat ik hem heb, want andere dames zouden voor hem vechten. Hij krijgt ook veel aandacht van meiden, maar dat negeert hij en focust zich alleen op mij. Nadat hij klaar was met bellen gaf k hem een glimlach.
Vind je het goed als we straks mijn broertje&zusje van school halen zei Samir
Ja prima zei ik en hij keek me lief aan. Samir ging afrekenen en zo liepen we nog even in de stad en kwamen we veel van zijn vrienden tegen. Ze weten dat k zijn vriendin ben en nog bekijken ze me kwijlend aan?? Samir merkten dat vaak op en keek hun met een waarschuwende blik aan, wat hun bang maakten. Na een leuke dagje hebben gehad met Samir reden we naar de school van zijn broertje&zusje. We wachten ze op en Faudel sprong mijn kant op.
Maysa zei Faudel blij
Heey alles goed zei ik
Jaa zei Faudel en een klein meisje, dat zeker Samir's zusje moet voorstellen keek me lang aan.
Fatima dat is Maysa mijn vriendin zei Samir blij
K was toch jouw vriendin zei Fatima
Jullie zijn beiden mijn vriendinnen s dat goed zei Samir
Jaa zei Fatima blij. We liepen terug naar de auto en Samir reed naar zijn thuis toe om de kids af te zetten.

Perspectief Samir

Thuis aangekomen namen de kids afscheid van Maysa en liep ik met ze naar binnen toe. De kids liepen naar mijn moeder toe en ze riep me vervolgens.
Ga je me haar niet voorstellen zei mijn moeder
Andere keer mama, ze s er nog niet klaar voor zei ik
Isgoed lieverd doe ze de groeten en vertel haar dat ze zich niet hoeft te schamen, ze is hier altijd welkom zei mijn moeder blij maar toch las k een beetje teleurstelling omdat ze denkt dat k het niet wil.
K beloof dat k je nog aan haar zal voorstellen zei ik en gaf mijn moeder een kus op d'r voorhoofd. Ze glimlachte lief en ik liep terug naar Maysa toe, die k nu naar huis zal brengen. Ik stapten mijn auto ik en reed naar haar thuis toe.
Mijn moeder geeft jouw de groeten zei ik en focuste me op de weg.
Jeweet dat k er nog niet klaar voor ben zei Maysa stil
Dat weet k, ze zei me ook dat je je nergens voor hoeft te schamen en je altijd welkom bent zei ik
Dat s erg lief van je moeder Samir zei Maysa. Bij haar thuis aangekomen parkeerde ik mijn auto en liep ik met haar naar verdieping toe.
Ik zie je morgen schoonheid s goed zei ik
Ja, rijd voorzichtig en geen gekke dingen doen zei Maysa
Nooit, k haal je morgen vroeg weer op en bel je straks zei ik en gaf haar een lange kus voor haar voordeur, totdat we iemand hoorde kuchen. Ik draaiden me om en zag Ilham me met een opgetrokken wenkbrauw aankijken.
Heey Ilham, dit s Maysa mijn vriendin zei ik, dit s zo gênant.
Heey ik ben Maysa zei Maysa lief
K ben Ilham, Samir's soort van kennis zei Ilham en k keek haar raar aan.
Maar k bel je straks nog op, houd je goed zei ik tegen Maysa en gaf haar een snelle kus.
Jouw zie k zaterdag bij mijn thuis, hou je goed zei ik en liep naar het appartement blok uit en liep naar mijn auto toe. Ik stapten in en reed naar huis toe, waar k de auto's van mijn oom's zag staan. Ik parkeerde mijn auto en gaf de mannen allemaal een hand.
Waar s mama en de rest zei ik
In de tuin zei mijn vader en ging verder in gesprek met mijn ooms. Ik liep de tuin in en ze keken me allemaal sneaky aan?? K gaf ze allen een kus op hun voorhoofd en mijn moeder een kus en een knuffel.
Samir je hebt hier wat op je lippen, een kleurtje precies zei tante Anissa, shitt Maysa.
Oh het s van je vriendin vervolgde ze en keek me aan.
Hebben jullie geen ander onderwerp om over te praten zei ik en liep lachend naar mijn kamer. Ik nam mijn telefoon en zag een App berichtje van "Maysa❤️"
Veilig aangekomen?x zei Maysa. Ik besloot haar op te bellen, ze nam gelijk haar telefoon op en we zaten zeker 1uurtje aan de telefoon. Ik hoorde haar nog inslaap vallen en luisterde nog naar haar ademhaling en sloot het gesprek af. Ik stuurde haar nog een berichtje "Mogen de engelen over je waken Insh'Allah, slaapwel❤️"
Maysa is een meisje dat vroeg slaapt, ten laats om 22:00 later valt ze niet in slaap. Ik vind het wel goed dat ze zo vroeg slaapt, dan is ze nooit zo chagrijnig de volgende dag, tenzij ze ongesteld is wow, dan moet ik dus echt niets verkeerds zeggen of wat dan ook. Ik liep nog naar beneden en zag mijn moeder in de armen van mijn vader liggen, ik ben trots dan ik me de zoon van Marouane (..) mag noemen. Hij heeft veel meegemaakt, hij zat op het slechte pad en deed verkeerde dingen maar Alhamdoulilah, hij mist nu geen een gebed en bidt het altijd optijd zelfs zit hij in een belangrijke vergadering zijn geloof staat op #1. Ik liep lachend terug naar boven en gaf mijn zusjes en broertjes nog een kusje op hun voorhoofd en ging zelf in bed opweg naar morgen.

Hier s ie dan, ookal heeft het lang geduurd!!
Ik heb laatste dagen geen inspiratie, dus wil k aan jullie vragen hoe willen jullie dat het verder verloopt?? Laat het hier onder👇🏻 in de reacties achter!

Willen jullie ook zolief zijn om deze dames HajarIsDeNaam OldDiantj_ te volgen en hun verhalen willen lezen??
Alvast bedankt!!❤️❤️

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu