Perspectief Samir
We zijn al 5 maanden verder en tussen mij en Sofia gaat het hartstikke goed, alleen die vermoeiende discussies die echtwaar op niets trekken! Ze is ook zo gevoelig en prikkelbaar, maar mijn moeder zei dat het haar zwangerschaps hormonen zijn. Sofia is nu ook bijna 7 maanden zwanger en haar buikje is ook flink gegroeid. Het geslacht van onze kindje is een... Nee deze ga ik jullie nog niet vertellen. Ik ben de enige die het geslacht weet, zelfs Sofia weet het niet. Het zal een verrassing blijven totdat hij/zij eruit zal komen, Hihii. De afgelopen maanden heeft Sofia veel steun gekregen van mijn moeder, Alliyha en Hidaya (de zus van Sofia). Het blijft nog steeds in haar hoofd, waardoor ze soms zwaar depressief is en ze dan helemaal niets eet en haar gezondheid achteruit gaat, maar ik ben er voor haar en zal haar nooit alleen laten. Het blijft haar eerste zwangerschap en volgens mijn moeder is de eerste, het zwaarst!
Samir riep Sofia die beneden was en ik liep naar haar toe.
Jaa zei ik en zag haar op de bank liggen.
Wil je me de afstandsbediening geven van de tv zei Sofia en ik keek haar ongeloofwaardig aan. Serieus, ze moet letterlijk gewoon haar hand naar voren strekken.
Het is nog voor vandaag hoor zei Sofia en rolde met haar ogen en ik gaf haar de afstandsbediening van de tv en ze keek me opeens liefjes aan en ik zuchtte, want ik ben echt gesloopt man. Ik slaap deze dagen echt slecht!
Voor wat is die zucht nou nodig, ben je me nu al beu zei Sofia en keek me woedend aan.
Nee, waarom zeg je dat zei ik en keek haar aan.
Leg het maar uit Samir, ik weet niet maar het is ook jouw kind die ik draag he. Dus je hoeft helemaal niet te zuchtte. Ben ik te dik? Vind je me niet meer mooi zei Sofia en ze kon elk moment in tranen uitbarsten.
Nee Sofia, ik zuchtte helemaal niet om jou. Ik slaap de laatste dagen gewoon niet meer zo goed. Je bent helemaal niet zo dik joh, je bent en blijft mijn knappe vrouw zei ik en nam haar in mijn armen.
Ik hou van je Samir zei Sofia en drukte een kus op mijn mond.
Ik ook van jouw en dat wondertje in je buik zei ik en plaatste mijn handen op haar ronde buikje en ik keek er liefdevol naartoe.
We zijn straks uitgenodigd bij mijn broer he zei Sofia en ik knikte.
Hij had me toen straks nog effe gebeld daarvoor zei ik en keek Sofia glimlachend aan.
Nu jij het geslacht toch al weet he, welke namen heb je in gedachten zei Sofia en keek me serieus aan.
Dat laat ik aan jouw over zei ik
Als het een jongen is, dan wil ik dat hij Soufiane noemt, zo niet dan vindt ik Safae een mooie naam voor een meisje zei Sofia en ik keek haar lachend aan.
Prima, ik vind het prachtige namen. Zo kan ik de kamer al afmaken met de naam erop zei ik en ze keek me geheimzinnig aan.
Ik heb soms echt de neiging om die kamer binnen te wandelen he, als ik er voorbij loop zei Sofia lachend, wat me helemaal gek maakte vanbinnen.
Nog minder als 3 maandjes volhouden, de kamer kun je toch niet binnen zonder deze sleutel zei ik en haalde de sleutel van de kamer uit mijn broekzak.
Ik heb wel een vraagje, het geslacht van het kindje was het wel de geslacht dat jij gewild had voor ons eerste kind zei Sofia
Om eerlijk te zijn wel ja, als hij/zij geboren is zal ik je ook vertellen waarom ik dat gewild heb zei ik
Ik kijk er naar uit zei Sofia die tegen mij aanleunden.
Kom dan gaan we ons alvast omkleden zei ik en we liepen samen naar boven. Het was aardig warm buiten, dus koos ik een licht blauwe knie schort met een witte Ralph Lauren T-shirt. Ik deed mijn haren nog goed en spoot mijn standaard geurtje. Als laats nam ik mijn zonnebril die ik vast hield en keek naar Sofia die nog voor haar kast zat te staren om wat ze ging aantrekken.
Kies dat blauwe met die witte streepjes zei ik en ze haalde dat jurkje uit de kast en legde het op onze bed. Ze kleedde haar uit en ik bekeek haar bewonderd aan. Pff, weet je hoe moeilijk het is om me in te houden omdat ze zwanger is, je moest eens weten. Ze trok haar jurkje aan en je zag haar mooie ronde buikje goed uitsteken.
Samir kun je mijn rits dicht doen zei Sofia die voor de spiegel stond en ik liep naar haar toe en deed haar rits vanachter dicht. We keken elkaar aan via de spiegel en ik schonk haar een glimlach. Ik stond nogsteeds achter haar en plaatste mijn hand op haar buik.
Ik kan niet wachten tot hij/zij eruit is zei ik en gaf Sofia een kus op haar wang.
Ik ook niet zei Sofia en draaide zich naar me toe en plante een kus op mijn mond. Ik trok me na een tijdje terug, want anders zou ik me niet kunnen inhouden en keek haar liefjes aan.
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x