Perspectief Maysa
Pff, goed gedaan Maysa nu heb je letterlijk niemand meer. Ik verzorgde Imran's wond nog snel, het zag er niet goed uit dat zeg ik je nu al. Anas is ijs gaan halen voor Imran en Amine is even in Imran's plaats gaan vergaderen.
Het spijt me van Samir zei ik
Geeft niet, ik begrijp hem wel na het overleden van zijn vriend Chakir, moest ik Younes niet aanraken zei Imran oprecht.
Jaa, het zit nog vers bij hem zei ik
Was het je vriend zei Imran
Jaa zei ik
Owh, hij is verledentijd toch zei Imran en keek me in mijn ogen aan.
Het heeft nog tijd nodig zei ik
Begrijp ik wel zei Imran en Anas kwam binnen met het ijs en gaf die aan Imran.
Jongens ik ga ervan door zei ik
Sms je me als je thuis aangekomen bent zei Imran
Jaa isgoed zei ik en liep naar mijn auto toe en reed naar huis.
Thuis aangekomen liep ik naar de badkamer en nam ik een snelle douche en liep er vervolgens uit. Ik deed mijn Marokkaanse huisjurkje aan en liep naar beneden en begon te koken voor mezelf. Nadat het eten klaar was schepten ik een bord voor me en wasten mijn bordje af en ging ik in mijn bedje duiken opweg naar morgen.Perspectief Samir
Ik stond op en liep naar de badkamer en nam een koude douche en stapten er vervolgens uit. Ik deed mijn strakke zwarte pak aan en sloeg mijn horloge om mijn arm heen en deed mijn haren in een goede model. Ik spoot wat parfum en vechten als laatst nog met mijn das. Ik liep naar de koelkast en dronk een glaasje fruitsap en at een croissant op. Vandaag neem ik officieel het bedrijf over, en staat alles vast op papier.
Ik nam mijn autosleutels en weg was ik. Ik stapten mijn Bentley in en reed naar mijn bedrijf. Ik parkeerde mijn auto netjes en stapten de auto uit en overal was paparazzi, er werd ook gefilmd en vragen gesteld maar ik ging ze straks allemaal wel beantwoorden. Ik stapten mijn bedrijf binnen en werd van harte verwelkomd. Ik zag mijn vader staan en liep naar hem toe, we spraken de laatste afspraken nog af en we liepen naar "Mijn kantoor" we ondertekende de officiële papieren en nu staat het vast, "Samir (..) officiële baas van (..) bedrijven". Ik omhelsden mijn vader nog en mijn moeder die er bijgekomen is en er werd van alle kanten foto's gemaakt, want de (..) bedrijf stond op nummer 1, dus is het normaal dat de pers erbij is.
Ik liep naar de grote zaal waar ik verwacht werd en beantwoorde daar allerlei vragen en dat was het dan voor vandaag. Straks is er nog een groot feest voorzien, maar dat is voor straks. Ik liep naar mijn kantoor waar mijn ouders stonden te wachten.
Ik ben trots op je Samir zei mijn moeder die nu al bijna 7 maanden zwanger is.
Je kent je grootste concurrent alvast, nadat je hem gister hebt gestoten zei mijn vader
Ik had hem niets gedaan, als hij van Younes was afgebleven zei ik
Let op wat je doet en trust nobody, als ze je stappen kennen, val je in je eigen val zei mijn vader
Komt inorde zei ik
We hebben nog een cadeau voor je zei mijn vader en gooide een sleutel mijn kant op. Ik keel ernaar, en het was geen autosleutel??
Je nieuwe huis zei mijn moeder die in een omhelzing met mijn vader was.
Bedankt, is lief van jullie zei ik en omhelsde mijn ouders.
We hebben het gehoord van jouw en Maysa zei mijn vader en keek me aan.
Maakt niet uit, ik kan haar niet verplichten om bij mij te blijven zei ik
Als ze jouw mektab is, komt ze wel terug zei mijn moeder
M3lish, hij heeft ons zei Younes bij de deur opening met Amir.
Proficiat broer zei Amir en Younes en we gaven elkaar een mannelijke omhelzing.
Thanks man, hoe zijn jullie hier geraakt zei ik
Me zei Jabir en gaf me een box.
Kleine jongens worden groot zei Jabir en keek mij aan.
Moet wel eens gebeuren zei ik
Wat ga jij doen verder in je leven zei Jabir tegen zijn broertje, Younes dus.
Hij komt bij mij werken zei ik
Zeg Wollah zei Younes
Tuurlijk, broers voor het leven zei ik en we gaven elkaar een box.
Jongens ik verwacht jullie allemaal straks in pak, om 20:00uur hier beneden in de zaal zei mijn vader en we knikten allemaal.
Dan zien we mekaar straks zei mijn vader en vertrok met mijn moeder.
Ik ben er ook vandoor jongens, tot straks zei Jabir en vertrok ook.
Wollah meh ik heb een pak zei Amir
Komt inorde, trouwens kijk eens wat ik heb zei ik en liet ze mijn huissleutels zien.
Zeg Wollah je hebt huis gekregen zei Younes en keek met Amir openmonds.
Zeg maar hallo tegen ons nieuwe huis zei ik
Ik weet niet man, ik ga mam dit nog niet aandoen zei Amir
Ja lijkt me verstandig, jeweet je bent altijd welkom zei ik
Tss moest je me dat nog zeggen zei Amir lachend
Kom, mijn werk zit erop voor vandaag. Nu gaan we mijn nieuwe osso bekijken zei ik en liep met de jongens de lift in.
Je hebt het wel bereikt man, 18/19 jaar en al directeur van 4 bedrijven pshatik broer zei Younes
Was allemaal niet gebeurd als ik mijn vader niet had, ik ben hem dankbaar. Ik run deze 4 bedrijven met jouw aan mijn zijde dan zal dat wel lukken, 2 zijn eigenlijk officieel van mij ik ga die andere 2 nog runnen totdat Amir en Faudel 18 jaar zijn snapje zei ik
Trouwens volgende week zakenreis a sah zei ik
Ghataar jho Wollah zei Younes
En ik dan zei Amir
Jij gaat op mama, Ahlam, Fatima en Faudel letten zei ik
Gaat papa met je mee zei Amir
Ja moet wel, we gaan die andere bedrijven even vast stellen op mijn naam en dan zijn we back zei ik en we stapten de lift uit. Ik zag nog paparazzi, waar ik dus helemaal geen zin in had.
Weyow hoe zie k eruit hoe zei Amir
Geen paparazzi Amir, loop Gwn door zei ik en we liepen op een snelle tempo door de mensen voorbij. We stapten mijn auto in en we reden naar het adres van onze nieuwe huis. We reden een wijk binnen, die niet slecht was. Ik stopten bij het juiste adres en we stapten uit. Wauww was het enige wat uit mijn mond kwam. Ik zal het even omschrijven. Het is een spierwitte huis met een grote voor- en achter tuin. Ik zag dat mijn vader het van achter leuk had ingericht met tuinstoelen, ligstoelen en een...
Zwembaddd schreeuwden Amir en sprong er met zijn kleren in.
Jij komt het huis niet binnen met die natte kleren zei ik en ik treed het huis met Younes binnen. Dit is typisch ingericht door mijn moeder. Het is goud/wit binnen. Er is een groot keuken voorzien en een groot living. We namen de trappen naar boven en ik zag 8 deuren. We liepen elke deur binnen en in totaal zijn er 6 slaapkamers met elk een badkamer en een toilet voorzien. De 7de deur was voorzien voor een grootte kantoorkamer met foto's opgehangen van mij en mijn familie. Dan hebben we tenslotte de 8ste deur die voorzien is met alle duren pakken in verschillende kleuren en maten. Ik zag dat er een briefje was dus nam ik die.
Kijk in garage. Stond er in de brief en keek Younes aan.
Dan gaan we maar eens in de garage kijken zei Younes en ik nam eerst een handdoek en kleren die hier lagen voor Amir mee en we liepen naar beneden toe. Ik legde de kleren en de handdoek voor Amir op de tuintafel en liep met Younes naar de garage toe.
Pohh, Wollah love voor mijn ouders. Er staan hier zeker een stuk van 15 dure auto's en verschillende scooters, brommers en Vespa's.
Typisch iets voor je vader he zei Younes en knikte lachend ja.
Jeziet he Younes, alles wat hier ligt is ook van jouw saffe zei ik
Thanks broer zei Younes
Hoeft niet, ik ga met Amir naar hotel en pak al onze spullen, jij neemt hier een auto en neemt alle spullen van je huis saffe zei ik
Ja is goed zei Younes
Hier zei ik en gooide hem de reserve sleutels van de garage en het huis zelf.
Ik liep naar de tuin en zag dat Amir zich al had omgekleed.
Kom zei ik
Waar naar toe zei Amir
Hotel onze spullen en die van Younes halen zei ik
Owkey zei Amir en we stapten mijn auto in en we reden naar het hotel toe. Bij het hotel aangekomen liepen we naar onze kamer en stopten we onze kleren terug in onze tassen. Ik liep nog naar de kamer van Younes en zag dat hij zijn tassen nog niet had aangeraakt, dus zaten ze nog dicht. Ik liep met alle tassen naar de lobby en betaalde de kamer voor 1 nacht af. We liepen vervolgens terug naar de auto toe en gooide al onze tassen in de auto.
We gaan even langs thuis oké zei ik
Ja isgoed, dan kan ik mijn tassen neerleggen zei Amir. Ik ben blij met Amir als broertje en de rest trouwens ook, maar Amir is een verstandige jongen. Wij beide hebben als klein kind het niet makkelijk gehad zoals jullie weten, maar toch hebben onze ouders er het beste van gemaakt. Ik heb geen echte moeder, wie weet waar ze nu is?? En Amir heeft geen echte vader, klinkt raar, maar is nu eenmaal zo. Op dit letten we nu eenmaal niet, als het pijn doet dat mijn moeder me heeft verlaten. Jaa heel erg zelfs, ik voelde me eenzaam. Wat ben je zonder je moeder?? Juist ja niets, maar gelukkig heeft mijn vader Inaya ontmoet, een voorbeeld moeder voor iedereen. Ik heb enorm respect voor haar, want ze is een heel sterk persoon, een persoon die ik mama mag noemen en daar ben ik trots op.
Ik starten de auto en reed naar mijn ouders thuis toe. Ik parkeerde mijn auto en droeg Amir's tassen naar binnen. Ahlam, Fatima en Faudel sprongen op me en ik liet de tassen vallen en nam ze alle 3 op.
Waar is mama en papa zei ik
Boven zei Faudel die een pak aanhad en Ahlam en Fatima een mooie jurkje.
Jullie zien er mooi uit trouwens zei ik en ze keken alle 3 beschaamd weg haha en ik gaf ze alle 3 een kus. Ik hoorde geluiden van hakjes op de trap naar beneden komen en ik zag mijn beeldschone moeder naar beneden komen. Ze draagt een mooi rode jurkje, waar je haar dikke buikje goed ziet en mijn sieraden die ik haar ooit eens als cadeau heb gegeven.
Wat doe jij hier zei mijn moeder
Ben ik al niet meer welkom zei ik
Zo bedoelde ik het niet zei mijn moeder paniekerig
Dat weet ik mama, bedankt voor het huis, bedankt voor alles. Ik hou van je zei ik en liet Ahlam, Fatima en Faudel los en omhelsde mijn moeder en gaf haar een kus op haar haren.
