Perspectief Samir
Tevreden kijk ik naar de stapel papieren die ik heb afgerond, ik keek naar de klok die 18:28 aangaf. Wauw, en ik zit hier al van 8uur. Ik keek naar buiten en zag de regendruppels al naar beneden glijden op het raam. Typisch wat voor Nederland, was je gister nog met een short rond aan het lopen en mag je nu je winterjas tevoorschijn halen. Ik liet een vermoeiende zucht horen en nam mijn telefoon en belde Sofia op.
Weet meneertje dan toch te kijken naar zijn telefoon zei Sofia
Meneertje heeft een druk leven, niet als mevrouwtje dat maar luiert zei ik
Een man hoort te werken, niet de vrouw zei Sofia
Klopt, een vrouw hoort in de keuken zei ik
Dat neem je terug zei Sofia
Of anders zei ik
Beter neem je je woorden terug zei Sofia die ineens voor me stond in mijn kantoor.
Vanwaar kom jij zei ik en keek haar aan.
Seg, wat lief van je. Ook leuk om jou te zien zei Sofia en keek me dodelijk aan.
Is mevrouwtje boos, dacht dat je met Mo was zei ik en keek haar lachend aan.
Ik kan hem bellen, hij zou het niet erg vinden. Hij zou zelfs lopen zei Sofia en lachte dit keer en ik keek haar dodelijk aan.
Is meneertje boos zei Sofia en kneep in mijn wangen en liep terug naar een stoeltje in de hoek van mijn kantoor.
Zo is het wel genoeg zei ik en Sofia keek me lachend aan.
Je bent echt schattig als je jaloers bent zei Sofia en er werd geklopt op mijn deur.
Binnen zei ik en zag dat het Samira was, hier gaan we weer.
Wat doe jij hier zei ik en keek haar aan.
Wat is dat nou voor een vraag, ik kom voor een sollicitatie gesprek zei Samira
Geef me een reden waarom ik je zou aannemen zei ik en keek haar vies aan en ze kwam dichterbij, blijkbaar zag ze Sofia niet zitten.
Neem jij maar snel een paar stappen terug zei Sofia en kwam naast me staan.
Oh dan moet jij Samir's nieuw speeltje zijn zei Samira en keek Sofia vies aan.
Zo praat je niet tegen haar zei ik lichtjes woedend
Kom je voor je zogenaamde verloofde op, wat lief van je Samir. Laat me aan "ons" denken zei Samira en Sofia keek mijn kant op maar negeerde haar blik. Ik drukte op het beveiligingsknop en niet eens 2 seconde vlogen er 5 mannen mijn kantoor binnen.
Zorg ervoor dat ze hier nooit meer een stap binnen zet zei ik en de mannen knikte en ik sloeg de deur achter hun dicht en keek Sofia aan.
Laat maar, ik hoef het niet eens te weten zei Sofia
Komop, ze is een gestoorde ex van me, meer niet zei ik en liep naar dr toe en keek haar aan.
Je bent echt schattig als je jaloers bent zei ik en Sofia keek me dodelijk aan.
Heb ik je al gezegd dat je beeldschoon bent zei ik en keek haar intens aan.
Heb je gedaan zei Sofia en kapte me gewoon af.
Jaa, gaan we ervan door zei ik
Waar naar toe zei Sofia
Ons huis zei ik en sloeg mijn arm over haar heen en liep zo het bedrijf uit, met mijn vrouwtje aan mijn zijde.
Heb je plannen zaterdagavond zei ik en reed ondertussen naar mijn thuis.
Nee waarom zei Sofia en keek me aan.
Er is een gemaskerd bal, waar ik ben uitgenodigd zei ik
En dan vraag je mij mee zei Sofia
Ik kan mijn ex meevragen, ze zou het niet erg vinden. Ze zou zelfs lopen zei ik en lachten
Godzijdank, dan is dat opgelost zei Sofia
Ik haal je dan om 19:00u op zei ik en ze keek me aan.
Zal ik aan haar doorgeven zei Sofia en ik parkeerde mijn auto en we stapten uit.
Wat grappig zei ik en we liepen het huis in.
Ik weet niet Samir, ben ik er wel geschikt voor om met je mee te gaan zei Sofia
Tuurlijk, je bent het eerste meisje dat ik mee neem naar een bal zei ik
Het eerste zei Sofia
Ja, dus je mag je nu wel echt hoog en speciaal voelen dat je met mij meekomt zei ik
Ik heb niet eens een geschikte jurk zei Sofia
Dan shoppen we morgen toch zei ik
Samir zei Sofia
Doe het voor mij, ik smeek het je. Je draagt toch een masker op, dus wat maakt het uit zei ik
Voor jouw dan zei Sofia uiteindelijk
Alliyha, Younes en mijn ouders zijn er ook trouwens dus maak je geen zorgen zei ik en gaf haar een kus op haar voorhoofd.Perspectief Sofia
Ga je nou maar omkleden zei ik en Samir liep naar boven en ik nam plaats op de bank. Ik nam mijn telefoon tevoorschijn en kreeg en bericht van mijn zus Hidaya dat ze een paar daagjes weg is met Akram. Ik stuurde haar dat het goed is en ze veel plezier samen hebben.
