Perspectief Samir
Waarom heeft Sofia zoveel verdriet om hem?? Heeft ze nog gevoelens voor hem?
Ik parkeerde m'n auto voor de deur van m'n ouders en zag Amir aanrijden op m'n Vespa.
Insh'Allah val je, dan zal je leren om van m'n spullen af te blijven a izan zei ik tegen Amir en stapten het huis van m'n ouders in en zag dat de hele familie er was en Ilham ook trouwens. Ik groette ze allemaal en zocht m'n moeder, die ik in de keuken vond.
Samir inou zei m'n moeder en gaf me een kus op m'n wang.
Waarom heb je Sofia niet met je meegenomen, heb je ruzie met d'r gemaakt zei m'n moeder en keek me onderzoekend aan.
Ik had het haar verteld maar ze zei me dat ze liever naar huis wilde gaan bij haar zus en broertje zei ik
Oh wat jammer zei m'n moeder
Een ander keertje, waar is Mountasir zei ik
Hij ligt boven te slapen, ga hem maar halen. Het is tijd voor zijn flesje zei m'n moeder er ik liep de slaapkamer van m'n moeder in en liep naar Mountasir die in zijn babybedje lag. Ik zag dat hij zijn oogjes open had en de kamer rondkeek. Ik nam hem op en gaf hem een kusje en liep met hem naar beneden toe, waar ik hem gelijk moest afgeven bij m'n tante Najlae. Ik nam plaats bij de mannen. We waren over wat zaken aan het praten die nog moeten gebeurt worden. M'n vader stelde voor dat we hier morgen s'avonds over verder praten in oom Nabil's lounge.
De avond verliep nog gezellig door, we hebben veel gelachen maar ik zag dat het laat begon te worden dus besloot ik maar optestaan. Ik zei iedereen gedag en stapten m'n auto in. Ik nam m'n telefoon en zag dat het 23:45 was, pff. Ik starten m'n auto en en reed naar huis toe, thuis aangekomen gooide ik m'n autosleutels op de aanrecht en liep ik naar boven. Ik stak m'n telefoon in de oplader en sms'te Sofia snel dat ik thuis ben. Ik deed m'n alarm om 06;30uur en dook m'n bed in opweg naar morgen...Vermoeiend stond ik op door m'n wekker. Ik liep naar de badkamer en nam daar op m'n gemakje een douche en liep er na een halfuurtje uit. Met een gewikkelde handdoek rond m'n middel liep ik naar m'n kamer waar ik m'n pak uithaalde wat ik al een tijdje niet meer aangehad heb. Ik trok m'n pak aan en sloeg een horloge rond m'n pols. Ik strikte m'n das nog goed en liep terug naar de badkamer waar ik m'n haren in een model deed, spoot nog wat parfum en liep naar beneden. Ik nam een appel uit de fruitmand en nam m'n autosleutels van de aanrecht en liep naar m'n auto toe. Ik starte m'n auto en reed naar m'n bedrijf toe. Nadat ik m'n auto geparkeerd had voor m'n bedrijf stapten ik uit en liep m'n bedrijf binnen en groette m'n werknemers en nam de lift naar mijn verdieping. Mijn verdieping aangekomen liep ik naar m'n secretaresse van m'n verdieping, dat Alliyha normaal moet zijn maar er nu een vervanger is.
Goedemorgen meneer, we hebben een flinke achterstand integendeel van alle andere bedrijven zei Emma, de vervanger van Alliyha.
Zou ik dan een schematische overzicht in handen krijgen van wat m'n vervanger de afgelopen dagen gedaan heeft zei ik
Tuurlijk, maar het is zo dat u vervanger zich de afgelopen dagen zich er niet veel mee bezig heeft gehouden, maar dat zal u aan de cijfers zien aan de hand van de schema wat ik zodadelijk naar uw kantoor zal brengen zei Emma
Ik wil zo snel mogelijk de schema in handen willen krijgen van afgelopen dagen, ook wil ik alle personeel deze week gesproken hebben op een goed moment in m'n agenda zei ik
Komt voor mekaar meneer zei Emma en ik liep naar m'n kantoor.