Is graag gedaan lieverd, en ik ook van jouw zei mijn moeder en keek me trots aan.
Ik hoop niet meer als mij zei mijn vader die de trappen naar beneden loopt.
Jij ook bedankt pap, voor alles zei ik
Isniks zei mijn vader.
Ik zie jouw over 1uur zei mijn vader
Jaa, Amir kom je zei ik
Ik kom zei Amir en liep de trappen naar beneden.
Samir heb je al iemand mee gevraagd voor vanavond zei mijn moeder
Moet dat dan zei ik
Eerste indruk? Zei mijn moeder
Ik kom alleen ja, maakt me niet uit wat ze van me denken. Ze kennen mijn levensverhaal allemaal niet zei ik en liep de deur uit met Amir. Ik stapten mijn auto in en bedacht me wel iemand, die met me mee kan gaan, Ilham.
Ga je echt alleen zei Amir
Nop ik kijk Ilham wel misschien zei ik
Ik zou het niet gedaan hebben, ik weet dat je nog van Maysa houdt. Jeweet dat je in de krant verschijnt met Ilham als jouw vrouw he zei Amir
Ja je hebt gelijk, ik ga wel met Younes en jij zei ik en reed naar mijn thuis.
En mijn pak dan zei Amir
Je hebt mijn thuis zeker niet van binnen gezien he zei ik
Nop, ik was in je zwembad a sah zei Amir
Hahaa ik heb verrassing voor je zei ik en we waren al bij mijn straat ingekomen. We stapten uit en ik zag dat Younes al thuis was. Ik nam de tassen en bracht ze direct naar boven met Amir achter me.
Kijk zei ik en opende de deur waar al mijn pakken zaten.
Weyow, heeft pa dit allemaal gekocht zei Amir
Ja, ik denk dat daar de iets kleinere pakken zitten kies er eentje uit en kleed je om en ga dan in de garage kijken zei ik lachend. Ik koos voor me eigen een donkerblauwe strakke pak en deed die aan. Ik nam mijn stropdas en deed die om, ik opende een laatje en zag daar verschillende dure horloges. Ik nam er eentje en sloeg die rond mijn arm. Ik spoot nog een geurtje op en bijpassende schoenen. Ik deed mijn haar nog in een tegoeie model en klaar was ik. Ik nam nog een pak voor Younes en ging hem die brengen.
Hier, ga je omkleden zei ik en gaf hem zijn pak hij knikten en ging naar boven toe. Ik liep naar de achtertuin en stak een sigaar op, ik moet hier echt van af komen. Nadat ik klaar was liep ik naar de voorkant en schrok, dit meen je niet. Woont ze nu echt in dezelfde straat als mij?? Ze draaide zich om en onze blikken kruisden elkaar. Ik wende mijn blik hoofdschuddend weg nadat ik Imran zag. Ik liep naar binnen en zag Amir vechten met zijn stropdas.
Kom hier zei ik en hielp Amir met zijn stropdas.
Thanks, trouwens ik kom een van deze dagen izjen Vespa halen ofzo zei Amir lachend
Hahaha isgoed zei ik en Younes kwam naar beneden in zijn pak.
Ghataar die pakken wel he zei Younes
Waarom vertelde jullie het niet zei ik
Wat zeiden Amir en Younes in koor
Dat ze hier in deze straat woont zei ik
Je was net zo blij man zei Younes
Vervolgens gewoon vertellen, trouwens Imran is daar. Niet flippen zei ik en de jongens knikten.
Ga je bij mij of Younes in de auto zei ik tegen Amir
Jouw zei Amir
Yallahzaid anders komen we telaat zei ik en we liepen naar buiten. Ik sloot de deur en zag dat Imran er nog stond. De jongens waren al ingestapt en Imran liep mijn kant op, hier gaan we weer. Ik zag Younes de auto al uitstappen en ook mijn kant op lopen.
