Perspectief Samir
Bij Maysa's appartement stopten ik even en keek haar aan, maar ze keek naar buiten. In deze appartement woont Ilham ook, wat toeval s.
Dankjewel zei Maysa en wou uitstappen maar k trok haar terug.
Het spijt me Maysa, vergeef me zei ik en keek haar in haar ogen aan.
K zie je morgen op school zei Maysa en stapten uit. Ik stapten ook uit en nam haar koffer uit de kofferbak. K gaf haar haar koffer en ze liep weg. K stapten mijn auto in en liet een zucht horen.
Ruzie zei Faudel
Nee zei ik en starten mijn auto terug en reed naar huis toe.
K reed de oprit op en zag mijn moeder al naar buiten lopen. Faudel stapten snel de auto en mijn moeder knuffelde hem en gaf hem overal kusjes. Ik liep ook naar mijn moeder toe en gaf haar een knuffel en een kus op haar wang.
Waar s Amir zei mijn moeder
Komt nog met Younes zei ik. Ze knikten en k nam mijn tas en die van Faudel uit de kofferbak en liep naar binnen toe. K gaf mijn vader een box en Ahlam&Fatima sprongen op me.
Hee hoe gaat het met mijn prinsesjes zei ik en gaf ze allebei een kus op de wang.
Goed en met jouw zei Ahlam
Nu k jullie zie kan mijn dag niet beter zei ik. Ze glimlachten beiden lief naar me en sprongen van me af. Ik liep naar boven toe en nam mijn telefoon en belde Maysa op, en zoals k vermoeden had nam ze niet op. K heb het goed verknald. K begrijp haar volkomen waarom ze me niet meer wil zien, k heb haar eer van d'r afgenomen en haar pijn gedaan wat mijn bedoeling niet was. Ik hoorden mijn moeder mijn naam roepen en k liep naar beneden.
Je riep me zei ik
Ja, Faudel heeft me net wat verteld over iemand genaamd Maysa zei mijn moeder sneaky
Hahaa duiveltje dat hij s zei ik
Wanneer mag k haar ontmoeten zei mijn moeder
Dat komt nog zei ik
Geen gekke dingen doen Samir, waar je later spijt van zult krijgen. Als k erachter kom dat je haar niet goed behandelt zul je zien zei mijn moeder waarschuwend, je moest eens weten.
Komt goed ma zei ik en gaf d'r een kus en k zag dat ze een traantje weg veegde.
Hee waarom huil je nou zei ik en trok mijn moeder in een knuffel.
Jullie worden toch ook zo snel groot zei mijn moeder
K ga nog niet weg hoor mam, maak je maar geen zorgen. Ookal zal k op een dag deze huis verlaten, jullie blijven op de 1ste plaats staan zei ik en veegde haar tranen weg.
K houd van jouw Samir zei mijn moeder.
Meer van mij toch zei mijn vader die de keuken binnen wandelde.
Trouwens wie s Maysa zei mijn vader
Kan dat kind zijn mond niet eens dicht houden man zei ik
Onze jongen wordt groot Marouane zei mijn moeder en keek me trots aan.
S ze knap zei mijn vader en mijn moeder gunde mijn vader een waarschuwende blik.
Grapje grapje, er bestaat toch niemand mooier dan jouw zei mijn vader en gaf mijn moeder een kus.
Trouwens wat s het geslacht van het kind zei ik
Dat weten we volgende week insh'Allah, wat wil jij het liefst zei mijn moeder
Dat maakt voor mij niets uit, zolang het maar gezond s zei ik
Fijn dat je zo denkt Samir zei mijn moeder en keek me lief aan. Ik glimlachten naar d'r en toen ging de deurbel. Ik liep ernaar toe en toen zag k Amir&Younes en kreeg automatisch de slappen lach.
Leuke reis gehad jongens zei ik
Wat ben jij een flikker zei Amir
Beter hou jij je mond a junk zei ik kwaad tegen hem en hij hield direct zijn mond. Ik liep naar boven toe waar k nog eens Maysa probeerde op te bellen en weer nam ze niet op! Dit maakt mij zo kwaad! K geef enorm veel om haar, zij s de enige meisje waar k echte liefde heb gevoeld. Maysa is anders dan andere meiden en dat maakt haar zo speciaal.
Ik besloot haar maar een sms'je te sturen.
Het spijt me Maysa het maakt me kapot als je me negeert. K houd van jouw en alleen van jouw, dringt jouw dat dan niet door! K pik je morgen op om naar school te gaan s goed?
K hou van jou Maysa, met heel mijn hart. Mogen de engelen over je waken Insh'Allah❤️.Perspectief Maysa
Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd! Samir, Samir... Hij blijft mij maar bellen maar k kan het niet, hij heeft me pijn gedaan. K voel me echt gebroken. Mijn ouders heb k wijs gemaakt dat k bij een vriendin was blijven slapen, en het doet me pijn om tegen ze te liegen. Mijn ouders zelf zie k nooit, k spreek ze alleen via de telefoon. Ik heb normaal gezien nog 1 stiefbroertje& 1 stiefzusje, maar daar mag k het nooit over hebben want dan kan k mijn eigen graf gaan graven, ookal ben k nieuwsgierig. K begin moe te worden van alles, mijn ouders die k om de zoveel maanden zie, niet dat ze me vergeten ofzo maar ze besteden weinig tijd aan me, ze zijn zo druk bezig met ander zaken.
Morgen school, en dan moet k Samir weer zien. K wil hem niet zien, het doet me pijn als k hem zie. Ik haat hem, en weetje waarom, omdat k van hem houd!!
K keek op m'n telefoon en zag dat k een berichtje had van Samir.
Het spijt me Maysa het maakt me kapot als je me negeert. K houd van jouw en alleen van jouw, dringt jouw dat dan niet door! K pik je morgen op op naar school te gaan s goed?
K hou van jou Maysa, met heel mijn hart. Mogen de engelen over je waken Insh'Allah❤️.
K negeerde zijn bericht en deed mijn pyjama aan en ging op bed liggen. K luisterden nog wat muziek en viel niet laat erna inslaap.Soory voor het lang wachten, maar zoals k zei in het begin van dit boek k kan niet zovaak delen posten en de reden houd k graag voor mezelf, maar nogmaals soory!
Voor de mensen die altijd achter mijn Instagram vragen👉🏻Dinaafar, k volg en accepteer alleen als je foto's van je eigen erop hebt, anders niet!!!
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x