Hoe ik de deur opende, hoopte ik dat ik het niet gedaan heb. Heel m'n kantoor zit onder de papieren die niet gesorteerd waren, mappen die door elkaar zijn. Woedend liep ik naar Emma.
Ik wil dat m'n vervanger zich binnen het uur meld met m'n advocaat. Zorg ook gelijk voor twee personeelsleden die m'n kantoor en m'n papieren in orde maken. Ik zit in m'n vergaderkamer, wil voor de rest niet gestoord worden zei ik
Meneer uw schema waar u achter vroeg zei Emma en ik nam het van haar over en liep naar m'n vergaderkamer. Ik bekeek de cijfers en kreeg bijna een hartinzinking. M'n cijfers zijn met zo'n 37% gedaald! Ik nam m'n telefoon en belde Amine, Anas (tweeling broertjes van Imran) en belde Jabir (broer van Younes) ook op. Ik heb hun hulp echt nodig om dit recht te zetten. Gelukkig dat ik op hen kan rekenen.
Een dame van ongeveer de leeftijd als m'n moeder wandelde mijn kant op. Ze had een sluw lachje op haar gezicht.
En u bent zei ik en keek d'r raar aan.
Ik ben de gene die uw vervangen heeft de afgelopen dagen junior Marouane zei de dame
Gelieve in de wachtruimte plaats te nemen zei ik en ze liep schijnheilig weg. Ik zocht gegevens van de dame op en nam mn telefoon erbij en belde mn vader.
Hallo zei m'n vader met z'n ochtendstem
Pap, met Samir he. Kent uw iemand genaamd Dina (..), ik schat haar gelijk mam zei ik
Samir, hoe kom je aan haar naam zei m'n vader
Ze heeft me de afgelopen dagen vervangen en het is chaos hier in m'n bedrijf zei ik
Samir, spreek niet tegen haar ofzo. Ik kom er gelijk aan zei m'n vader en hing op? Wat is dit vandaag man??
Amine, Anas en Jabir stapten m'n vergaderkamer in en ze vroegen gelijk wat er was.
De afgelopen dagen heeft er iemand me vervagen en m'n cijfers zijn met 37% gedaald man zei ik
37%! Weetje wel hoeveel dat is man zei Anas
Ik weet weyow, hoe haal ik dit op. Ik zit echt in de shit zei ik
Kijk tis 37%, een normaal bedrijf kan 10% ophalen de maand. Maar ik denk dat je met jouw bedrijf makkelijk al 20% de maand kunt ophalen zei Jabir met het meest verstand van ons allemaal
Hoe dan zei ik
Je hebt in totaal 4 bedrijven, waarvan 3 bedrijven het goed hebben. Die 20% die je de maand kunt ophalen moet via deze bedrijf gebeuren en financieel. De overige 17% haal je uit je ander 3 bedrijven dan is dat ongeveer pak 6% verlies voor je ander 3 bedrijven dat niet veel verlies is, maar ik zou het anders doen. Ik zou het van 1 bedrijf die het hartstikke goed doet, daarvan 17% nemen en ik denk dat je jouw bedrijf in New York is. Het betaald daar goed en je cijfers zijn daar flink omhoog het staat zelfs als #2 daar zei Jabir
Ja ik denk dat ik het via jouw ga doen, Wollah bedankt jongens zei ik en m'n vader liep de vergaderkamer in.
Salam, kunnen jullie ons even alleen laten zei m'n vader
Ja prima, we gaan er trouwens vandoor zei Amine en Anas knikten.
Ik ook thallah en jeweet als je ergens mee zit gelijk bellen broertje zei Jabir en ze liepen alle 3 de vergaderkamer uit.Wie is Dina?? En wat heeft ze met de vader van Samir te maken...
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x