018

3.3K 227 35
                                    

Perspectief Samir

Met een blij gevoel stond ik op en zag dat Maysa nog zat te slapen. Ik heb gisteren ook gemerkt dat ze nog maagd was, maar ik haar had ontmaagd. Eigenlijk voel ik me schuldig, dit had niet mogen gebeuren. Ik maak nu dezelfde fout net als wat mijn vader gemaakt heeft met mij en Ahlam, maar ik zal Maysa niet verlaten. Ik hou van haar, dat weet ik zeker. Ik stond op en liep naar de badkamer waar ik een douche nam van 20 minuten en er vervolgens uitliep. Ik wikkelde een handdoek rond mijn middel heen en liep mijn kamer terug binnen, Maysa zat zo te zien nog te slapen en ik kleedde me om in een rode Philip plein trainingspak en deed mijn haar in een model en liep naar beneden toe waar ik de jongens aantrof buiten Faudel.
En leuke nacht gehad zei Amir en Younes keek me niet goedkeurend aan.
Je bent dom bezig Samir zei Younes
Waarom nou weer zei ik
Stel je voor dat ze zwanger geraakt hé? Ze is facking 17 jaar en jij 18 jaar, stel je voor dat dit Ahlam en Fatima ook zullen doen zei Younes met een afkeurende blik. Ik hield mijn mond want hij had zwaar gelijk. Stel je voor dat ze echt zwanger zou geraken, wat moet ik dan doen. Ik ben niet volwassen genoeg om een kind op te voeden?? Zou ik dan het zelfde doen metwat mijn ouders met mij gedaan hadden, mij laten adopteren??
Ik werd verstoord door Faudel die naar beneden kwam in zijn pyjama.
Ga je je niet omkleden zei ik
Mama deed dat altijd voor mij zei Faudel en keek me aan, waarom verwend mijn moeder hem ook?
Kom dan ga k je helpen aankleden zei ik en liep met Faudel naar boven waar ik hem ook dezelfde trainingspak gaf als de mijne. Ik deed zijn haren in een model en hij liep blij naar beneden toe. Ik wou ook voorbij lopen totdat Maysa me riep, ik liep naar mijn kamer en zag dat ze gedoucht heeft.
Ja zei ik
Ik weet wel wat je dwars zit zei Maysa lief en k keek haar niet begrijpend aan. Ze stond op en hield mijn gezicht vast en keek me in mijn ogen aan.
Luister maak je niet druk, voor als ik zwanger wordt want dat kan lekker niet gebeuren. Ik neem namelijk wat pillen in dat me tegen zwangerschap beschermd zei Maysa en drukten haar lippen op de mijne en k kusten haar intens terug.
Ik hou van jouw zei ik en omhelsde haar.
Ik ook van jouw Samir zei Maysa en drukten nog snel een kus op mijn lippen en we liep naar beneden toe. Iedereen was omgekleed, dus konden we vertrekken want we zouden namelijk buiten gaan ontbijten. Ik liep met Maysa en Faudel naar mijn auto toe en Younes zou in een eigen auto rijden met Amir. Ik starten de auto en we reden naar een restaurantje waar we uitbundig gingen ontbijten. Bij een restaurant aangekomen parkeerden ik iets verder op en stapten vervolgens de auto uit. Ik liep hand in hand met Maysa en Faudel op mijn nek. De jongens zouden iets anders gaan doen, wat k geen probleem vond. In het restaurant aangekomen bestelden ik&Faudel toast, een fruitsalade, croissants en een glaasje verse sinaasappel en Maysa bestelde een alleen een fruitsalade met een glaasje sinaasappel.
