003

4K 268 44
                                    

Perspectief Samir

ik werd wakker door mijn irritante wekker en stond op. Ik liep naar de badkamer en nam een snelle warme douche. Ik wikkelde een handdoek rond mijn middel heen en liep naar mijn kamer waar ik een Psg trainingspak aan deed en stond voor mijn spiegel en deed mijn haar in een model en spoot wat mannen parfum en liep naar beneden toe waar ik Amir, Faudel, Fatima, mijn moeder en Ilham aan trof mijn vader zal zeker al naar werk vertrokken zijn. Ik liep naar mijn moeder en gaf haar een kus op dr voorhoofd en Fatima een kusje op dr wang en Ilham een hand en Amir en Faudel een klop op hun hoofd en schoof ook aan de ontbijt tafel. Ik at mijn ontbijt snel op en zag dat het al vrij laat is.
Amir schiet op we komen nog telaat zei ik
Maakt niet uit zei Amir
Amir zei mijn moeder waarschuwend
jaja ik kom al doei iedereen zei Amir en liep alvast naar mijn auto. Ik liep naar de keuken waar ik een glaasje water dronk en mijn pinpas nam. Ik zag dat Ilham met Fatima bezig was en zotezien kunnen ze goed opschieten met elkaar. nu pas zie ik hoe mooi Ilham wel niet is. Blonde krullen en blauwe oceaan ogen waar je in kan verdrinken en dikke volle lippen. Ze keek op en ik schonk haar een knipoog en verliet het huis en stapten mijn auto in en reed naar school toe. Op school aangekomen parkeerde ik mijn auto en stapten ik en Amir uit. Amir liep naar zijn groep jongens en ik die van mij. Ik groeten de boys en niet veel later ging de bel en liepen we allen naar ons lokaal toe. Ik nam zoals gewoonlijk helemaal vanachter plaats langs Younes en stopten oordopjes in en luisterden muziek, want had echt geen zin vandaag. Ik keek uit het raam en was ver in mijn gedachten totdat er iemand ruw mijn oordopjes uittrok.
En nu gaat u eruit, ik ben u gedrag beu zei de docent
Pik wat denk jij wel niet, ik heb toch niets gedaan zei ik
Dat is het nou dus ga je er nu uit zei de docent
Ewa kowed dan man zei ik en liep de lokaal uit en liep richting de aula waar ik tegen een gedaante op botsten. Ik keek op van mijn telefoon en zag dat ik tegen een meisje aanliep en ze nu op de grond gevallen is.
Uhm sorry ik zag je niet zei ik en hielp dr opstaan
Tss allemaal hetzelfde met jullie ook he zei ze bot en rolden met haar ogen en liep kwaad weg, dan ook niet he. Ik liep de aula binnen en zag Amir zitten met een dame. Hij merkte me op en knipoogde naar me, hahaa wat een sukkel toch. Ik nam plaats aan een tafel en was druk bezig op mijn telefoon totdat er iemand ruw mijn telefoon uit mijn handen trok.
Heey schat zei Samira en drukten een kus op mijn lippen, hier gaan we weer.
Oww heey zei ik droog, zal ik Samira even voorstellen. Samira ja hoe moet ik dit nou zeggen mijn zogenaamde vriendin. we zijn als ik me niet vergis 2 jaar samen, maar ben haar zo beu. Ik blijf bij haar puur om de lust.
Heb je me gemist zei Samira en ging met haar handen over mijn gezicht en drukten een lange kus op mijn lippen wat eindigden in een ruwe kus dat werd verstoord door de bel.
Ik zie je straks lieverd zei Samira en drukten nog een kus op mijn lippen en liep naar haar lokaal toe. Ik stond op en zag dat dat meisje waar ik tegen aan botste me vies en afkeurend aan keek, wat kijkt ze nou ze heeft heel Arnhem gehad zeker. Ik stond ook op en liep naar mijn lokaal toe en zag dat dat meid ook in mijn klas zat? Wacht ben ik wel juist? Ik keek rond en ja hoor Younes zat vanachter en ik ging terug naast hem zitten.
Shoeff die nieuwe chik dan zei Younes
Tazz ze doet stoer man zei ik
Jaja ga jij maar lekker naar Samira toe zei Younes
Houjebek a hond zei ik
Vandaag gaan we in groepen werken en aangezien ik jullie vorige les had laten kiezen wie jullie partner was en er niks was ingeleverd, maak ik de groepen zei de docent
Samir het was fijn om met jouw gewerkt te hebben thalla broeder zei Younes
Je doet phel je gaat dood man zei ik
Ewajaa zei Younes
Dus dit zijn de groepen Abdel&Aleyna, Younes&Celine, Samir&Maysa,... Zei de docent
Wie is Maysa man zei ik en keek rond de klas
Maysa is onze nieuwe student en jullie nieuwe klasgenoot en jouw partner Samir zei de docent wijzend naar het meisje waar ik tegen aan botsten. Deze meen je niet pff.
Wollah jij hebt altijd geluk man shoef deze dan zei Younes wijzend naar Celine
Hahaa thalla broer zei ik en liep naar dr toe. Ze keek me weer eens vuil aan, wat leuk toch om haar zo te zien. Ik nam langs haar plaats en nam mijn telefoon tevoorschijn, ik ga dus echt niets doen aan deze opdracht.
Wil jeje telefoon wegstoppen en meewerken zei Maysa bot
En als ik weiger zei ik met opgetrokken wenkbrauw
Laat ook maar zei Maysa en werkten verder aan ons opdracht. Ik heb net heel de les zitten te niksen. Ik zag dat een onbekend nummer me opbelde dus nam ik gelijk op.
Hallo zei ik
Uhm hey Samir met Ilham zei Ilham
Ow hey Ilham zei ik extra hard om Maysa te plagen
Ik wou je vragen als je me na school kon ophalen zei Ilham
Tuurlijk kom ik je ophalen, stuur je me het adres dan pik ik je straks op zei ik
Isgoed doeii Samir zei Ilham
Doei Ilham zei ik en hing blij op en zag dat Maysa me geïrriteerd aankeek
Waar stres je nou om zei ik
Om jouw, is 1 vriendin niet genoeg zei Maysa
Wat gaat jouw dat aan snauwde ik haar af, wow heb nog nooit zo een meid gezien man
Ok zei Maysa droog en werkten verder aan onze opdracht, wat is het toch leuk om op mensen hun zenuwen te werken.

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu