Perspectief Samir
Hoe ze haar bij haar middel vast hield maakte me zo kwaad. Ik wist dat ze beide niet wisten dat ik er stond en keek verder naar ze. Ik hoorde ze niet maar zag wel wat ze deden. Ik zag dat Sofia weg wou totdat Ilias haar terug trok. Ze stonden dicht opelkaar en ik spanden m'n kaak op en liep hun kant op totdat ik Ilias hoorde vragen wat ben jij van Samir, dat jij hier bent?
Mijn vriendin zei ik en trok Sofia van haar hand naar me toe en keek Ilias dreigend aan.
Owh oké, leuke chik man zei Ilias en liet zijn blik nog een keer over Sofia's lichaam gaan. Ik keek Sofia aan en zag dat ze rood was.
Waarom houd je haar hand vast hoorde we achter ons en zagen een kwade Sabrine.
Kill tis haar vriendin zei Ilias
Het is haar wat zei Sabrine nog kwader en liep Sofia's kant op en ik kwam voor Sofia staan.
Sabrine je raakt haar niet aan zei ik kwaad.
Wat is hier aan de hand zei m'n vader die de keuken binnen wandelde.
Niets toch zei ik en keek Sabrine en Ilias dreigend aan en zo nam iedereen plaats aan de keukentafel. We begonnen te eten en eerlijk het eten was dodelijk. Mijn ouders complimenteerde Sofia voor het lekker eten en ik keek haar glimlachend aan.
Keukenprinses zei ik fluisterend in Sofia's oor en ik zag dat ze bloosde.
Zijn jullie samen of hoe zit dat zei Amir en alle ogen waren op mij en Sofia gericht.
Weten jullie dat dan niet zei Ilias en keek de rest dom aan.
Ik wist het wel, ik wil je graag als mijn schoondochter zei m'n moeder en Sofia glimlachte verlegen naar haar. Sabrine stond kwaad op en liep weg. Sofia keek me aan en ik haalde m'n schouders op. Iedereen verliet de keukentafel buiten ik, Sofia en m'n moeder.
Ik laat jullie tweetjes even alleen zei m'n moeder en liep ook weg, owkey. Sofia stond ook op en ruimde de tafel op. Ze deed alles in de vaatwasser en ik volgde elk beweging dat ze deed, ze is zo mooi.
Gaan we straks wat samen doen zei ik en keek Sofia aan.
Ja isgoed zei Sofia en we werden verstoord door Sabrine die binnen kwam zonder hoofddoek. Ze droeg een kort rok tot net onder haar billen en een kort shirtje die boven haar navel viel. Ik keek haar aan en ze keek me aan met een grijns.
Wat heb jij aan zei ik kwaad
Gaat jouw dat wat aan zei Sabrine en Ilias liep voorbij.
Damn, waar gaat deze dame heen zei Ilias en keek haar aan.
Heb je plannen zei Sabrine tegen Ilias
Nop zei Ilias en liep met Sabrine weg.
Mag ik jouw wat vragen zei Sofia
Ja tuurlijk zei ik
Heb jij wat gehad met Sabrine zei Sofia
Ik heb nooit wat met d'r gehad, maar ik heb wat voor d'r gevoeld een tijdje zei ik
Zou ik dan mogen weten waarom je geen gevoelens meer voor haar hebt zei Sofia
Omdat ik gevoelens heb voor een ander zei ik en keek Sofia in haar groen giftige mooie ogen aan.
Ik moet je eigenlijk wat vertellen, wat ik al heel lang wil vertellen zei ik en nam Sofia's hand vast.
Ik h.. Zei ik en werd verstoord door Amir die de keuken binnen wandelde en mij en Sofia raar aankeek.
Wat is er met Sabrine gebeurd zei Amir en liet zien blik op m'n hand die op die van Sofia lag hangen.
Ik ga me even omkleden dan kunnen we gaan zei Sofia en stond op.Perspectief Sofia
Ik liep naar boven en nam m'n week-end tas en haalde er een gescheurde jeans uit die ik combineerde met een zwarte hemdje die ik van voor in m'n broek deed en vanachter onder m'n kont kwam. Ik deed m'n zwarte Monclerjas aan en trok m'n zwarte Louboutin sneakers aan. Ik deed m'n stijlen haren in een hoge staartje en krulden het een beetje van beneden. Ik deed wat mascara op en spoot als afsluitertje parfum op van Victoria Secret. Ik nam snel een klein schoudertasje en gooide er m'n telefoon, mascara en ander noodzakelijke spullen in. Ik liep naar beneden en zag dat Samir zich al had omgekleed in een zwart gescheurde broek met een Zwart/wit Kenzo trui met daaronder zijn Adidas schoenen.
Perspectief Samir
Hoe ze naar beneden wandelde maakten m'n hart al een sprongetje.
Kunnen we gaan zei ik en keek haar aan.
Ja zei Sofia en we liepen samen de uit en liepen naar m'n auto totdat we onze namen hoorden. We draaide ons om en zagen Ilias&Sabrine.
Gaan jullie met ons mee zei Ilias
Nee man, we hebben al plannen zei ik en keek Sofia aan.
Geef je ons dan een lift zei Ilias
Ja isgoed zei ik en we stapten met ons vieren de auto in. Ilias nam vanvoor plaats en de meiden zaten vanachter. Ik keek Sofia de heletijd aan via m'n voorspiegel en ik zag dat ze dit niet gewild had.
Waar moeten jullie zijn zei ik
Doe die ene lounge van Fouad zei Ilias
Isgoed zei ik en reed ernaar toe.
Aangekomen bij Fouad's lounge stapten Ilias&Sabrine uit.
Komen jullie niet groeten man zei Ilias en ik keek Sofia aan.
Ga maar we komen zo zei ik alvast tegen Ilias&Sabrine.
Kom je mee zei ik tegen Sofia
Naar een lounge zei Sofia alsof ik dom was.
Jaa, gewoon even groeten en we gaan ervan door zei ik
Ik kweet niet zei Sofia
Kijk er zal niets gebeuren, ik ben bij je zei ik en trok haar de auto uit. Ik liep langs d'r naar binnen en zag dat het vol was! We liepen verder en ik zag vele naar Sofia staren. Ik keek d'r aan en zag dat ze zich wat achter me schuilde.
Kom zei ik en sloeg m'n arm rond haar heen en trok haar dichtbij me. Ze glimlachte naar me en we liepen verder waar we Fouad achterin de lounge zagen met Ilias, Sabrine en nog een paar jongens en meiden.
Ewa zei Fouad
Ewa zei ik en we gaven elkaar een mannelijke omhelzing.
Ik heb gehoord tis gelukt en je hebt drek een chik gescoord zei Fouad en keek geamuseerd naar Sofia. Ik keek hem dodelijk aan.
Wie mag deze schoonheid dan wel niet voorstellen zei Fouad en keek Sofia nog steeds aan.
We gaan ervandoor thallah zei ik en nam Sofia's hand stevig vast en we liepen de deur uit totdat ik m'n naam hoorde. We draaide ons om en zagen Samira?? (Jullie kennen haar toch nog wel he?, anders neem een kijkje in de vorige delen).
Sow heb je je nieuw hoertje gevonden zei Samira en keek Sofia vuil aan.
Niet nu zei ik kwaad
Samirtje heb je het haar dan nog niet verteld zei Samira en kwam voor me staan en raakte m'n gezicht aan en stopten bij m'n lippen.
Ik zei niet nu zei ik woedend
Oh waarom lieverd t'word net zo leuk zei Samira en gaf me een kus en k duwde haar van me af.
Ik zei niet nu a vieze hoer zei ik kwaad en draaide me om, maar zag geen Sofia??😨Blijven stemmen!!!
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x