Perspectief Samir
Heb ik haar dit allemaal aangedaan, en heb jullie allemaal zo behandelt allemaal dankzij Samira!! Zei ik woedend tegen Younes, Amir, mijn ouders, en de rest van mijn familie.
Lieverd, doe rustig we vergeven het je allemaal zei mijn moeder.
Dat weet ik, maar Maysa zei ik en hield me groot.
Ze draait wel bij zei mijn moeder.
Zou jij papa vergeven, als hij jouw zou uitschelden op straat waar heel de buurt bij is zei ik en keek haar aan, en zoals verwacht kreeg ik geen antwoord.
Kk zooi zei ik kwaad en sloeg hard tegen de muur. Mijn moeder hield mijn hand vast maar ik nam mijn hand ruw terug.
Ik vermoord haar, ik vermoord Samira horen jullie mij. Ik vermoord haar met blote handen zei ik en iedereen keek me geschrokken aan.
Samira, dankzij haar ben ik d'r misschien kwijt en wat hebben jullie gedaan he?? Buiten Younes en Amir wed ik ervoor dat niemand nog naar d'r toe is geweest zei ik en niemand zei iets.
Tss, schaam jullie. Jullie wisten hoeveel ze voor me betekende en dat ze helemaal alleen is, maar jullie gaven geen fuck om d'r zei ik woedend en liep hoofdschuddend naar boven. Ik nam al mijn kleren en gooide die in verschillende tassen en zag dat Amir en Younes me aankeken vanaf mijn deur.
Wat zei ik kwaad
We komen met je mee, ik wil hier niet blijven zonder jouw. Ik was je al even kwijt en dat wil ik niet nog eens zei Amir en Younes knikten.
5 minuutjes krijg je zei ik en hij liep weg.
Hoe is het met d'r zei ik tegen Younes
Goed zei Younes
Niet liegen zei ik
Echt, ze ging er de eerste week wel kapot aan. Maar nadat ze verhuisd is gaat alles prima met d'r zei Younes
Hoezo verhuisd zei ik
Nou jij en Samira waren altijd voor haar deur gek bezig enzo zei Younes
Weet je haar nieuwe adres zei ik
Jaa, ik en Amir hebben haar helpen mee verhuizen zei Younes
Thanks man Wollah zei ik
Geeft niets man, je kennen onze woorden we letten op elkaars chik zei Younes en keek omlaag.
Jha thanks man, waar is Chakir man heb hem gemist zei ik
Uhm hij is er niet zei Younes
Hoezo, waar is hij dan zei ik
Hij s omgekomen bij onze ongeval zei Younes en voor even stopten mijn wereld. Chakir, Chakir waarop ik altijd 7 jaar op moest wachten vooraleer hij klaar stond, Chakir waarop wij altijd moesten lachen is er niet meer. Ik ben mijn broer verloren, en dat is mijn schuld!! Ik heb hem vermoord, omdat ik te snel heb gereden.
Samir zei Younes
Het is mijn schuld Younes, als ik tegoei gereden had was dit niet gebeurt zei ik en de tranen vielen naar beneden.
Ey zo moet je niet denken, wij hadden voorrang het was die andere zijn schuld en Chakir is nu op een betereplek zei Younes.
Kom door zei ik hees en veegde mijn tranen weg. Ik nam mijn tassen en Younes hielp Amir met zijn tassen en we liepen naar beneden. Ik zag dat ze onderling aan het babbelen waren en Fatima kwam mijn kant op lopen.
Ga je weg van ons zei Fatima en keek me droevig aan, waardoor iedereen mijn kant op keek.
Naar waar gaan jullie zei mijn vader
Weg zei ik
Nee jullie blijven hier zei mijn vader streng
Ik ben 18+ je hebt niets meer over me te zeggen zei ik
Amir jij blijft hier zei mijn vader
Nee hij komt met mij mee zei ik dreigend voor mijn vader. Hij zei niets meer en k gaf Ahlam, Fatima en Faudel nog een kus op hun hoofd.
Samir zei mijn moeder nog met tranen in haar ogen. Ik draaide me om en liet mijn tassen vallen en nam haar in een omhelzing.
Ik kom terug, dat beloof ik je. Ik heb tijd nodig zei ik en veegde haar tranen weg.
Dat weet ik lieverd, let goed op jezelf, Younes en Amir zei mijn moeder
Komt goed zei ik en gaf haar een kus op haar voorhoofd.
Vergeet je werk morgen niet zei mijn vader en was weg. Ik zei niets meer en verliet het huis. Ik nam mijn mat grijze Bentley, want mijn Mercedes is kapot. Ik laadde de auto en Younes reed achter het stuur.
Naar waar zei Younes
Maysa zei ik
Ze heeft nog een sollicitatiegesprek man zei Younes
Rijd ernaar toe, ik moet haar spreken zei ik en Younes knikten en reed naar het bedrijf waar Maysa momenteel is.
Aangekomen bij het bedrijf van Maysa parkeerde Younes de auto en keek me aan.
Vraag aan de balie haar naam, wij wachten in de auto zei Younes. Ik knikten en stapten de auto uit en liep het gebouw binnen en iedereen keek me met grote ogen aan.
Goedemiddag meneer Samir (..) zei een vrouw achter de balie.
Goedemiddag, ik ben opzoek naar Maysa (..) zei ik
Je hebt haar net gemist, als u snel kan rennen vind je haar nog op de parking zei de vrouw vriendelijk
Dankjewel zei ik en liep het bedrijf uit en liep naar de parking toe.
Ik zag Maysa met Imran (..) praatte?? Wat praat hij met die jaloerse flikker. Younes stapten de auto uit en liep mijn kant op totdat ik.
Omdat je beeldschoon bent, en je nu van mij bent hoorde ik uit Imran's mond en hij Maysa erna zoende.
Maysa zei ik en ze draaide zich om.
Samir zei Maysa geschrokken. Tiss ik kan het lekker vergeten.
Samir, wat een verrassing zei Imran en keek me grijzend aan.
Zo ben je dus zei ik tegen Maysa
Speel niet de heilige Samir, jij zat fout zei Maysa
Dat weet ik, maar jij weet niet wat er allemaal speelde zei ik
Samir kom zei Younes en keek afkeurend naar Maysa
Younes het is niet wat jullie denken zei Maysa
Laat ook maar jij, ik had je nog gezegd dat je geduld moest hebben en dat alles goed zou komen, maar Maysa jij bent het probleem niet Samir. Jij zit hier te zoenen met deze flikker Imran niet Samir met iemand anders zei Younes
Wat noemde je me zei Imran
Flikker zei Younes en Imran verkocht Younes een stoot waarna hij op grond viel. Ik gaf Imran een stoot terug recht op zijn kaak en hij viel direct op grond.
Dat je aan haar zat maakt mij niet uit, maar van mijn broer blijf je af flikker. Dat jij mijn vader bijna hebt verslaan in zijn bedrijf wilt niet zeggen dat je mij nu gaat kunnen verslaan want ik zweer je ik vermoord je met mijn eigen handen zei ik en spuugden nog op zijn gezicht.
Samir... Zei Maysa
Laat maar, ik heb niemand nodig. Younes en Amir zijn genoeg. Jullie meisjes zijn allemaal hetzelfde zei ik en Maysa keek me droevig aan.
Het spijt me zei Maysa
Laat het Maysa, ga maar werken bij deze flikker zei ik en hielp Younes opstaan.
Had dit niet verwacht van je zei Younes en als het niet erg kon kwamen de tweeling broertjes van Imran, Anas en Amine.
Wat heb jij gedaan zei Anas
Zie je toch, of wil je erlangs liggen zei ik en ze zwegen.
Yallah Younes we zijn weg zei ik en we liepen naar de auto toe. We stapten de auto in en Amir zat vanachter te slapen hahaha sukkel. Ik stak een sigaar op en rookte al mijn stres weg.
Waar naartoe zei Younes
Rij naar izjen goede hotel, niet ver van hier moet morgen werken zei ik
Saffe zei Younes en ik rookten verder tot de laatste deel van mijn sigaar. Ik weet dit is slecht, maar ben er allemaal dankzij Samira begonnen.
Bij een hotel aangekomen stapten we uit en liepen we naar binnen. Ik ging naar de balie toe en boekten 1 grote kamer met 4 slaapkamers met elk een badkamer inbegrepen. Nadat ik alles had geregeld namen we de tassen en liepen we naar de juiste kamer. We namen allemaal een kamer en ik hangden snel mijn kleren in de kast en kleedde me om, tis veels te warm voor een broek. In deed een lichtblauwe zwemschort aan met een witte Armani T-shirt bovenop. Ik spoot deo onder mijn oksels en deed mijn horloge om. Ik nam mijn schoudertas van Gucci en deed er de kamersleutel, pas, pakje sigaretten, rijbewijs, geld... in. Ik liep naar de inkomhal van de kamer en wachten op de jongens. Nadat we klaar waren liepen we terug naar de auto en reed ik dit keer.
We gaan jouw spullen dus ophalen en dan gaan we een terrasje pakken zei ik en de jongens stemden in. Ik reed naar Younes thuis en we stapten allemaal uit omdat de moeder van Younes dat zo graag wou. We namen plaats in de salon en kregen van alles op tafel. Jabir liep de salon binnen en keek me verbaasd aan.
Ewa zei Jabir
Ewa, hoe is t zei ik en we gaven elkaar een mannelijke omhelzing.
Hamdoulilah, met jouw heb je je verstand een beetje terug zei Jabir
Ja hahaa zei ik
En heb je met je chik gesproken nog zei Jabir
Jaa zei ik
Ewa mlih, trouwens proficiat he baas van (..) bedrijf zei Jabir
Thanks man zei ik
Als je met wat problemen zit je kan me altijd bellen he zei Jabir
Isgoed broer zei ik en Younes kwam de salon binnen gelopen met een paar tassen en zo te zien heeft hij zich ook omgekleed.
Mohiem wij gaan ervan door, we zien ons nog zei ik en we liepen de huis van Younes uit en we reden naar de stad. Ik parkeerde de auto en we wandelden in de stad rond. We kwamen nog wat boys tegen en groette ze. We gingen nog een terrasje pakken en bestelde 3 koude Redbull's. We waren nog even in een lounge gaan zitten en reden toen terug naar ons hotel. We gingen allemaal douchen en vervolgens ging ik slapen, want morgen moet ik al om 6uur opstaan en het is al 00:36uur.
Ik stak mijn telefoon nog in de oplader en dook mijn bed in opweg naar dromenland.-Nog eens mijn excuses want ik had beloofd om gister een deel te posten maar er was iets tussen gekomen.
- nog een dik halfuurtje en dan is het etenstijd, smakelijk alvast.
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x