Perspectief Samir
Ik&Amir waren klaar voor vertrek. Ik zag aan Amir dat hij er echt mee zit, vooral om zijn vader na zo een lange tijd terug te zien. Imran is al in de zaal met Maysa, en hij baalt ervan om met haar te trouwen. Mijn moeder, tantes, nichtjes, neefjes en mijn broertje en zusjes zijn al naar Spanje vertrokken, met een privé vliegtuig. Daar wacht een goede vriend van m'n vader ze op. Mijn vader zal oom Nabil mee nemen en ik zoals ik al zei Amir.
Ik en Amir liepen naar mijn auto en stapten in. Ik reed naar de zaal en parkeerde m'n auto. We wachten nog in m'n auto totdat m'n vader en oom Nabil er ook zijn.
Ik zag de auto van m'n vader al aanrijden en stapten m'n auto met Amir uit. Oom Nabil zat langs m'n vader en stapten ook uit. Oom Nabil gaf ons nog een knikje en we liep naar de ingang.
Samir dat is ze zei m'n vader en ik keek op, vieze hoer dat ze is. Moet ik er echt doorheen gaan. Ik keek naar d'r en onze blikken kruisden. Ze kwam m'n kant op en m'n vader gaf me een waarschuwende blik. Ik zag dat er achter haar nog een man mee liep en m'n vader knikten naar Amir, van dat is je vader.
Samir zei ze schijnheilig en liet een paar nep tranen vallen.
Ken ik u van ergens zei ik met een vragende blik.
Ik ben je moeder lieverd zei ze en een steek ging door m'n hart. Hoelang ik al op deze woorden gewacht heb, maar jammer dat ze niet menens zijn.
Dat kan best zijn, maar in mijn ogen ben jij dat niet zei ik kalm.
Je gaat me toch niet zeggen, dat je Inaya als je moeder ziet zei ze
Ja, ben je jaloers dat ze een beter moeder is als jij zei ik
Samir, ze is een hoer. Ze kan alleen goed in bed duiken, en ik spreek uit ervaring zei Chafik en ik keek hem dodelijk aan, net als mijn vader.
Jij bent ook een flikker, en ik spreek uit ervaring zei Amir en Chafik schrok.
Amir ben jij dat zei Chafik
Wat gaat jouw dat aan zei Amir
Ik ben jouw vader zoon zei Chafik en ik las verdiet in zijn ogen, bij het zien van Amir.
Dat ben je niet, m'n vader staat langs me niet tegenover me zei Amir
Als we er langs mogen, we zijn namelijk uitgenodigd voor een trouw zei ik
Die van je halfzuster, of wacht die van je ex zei Chafik met een grijns. Ik spande m'n kaken op en keek hem dodelijk aan en liep erlangs door. We liepen naar een tafel waar onze namen stonden en namen plaats. Ik keek de zaal rond en m'n blik viel op Sabrine. Wat doet zij hier?? Ik liet m'n blik op haar totdat ze zich omdraaide en onze blikken kruisden. Ze schonk me een glimlach en ik gaf haar eentje terug.
Imran en Maysa liepen de zaal hand in hand binnen en ik zag dat die glimlach op Imran's gezicht nep was, sukkel. Mijn blik viel op 2 mannen helemaal vanachter in een hoekje, in het donker die op m'n vader en oom Safouane leken.
Pap, kijk links in de hoek zei ik en m'n vader en oom Nabil keken die richting op. Ik zag dat Mourad (tweeling van m'n vader) en Saifedine (tweeling van oom Safouane, broer van m'n moeder Inaya) zich ons geschrokken aankeken.
Ze leven nog echt zei m'n vader. Ik zag dat ik gebeld werd door m'n moeder dus liep ik de zaal uit en nam op.
Heey zei ik vrolijk
Heey lieverd, ik wil zeggen dat we goed aangekomen zijn lieverd en we nu bij het verblijfplaats zijn zei m'n moeder
Oh dat is goed, mama ik moet gaan zei ik
Isgoed, ik hou van je zei m'n moeder
Ik ook van jouw zei ik en hing op. Ik wou de zaal inlopen totdat ik Sabrine alleen zag staan. Ik liep naar d'r toe en ze keek me met een glimlach aan.
Wat sta jij hier alleen zei ik
Een beetje frisse lucht zei Sabrine
Gaat alles goed met je zei ik
Gaat prima hamdoulilah, met jouw zei Sabrine
Hamdoulilah, we mogen niet klagen zei ik
Dat mogen we inderdaad niet zei Sabrine
Is dat familie van je dat trouwt zei ik
Neen, ik ben hier als date voor m'n broer Adil zei Sabrine
Owh, doe je hem de groette van me zei ik
Jaa tuurlijk zei Sabrine
Ik ga terug naar binnen, kom je mee zei ik
Jaa zei Sabrine en we liepen samen naar binnen. Ik schonk d'r nog een glimlach en knipoog en zo liepen we beide naar ons eigen tafel. Zij wordt de mijne😍.
In deze situatie moet je je niet hechten aan een persoon zei oom Nabil
Dat gaan ze dan namelijk tegen je gebruiken vervolledigde m'n vader oom Nabil.
De avond verliep saaitjes door, ik heb wat met andere bedrijven gesproken en er waren wel goede bedrijven bij. Veel van deze bedrijven willen samen met me werken, omdat mijn bedrijf op #1 staat snapje. Anas&Amine hebben we ook gezien en gaven ons een knik van we staan met jullie in krijt. Chafik is ook vaak langs Amir gepasseerd maar daar trok Amir zich niets van aan. Ook m'n zogenaamde echte moeder heeft vaak een gesprek met me willen uitvoeren maar ik ging er niet op in.
De zaal was stilletjes aan leeg aan het lopen dus stonden wij ook maar eens op. We gingen Maysa&Imran nog veel geluk samen wensen, ookal wil ik Maysa nu vermoorden, maar het is maar voor de reputatie van m'n bedrijf. Ik zag Sabrine alleen aan een tafeltje zitten en ik nam langs d'r plaats.
Weeral alleen zei ik en glimlachte naar d'r
Jaa, als je op Adil moet wachten, zit je hier nog lang zei Sabrine
Waar is hij zei ik
Hij moest wat gaan regelen zei Sabrine
Moet ik je anders thuis afzetten zei ik
Ik weet het niet zei Sabrine twijfelend
Ik heb echt geen slechte bedoelingen zei ik serieus
Oké dan zei Sabrine en ik glimlachte liefjes naar d'r. We stonden op en ik zag Chafik mijn kant oplopen.
Is dit je nieuwe vriendin zei Chafik en keek Sabrine onderzoekend aan.
Niet nu zei ik en hield Sabrine's hand vast en ik ging wat voor d'r staan.
Ik ga haar heus niet opeten hoor, je moeder zal blij zijn met dit nieuws en je ooms zei Chafik grijzend en keek nog naar Sabrine
Raak d'r gewoon eens aan, met jullie vieze poten en verwacht een kogel door je kop zei ik dreigend in Chafik's oor en liep met Sabrine, niet meer wetend hand in hand naar m'n auto toe. Bij de auto aangekomen besefte ik pas dat ik hand in hand met d'r liep.
Uhm sorry zei ik en liet d'r hand los.
Geeft niets zei Sabrine en we keken in elkaars ogen. We kwamen dichterbij met onze hoofden en onze lippen stonden nu 1cm van elkaar en ik trok me terug, dit is fout.
Heb ik wat verkeerd gedaan zei Sabrine
Nee, helemaal niet maar dit is fout. Ik wil niet dezelfde fout maken als in m'n verleden met zo'n pracht dame zoals jij. Ik wil het dit keer halal houden zei ik en ik zag dat ze schrok van m'n antwoord.
Wauw, dat heeft een jongen nog nooit tegen me gezegd zei Sabrine
Ik ben niet zoals die andere jongens, onthoud dat zei ik en hield de deur voor haar open. Ze stapten in en ik zag Maysa me woedend aankijken, ik ruik jaloezie. Ik opende m'n deur en stapten ook in. Amir, is met m'n vader en oom Nabil mee, dus geen probleem.
Waar woon je eigenlijk zei ik
Kort bij het (..) plein zei Sabrine en ik knikten. Ik starte de auto en reed ernaar toe. Halfverwege de weg keek ik langs me en zag dat Sabrine in slaap gevallen was. Ik reed haar straat in en parkeerde m'n auto iets verder op.
Sabrine, Sabrine zei ik stilletjes en wekte haar.
Niet nu zei Sabrine
Sabrine sta op, we zijn aangekomen bij jouw thuis zei ik en moest lachen. Ze schoot in een keer wakker en haar wangen gloeide rood.
Bedankt zei Sabrine en gaf me een kusje op m'n wang en stapten m'n auto uit. Ik wachtte totdat ze haar huis binnenwandelde en reed toen weg. Ik reed naar m'n huis toe, en zag dat er 2 auto's op m'n oprit geparkeerd waren. Ik kenden deze auto's niet, dus nam ik m'n gun vanuit de auto die ik van oom Nabil gekregen had en stook die vanachter in m'n broek en stapten uit. De deuren van de auto gingen open en uit eentje kwam een boze Maysa& een onschuldige Imran uit en uit de andere auto kwamen m'n echte moeder, Chafik en m'n zogenaamde ooms.
Kijk dan onze stoere Samir zei Chafik
Je bent niet meer zo stoer in je eentje he zei Mourad, de tweeling van m'n vader en haalde een gun uit. Hij richtte die m'n richting op en ik haalde m'n gun ook uit.