Waar heb je zin in zei Samir die zich omgekleed had in grijze joggingbroek en zwart basic shirtje.
Niets, ben je niet moe. Je bent al van 8uur aan het werk zei ik
En jouw alleen laten, ik heb je kamer trouwens al klaar gemaakt zei Samir
Waarom zei ik
Je zus heeft me wel laten weten dat je een paar daagjes alleen zult zijn en ik laat je dan echt niet alleen zei Samir en keek me dom aan
Jij weet toch ook alles he zei ik en Samir nam langs me plaats
Tuurlijk, hoor toch voor je te zorgen zei Samir en legde zijn hoofd op en ik speelde met zijn haren. Ik zag dat zijn ogen dicht waren, en streelde met mijn vingers rond zijn mooie gezichtje en bleef naar hem kijken.
Ik weet dat ik mooi ben zei Samir en lachte
Zou je willen zei ik en plante een kus op zijn wang.
Waaraan verdiende ik die zei Samir
Gewoon zei ik en speelde verder met zijn haren.
Je doet me denken aan mijn moeder, ze speelde ook altijd met mijn haren zei Samir glimlachend en genoot van dit moment die verstoord werd door Younes&Alliyha die binnen stormde.
Hier zijn ze dan ons huwelijkskoppel zei Samir en bleef liggen.
Slapen doe je boven, niet hier zei Alliyha en nam tegenover ons plaats
Ik slaap niet, ik lig maar wat op mijn vrouw als dat jouw zo stoort zei Samir en stond op.
Blijf je logeren zei Alliyha
Heb weinig keus zei ik en keek naar Samir.
Gezellig maar ik ben zo moe Sofia zei Alliyha
Geeft niets, Slaapwel ik zie je morgen zei ik en lachte naar haar en ze liep naar boven toe.
Ja, en volg jij ook maar zei Samir tegen Younes die ook naar boven liep.
Kom we gaan ook slapen, je ziet er moe uit en ik houd je maar wakker zei ik tegen Samir en we liepen naar boven toe.
Tot morgen lieverd, mogen de engelen over je waken zei Samir en gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep zijn kamer in. Ik liep "mijn kamer" in en had geen tandenborstel voor me bij dus liep ik de kamer van Samir in, en blijkbaar op de verkeerde moment want ik trof Samir in zijn boxer en ik werd rood en draaide me om, ik kon nu wel door de grond zakken van schaamte.
Je hoeft je echt niet te schamen voor me gekkerd zei Samir en draaide me in een beweging om en keek me lachend aan.
Durf je niet alleen te slapen, er is nog altijd plek langs me zei Samir plagend
Ik wou vragen of je nog een tandenborstel voor me had zei ik en keek hem droog aan.
Ja, ik heb er wel eentje voor je zei Samir lachend en hij trok me zijn badkamer in.
Hier heb je tandenborstel en daar liggen de tandpasta's zei Samir en liet me in zijn badkamer mijn ding doen en klopte even daarna op de deur.
Je mag gerust binnen komen hoor zei ik
Hier zei Samir en gaf me een t-shirt van hem een een schortje
Dankjewel zei ik lief en hij verliet weer zijn badkamer en ik kleedde me om. Ik deed mijn haren in een hoge staart en liep zijn badkamer uit en zag hem mij geamuseerd aankijken.
Bevalt het uitzicht je zei ik
Je moest eens weten zei Samir en liep mijn kant op en gaf me een kus mijn voorhoofd.
Weetje zeker dat je niet langs me komt slapen zei Samir nog steeds plagend
Waarom ook niet zei ik en hij keek me verbaasd aan. Hij nam me op en droeg me naar "mijn kamer".
Dat laat ik voor ons huwelijksnacht zei Samir en gaf me een knipoog en liep zijn kamer in en liet me verbaasd achter. Zijn manier van hoe hij met mij omgaat en hoeveel respect hij voor me heeft blijft me keer op keer verbazen. Hij is niet zoals alle anderen jongens, hij respecteert de vrouwen en dat is waarom ik voor hem ben gaan vallen. Ik liet me vallen op het bed en kroop in de dekens en viel niet laat erna in slaap.
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x