Sorry moest Younes niet aanraken, en proficiat met je overwinst in (..) bedrijf zei Imran en stak zijn hand uit.
Thanks zei ik en schudde zijn hand terug als een echte man. Ik ga me nu als een volwassen man gedragen.
Ik zie jouw straks zei Imran en ik keek hem niet begrijpend aan.
Het feest, veel bedrijven zullen aanwezig zijn dat weet je toch zei Imran alsof ik dom was.
Dat weet ik ja, maar ik moet ervan door zei ik
Ja, Maysa wacht ookal op me. We zien je straks zei Imran met een grijns en liep weg, flikker.
Laat hem, hij is het niet waard en Maysa ook niet zei Younes en ik stak een sigaar op.
Op een dag gaat hij niet meer kunnen ademen ja zei ik en nam nog een trek en stapten mij auto in. Ik reed naar mijn bedrijf en zag Amir grijnzen.
Wat heb jij nou weer zei ik
Niets zei Amir met zijn duivelse blik en ik reed door. Na 10 minuutjes waren we aangekomen en ik parkeerde mijn auto langs die van mijn vader die er al stond. Ik stapten uit en wachten op Younes die na 3 minuten kwam aangereden.
Zeg Wollah we gaan over rode loper zei Amir kijkend naar de ingang
Blijkbaar zei ik en Younes kwam erbij.
Yallah kom zei Younes en we liepen naar binnen. Er werd overal foto's getrokken en zag mijn ouders en Ilham aan de ingang staan.
Proficiat zei Ilham en gaf me een kus op mijn wang en juist werd er een foto van gemaakt. Er werd ook van alle kanten gevraagd of Ilham mijn date was voor vandaag??
We liepen verder naar binnen en werd begeleid met de rest aan een tafel met onze namen. We namen even plaats en toen zei mijn vader dat hij me kennis ging laten maken met belangrijke mensen. We hebben veel gesprekken gevoerd met belangrijke mensen voor mijn bedrijf. Ook zijn Imran, Maysa, Anas en Amine ook binnen. Het was tijd voor mijn toespraak en ik liep naar voor met Younes aan mijn rechterzijde.
Ik wil als eerst mijn ouders bedanken, als zij er niet geweest waren stond ik hier niet. Ik zal deze bedrijf met heel mijn hart beschermen en beloof ook dat ik het op nummer 1 zal blijven houden. Ik heb ook grote plannen met mijn bedrijf en met mijn beste vriend Younes (..) aan mijn zijde en jullie steun zal dit zeker wel lukken. Ook wil ik mijn beste vriend Chakir (..) bedanken die hier nu van boven is toe aan het kijken. Hij is degene die ik nooit zal vergeten, mijn beste vriend.
Geniet nog van jullie avond en enjoy. Zei ik en nu was het tijd om op vragen te antwoorden. Ik zag een jongen mijn kant op lopen en herkende hem van school.
Hoe zit het met de relatie van u en mevr Maysa (..), die nu bij Imran (..) zijn zijde staat als date voor deze avond uw grootste concurrent zei hij door de microfoon en alle blikken waren op mij gericht. Hahaha flikker.
Nou die naam zegt mij niks. Ik heb nooit wat gehad met iemand genaamd Maysa en als u mij excuseert er wacht een belangrijk persoon op mij zei ik en stond op en liep naar mijn tafel. Ik zag dat er een traan omlaag gleed bij Maysa, maar dat interesseert me weinig.
Gaat het zei mijn moeder
Jaa zei ik afwezig en glimlachte fake. Ik heb haar nu weer pijn gedaan, kk zooi. Ik hoorde gegil en keek op, ik zag dat Imran's pak groen was geworden.
Ik keek Amir's kant op en hij knipoogde naar me. Ik zag Imran kwaad de zaal verlaten met een droevige Maysa achter hem.
Ik kom zo zei ik en liep snel Maysa's kant op en trok haar snel een kamer in.