Wij allen zijn hier bewapend, wat wil jij alleen doen zei Chafik en richtte ook een geweer m'n richting op.
Schiet en jullie allen liggen langs hem zei een stem achter me, wacht m'n vader. Ik draaide me om en zag m'n vader, al m'n ooms en nog zo'n 20 man bewapend.
Dit is lang geleden man zei oom Safouane geamuseerd en keek ze lachend aan. Ik stapten Chafik en Mourad's kant op.
Wie is er nu nog stoer he zei ik lachend tegen ze en ze keken me dodelijk aan.
Ik dacht dat je van me hield zei Maysa nep huilend
Ik val namelijk niet op goedkope hoertjes dat wist je toch al zei ik
Maar nu weet ik van wie je dat geërfd hebt zei ik en keek m'n echte moeder aan.
Wat noemde je haar zei Chafik boos
Ik noemde ze beide goedkope hoertjes, hoorde je me dan niet. Ze hebben vast beide gewerkt bij je om dat te worden ofniet zei ik met een grijs op m'n gezicht.
Stoere praatjes net zoals je vader, maar dat zit in de familie weetje zei Mourad
Jij bent al lang geen familie meer, dat weetje toch, waar zijn oma&opa nog, ze waren er nog niet eens op je nep begrafenis zei ik en ik zag dat het hem raakte.
Jij hoeft je mond niet eens te openen, jij bent al helemaal niets. Je moest je schamen wat je je zusje hebt aangedaan, m'n moeder heb je pijn laten lijden zei ik tegen Saifedine
Jullie allen moesten jullie schamen, jullie bloed eigen zoons kijken niet eens naar jullie op, wat zijn jullie voor ouders geweest man zei ik tegen Chafik en m'n echte moeder
En jullie amateurs hebben beide een groot fout gemaakt, jullie hebben geld boven familie gekozen sukkels. Jullie bloed eigen familie zei ik tegen Mourad en Saifedine
Maar luister hier eens, jullie allen hebben het leven van m'n ouders een hel gemaakt maar toen was ik er nog niet, maar nu zal ik de rollen omdraaien ik zal wraak doen, "wraak vanuit het verleden". Jullie zullen om vergiffenis huilen, maar weet dat ik geen genade zal tonen. Wat m'n ouders en m'n familie vroeger hebben gevoeld, zullen jullie nu een stuk harder voelen zei ik en m'n ogen spuugde vuur. Ik zag dat ze me allen bang aankeken.
Maar luister hier eens naar, ik heb hier 4 vliegtickets voor jullie buiten Maysa&Imran naar Thailand. Neen ze aan, en vertrek morgen vroeg en laat jullie gezichten hier nooit meer zien, anders kogel door jullie kop zei ik en ze keken me allemaal met open mond aan. Chafik nam ruw de tickets uit m'n handen en stapten elk de auto in en reden weg, zo hoort dat.
Zijn de vrouwen voor niets gegaan zei oom Tarik
Ze blijven daar nog, de strijd is pas begonnen zei ik
Hoebedoel je zei oom Imad
Ik heb wat onderzoek gedaan over jullie verhalen van vroeger, en Chafik gaat altijd terug op een strijd tussen ons, alleen dachten jullie dat het altijd gedaan was, maar zoals ik tegen hen zei ik ben jullie niet en de tijd van vroeger is geweest zei ik en ze keken me allen aan.
Mini Marouane hierzo zei oom Nabil
Pap, boek je een ticket met Amir en ga naar mam toe zei ik
Ik ga jouw niet alleen laten zei m'n vader
Jawel pap, mam heeft je nodig en dat weet je. Ik heb iedereen al hier pap, dus boek je ticket en vertrek morgen naar Spanje zei ik en hij knikten.
Dit nachtje bij mijn thuis zei ik tegen de boys
Reken daar maar op, een paar daagjes zonder kids&vrouwen, zalig zei oom Safouane
Totdat Najlae je hoorde, had je gezien zei oom Yessine lachend en we liepen met z'n allen mijn huis toe en liepen allen direct een kamer binnen waar we gingen slapen. Ik deel m'n kamer dit keer met Amir, maar geen probleem. Ik sloot m'n ogen en viel al snel in slaap, opweg naar een gevecht waar het eindpunt al gestaan moest worden.Soorry voor het lang wachten, maar m'n telefoon is alweer stuk😔, het is me gewoon niet gegund.
Maar hier is ie dan, wie weet is de mooie maand ramadan morgen voorbij, dus hierbij geniet nog van de laatste daagjes.
Ook wil ik mededelen dat dit m'n laatst stukje is tot 15 juli, wegens dat ik vrijdag naar Frankrijk vertrek, en zondag naar Marokko en El ied er tussen zit.
Hoop dat jullie dit gaan begrijpen, als ik nog ergens een telefoon kan regelen komt er sowieso nog een deeltje😁.
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x