Nadat we klaar waren met ontbijten rekende ik af en liepen we weer zoals net, hand in hand met Maysa en Faudel op mijn nek naar de stad heen. We kochten een beetje van alles en velen dachten dat we een getrouwden koppel waren en Faudel onze kind was, wat k wel grappig vond. Als laats liepen we een juwelier winkel binnen en zag k dat Maysa een mooie ring zag en me vertelde als ik haar met deze ring ten huwelijk zou vragen, ik het antwoord al zou weten.
Ik kocht die ring stiekem en verstopten hem in mijn binnen jaszak. Ik zal als al deze problemen gedaan zijn, haar ten huwelijk vragen💍. Ik ga ook wachten om haar voor te gaan stellen aan mijn ouders, want ik wil eerst alles rustig aan doen. Ik ga insh'Allah als we klaar zijn met school haar hand vragen, en zo ga k haar de mijne maken, Samir&Maysa❤️.
Na een leuke dagje te hebben gehad met Maysa&Faudel liepen we naar mijn auto waar ik alle tassen in de auto gooide en mijn auto in stapten, en reed naar huis toe.
Thuis aangekomen stapten ik mijn auto uit en nam ik de tassen uit de kofferbak. Ik liep naar binnen toe en liep direct naar boven toe waar k de tassen in mijn kamer gooide. Ik liep terug naar beneden en zei tegen Maysa dat ik buiten even een telefoontje ging plegen. Ik liep naar buiten toe en belden mijn vader op. Na een paar keer overgaan nam mijn vader op.
Hey Samir zei mijn vader vrolijk
Heey pap, hoe s het daar met mam en de meisjes zei ik
Goed goed, en hoe gaat het daar met mijn jongens zei mijn vader
Goed goed, we kunnen niet klagen zei ik
Waar s Faudel zei mijn vader
Hij zit achter de PlayStation, maar hoe zit dat nu met die mannen zei ik
Nou k ben in contact gekomen met een van de mannen en ze gaan ons met rust laten Samir. Ze willen een bedrag van 555000,00 euro, dus vertelden k ze dat het geen probleem zou zijn, want geld s geen probleem voor ons zei mijn vader
Dus ze willen gewoon 555000,00 euro en dan laten ze ons met rust zei ik
Ja, we vertrekken morgen terug en k wil dat jij dan ook vertrekt. Je moeder wilt jullie zien want ze slaapt nauwelijks als ze weet dat jullie ver weg zijn van haar zei mijn vader
Zeg maar tegen haar dat we morgen ook terug gaan vertrekken en we ons morgen ook terug zullen zien zei ik
Isgoed Samir, we zien ons morgen. Ik moet hangen doei zei mijn vader en hing op. Ik liep terug naar binnen en zag dat Faudel moe was dus liet ik hem zijn pyjama aan trekken. Hij ging erna in zijn bed liggen. Ik was nu met Maysa alleen en k nam haar in mijn armen.
Morgen rijden we terug naar Nederland zei ik
Pff ik wil niet terug Samir zei Maysa
Nog 2 maanden en dan zijn we afgestudeerd weet je dat zei ik
Jaa helemaal vergeten zei Maysa
Wat wil je later doen zei ik
Ik wil later een directeur zijn, van een groot bedrijf net als jouw vader zei Maysa
Leuk, wat voor bureau wil je gaan werken zei ik
Ik heb altijd al in een modellen bureau willen werken, en Insh'Allah zal het me lukken en jij zei Maysa
Later ga k een zakenman worden in mijn eigen bedrijf, die k zal overnemen van mijn vader. Hij heeft namelijk 4 grote bedrijven waarvan 2 op mijn naam staan, 1 op die van hem en 1 op die van Amir zei ik
Wauw, ik zie je wel al. Jij altijd strak in je pak staan zei Maysa
Op een dag zie je me erin, maar dan voor je voordeur Insh'Allah zei ik
Insh'Allah zei Maysa en gaf me een kus❤️.

Soory voor het lang wachten, ik heb het namelijk druk druk, maar hier staat ie dan.
Morgen nog en dan eindelijk weekend!!🙏🏻

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu