Perspectief Sofia
Doordat ik heen en weer geschud werd opende ik mijn ogen en zag een lachende Samir voor me.
Kom we zijn er, je kunt binnen verder slapen als je wilt zei Samir en ik stond op. Ik keek naar buiten en zag de regen druppels al via het raam naar beneden glijden. Pfff ik haat Nederland zo erg. Ik opende de autodeur en liep zo snel mogelijk naar de voordeur waar gelukkig een onderdakje was. Ik keek Samir en Amir lachend aan die in de regen alle koffers namen uit de auto en zo snel mogelijk naar de voordeur liepen.
Plaats van dat je zo zit te lachen kun je de deur wel ook openen he zei Amir en opende de voordeur met de sleutel die Samir me gaf.
Ik plofte neer op de bank en stuurde Alliyha een berichtje dat we veilig aangekomen zijn. Ik liep naar de keuken en had zo een trek in een lasagne schotel met extra veel kaas😋.
Je hoeft geen eten te maken he, mijn moeder vroeg als we bij haar kwamen eten zei Samir en keek me aan.
Samir ik denk dat ik beter naar huis ga. Aangezien ik m'n zus en kleine broertje alleen gelaten heb zei ik
Isgoed, ik breng je zo oké zei Samir en liep snel naar boven en ik stuurde m'n zus dat ik er aankom. (Mijn moeder is trouwens voor een periode naar Marokko gegaan). Mijn zus weet dat ik in Frankrijk verbleef en dat vond ze goed, ze zei me dat ik dat wel kon gebruiken. Hoe ik thuis kom zal ik haar alles vertellen over Samir.
Kunnen we zei Samir die me uit m'n gedachte haalde.
Jaa zei ik en liep met hem naar zijn auto toe.
Waar ergens woon je eigenlijk zei Samir
Drie straten achter de Appie zei ik en Samir reed er naar toe. Onderweg was het stil, wat ik best vond.
Aangekomen in m'n straat wees ik m'n huis aan en stopten Samir voor de deur en keek me aan.
Zien we elkaar morgen zei ik
Graag, maar ik moet terug aan het werk. Ik heb een flinke achterstand zei Samir
Oh oké zei ik
Ik bel je nog oké zei Samir
Ja prima, maar ik ga ervan door zei ik en gaf hem nog een snelle kus op zijn wang en nam m'n koffers en belde aan.
Sofia ben je terug zei Akram die de deur opende
Oh ik heb je zo gemist zei ik en gaf hem een kusje en liep naar binnen toe.
Waar is Hidaya zei ik en keek Akram aan.
Hier zei Hidaya en we omhelsde elkaar stevig.
Ik heb je zo gemist zei ik
Ik jouw ook, hoe is het gegaan in Frankrijk zei Hidaya en we namen plaats in de zetel.
Het was wel oké zei ik
Hmm het zal wel, komop vertel zei Hidaya
Nou ik heb een jongen ontmoet... Zei ik en werd onderbroken door m'n zus.
Ik wist het hahaha, ga verder zei Hidaya en keek me schijnheilig aan.
Zijn naam is Samir, hij staat bekend als Samir (..). We hebben veel tijd samen doorgebracht zei ik en veegde een traan.
Maar dat is toch goed, waarom huil je zei Hidaya en keek me aan.
Ik ben Mo tegen gekomen zei ik en zag dat Hidaya zich verschrok.
Zit hij dan niet vast zei Hidaya en ik schudde m'n hoofd.
Hidaya, ik heb het gevoel dat alles slecht zal aflopen met Samir door hem zei ik
Sofia, je moet zo niet denken. Je moet Samir zien als degene waarmee je je toekomst zult gaan delen. Mo is verledentijd, Sofia hij is je niet waard. Ik wil niet weer dat je je gaat kapot maken voor hem. Ga verder met je leven, samen met Samir zei Hidaya en ze veegde m'n tranen weg en ik werd gebeld door Samir en ik nam op.
Hallo zei ik
Sofia, je hebt gehuild is er wat zei Samir bezorgd
Nee er is niets zei ik en keek Hidaya aan.
Sofia, je moet niet tegen me liegen. Je hebt gehuild ik hoor het aan je stem. Geef me 5 minuten en ik ben bij je zei Samir en hing op
Wat zei hij zei Hidaya
Hij komt, hij hoorde aan m'n stem dat ik gehuild had zei ik
Sofia het is beter dat je hem alles verteld. Hoe je je voelt nu je Mo terug onderoog hebt gezien. Samir is bezorgd om je en doet moeite voor je, zulke jongens zijn zeldzaam deze tijd zei Hidaya met haar wijze raad.
Kom Akram, het is bed tijd voor je zei Hidaya en liep met Akram naar boven. Ik hoorde de deurbel gaan en ik opende de deur en zag Samir staan. Ik liet hem binnen en hij keek me aan.
Wie doet jouw zo een verdriet zei Samir
Het gaat om Mo is het niet zei Samir en ik keek hem aan en knikte langzaam.
Sofia wat vertel je me dan niet, dat ik moet weten zei Samir
Samir, ik heb hier geen goed gevoel over zei ik
Waarover zei Samir
Over ons, ik heb bang. Bang dat hij jouw of mij wat zou aandoen zei ik en keek Samir aan.
Sofia, je hoeft niet bang te zijn. Ik ben er voor je, altijd zei Samir
Samir hij is gevaarlijk zei ik en Samir trok me dicht naar zich toe.
Maak je niet druk om mij, ik red mezelf. Hij weet niet met wie hij te maken zal hebben, maar je moet me wat beloven zei Samir
Wat dan zei ik
Laat nooit meer een traan vallen voor hem, hij is dat waard Sofia. Je bent trouwens veel mooier als je glimlacht dan straal wat moois uit zei Samir en ik gaf hem een omhelzing en Samir gaf me een kus op m'n haren.
Ik ga ervandoor, mijn ouders wachten op me en ik moet morgen vroeg gaan werken. Bel me als er wat is oké zei Samir
Ja isgoed zei ik en liep met Samir naar de voordeur.
Ga slapen, je ziet er moe uit. Ik hou van jouw, onthoud dat zei Samir en gaf me een kus op m'n wang en stapten zijn auto in en scheurde de straten uit. Ik sloot de voordeur en liep naar boven toe. Ik wenste m'n zus en broertje nog een goede avond en dook m'n gemiste bed in, opweg naar alle ellende...
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
De TodoDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x