Laat me los zei Maysa huilend en ze trilde helemaal.
Rustig ik ben het zei ik en deed het licht aan.
Jij bent echt een vreselijk persoon zei Maysa met tranen in haar ogen.
Ik moest wel Maysa, hij is mijn grootste concurrent zei ik
Moet je dan nog steeds liegen over dat er nooit wat geweest is tussen ons zei Maysa
Dat maakt toch niet uit, zolang wij weten wat er was tussen ons is, is toch goed zei ik en we keken in elkaars ogen. Ik veegde haar tranen weg met mijn duim en legde mijn hand op haar wang.
Waarom hij, jeweet dat hij jouw niet waard is zei ik stil en bleef in haar ogen kijken. Ze omhelsde me en gaf me een kus op mijn wang.
We konden veel meer zijn dan dit zei Maysa en keek me weer aan in mijn ogen.
Dat kunnen we nog steeds zei ik en hield haar hand vast.
Ik moet gaan Samir zei Maysa
Ik zet je zelf thuis af, kom zei ik en we liepen via de achterdeur naar buiten.
Shit zei ik
Is er iets zei Maysa
Nee wacht zei ik en belde Younes op.
Waar ben je sah zei Younes
Zorg dat niemand je ziet en kom naar de achterdeur zei ik
Saaf isgoed zei Younes en hing op. Ik keek naar Maysa en ik zag dat ze koud had. Ik deed mijn jas uit van mijn pak en sloeg die op haar. Ze draaide zich om en keek me lief aan.
Dankje zei Maysa stil en Younes kwam en keek verbaasd op.
Geef me je auto sleutels zei ik
Waarvoor zei Younes
Ik mag niet gezien worden dat ik vertrek zei ik en we wisselde van sleutels.
Zeg tegen me ouders, dat ik wat moest doen zei ik en Younes knikten.
Kom zei ik tegen Maysa en we stapten de auto in. Ik deed Younes zonnebril op en een pet die hier lag. Ik starten de auto en reed weg. In toen was het stil, en Maysa keek uit het raam. Bij onze straat aangekomen parkeerde ik mijn auto voor mijn deur en bleven we even zitten in de auto.
Dankjewel zei Maysa en wilde uitstappen.
Wacht, kom met me naar binnen en laat me alles uitleggen en dan mag je weggaan zei ik en ze stemden in. We stapten de auto uit en ik opende de voordeur en we liepen mijn huis binnen. Ik begeleidde haar naar de woonkamer en we namen plaats op de stoel.
Wil je wat drinken zei ik
Nee, wil je je verhaal nog doen zei Maysa en ik vertelde haar het hele verhaal van Samira dat ze zich als haar voor deed tot dat ik haar de dag zelf nog tenhuwelijk wou vragen. Ik keek haar aan en ik werd gebeld en er verscheen "Mama❤️".
Wacht even zei ik tegen Maysa en nam op.
Lieverd waarom ben je vertrokken is er wat gebeurt zei mijn moeder
Nee, ik voelde me niet goed. Ik denk wat verkeerds gegeten maar maak je niet druk ik kom morgen langs na werk zei ik
Isgoed, bel me als je je nog slecht voelt hou van je zei mijn moeder en hing op.
Ik moet gaan Samir zei Maysa en keek me gebroken aan.
Ik kan alles weer rechtzetten, verlaat me alstublieft niet ik heb je nodig Maysa zei ik
Ik heb tijd nodig oké zei Maysa en stond op. Ik stond ook op en liep naar haar toe en weer omhelsde me.
Ik heb je gemist, ik dacht dat ik je kwijt was zei Maysa gebroken
Nooit zei ik en ze maakte zich los van me en keek me aan. Ik gaf haar een kus op d'r wang.
Ik hou van je zei ik
Slaapwel Samir zei Maysa en verliet mijn huis.- lange deeltje van 3820 woorden, love voor jullie!!❤️
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x