041

2.6K 173 49
                                    

Perspectief Sabrine

Onderweg naar huis, heeft Alliyha zich voorgesteld en heeft ze een beetje over haar leven verteld. Ze is een lief meisje en een gezellige, waarmee je kun babbelen en over alles kunt praten. Ik heb me ook voorgesteld en wat over mijn leven verteld, van het overlijden van mijn vader enzo.
Ik vind het echt erg voor je, en je vader Allah y rahmoe. Als je wat dwars zit of je hebt iemand nodig weet dat je bij mij altijd terecht kunt zei Alliyha
Dankjewel dat is lief van je zei ik en Alliyha lachte liefjes en concentreerde zich op de weg.
In mijn straat aangekomen bedankte ik Alliyha en wisselde we onze nummers uit en stapten ik de auto uit en liep ik m'n huis binnen.

Perspectief Samir

Thuis aangekomen bekeek ik het huis en wauw, het ziet er totaal niet uit! Ik weet niet wat mijn ooms gedaan hebben maar ik heb enorme medelijden met mijn tantes, moet je al dat troep zien liggen. Ik keek Younes aan en lachten schijnheilig naar hem toe.
Vergeet het maar, ik raak deze troep niet aan zei Younes
Komaan, het is jouw huis ook a izan je hebt geen keus zei ik
Dit is de eerste en de laatste keer dat dit huis zo een troep wordt zei Younes en deed zijn vest uit.
Boven of beneden zei ik
Duh boven zei Younes en liep naar boven.
Moet jezelf weten met al die badkamers en wc boven in elk kamer zei ik stilletjes en lachten gemeen in m'n eigen.
Ik nam uit de keuken een groot afvalzak en begon alle redbull blikjes, pizza dozen, snoep/koek/chocolade verpakkingen enz. op te ruimen. Ik hoorde de bel gaan en ik liep naar de voordeur en opende de deur en zag een glimlachende Alliyha voor me staan.
Voor wat zit je zo te glimlachen zei ik en keek haar raar aan.
Binnenpretje zei Alliyha en liep naar binnen toe en ik sloot de deur.
Zozo ik zie de grond al zei Alliyha
Ja, we zijn bezig met een poetsbeurt zei ik
Waar is mijn Assepoester zei Alliyha
Hij ruimt boven op zei ik
Ohw, nou jullie kunnen wel wat hulp gebruiken dus waarmee moet ik helpen zei Alliyha
Ik zou jouw Assepoester boven maar gaan helpen, ik red me hier wel zei ik
Oké zei Alliyha en liep de trappen op naar boven.
Nadat beneden alles opgeruimd was, nam ik een snelle douche en deed ik mijn ManchesterUnited trainingspak aan en deed ik mijn pet op en liep ik naar beneden.
Waar naartoe zei Younes
Eten, komen jullie mee zei ik
Duh zei Alliyha en lachte haar uit. Ik nam m'n autosleutels en stapten mijn auto in en Younes nam langs me plaats en Alliyha achterin.
Wat vinden jullie als ik Sabrine morgen uitnodig voor het avondmaal dan kook ik wat lekkers zei Alliyha halverwege de weg.
Je doet maar hoor zei ik
Maar jullie zijn er ook dan morgen he zei Alliyha
Nodigen we Adil en Jabir ook uit, gezellig toch zei ik
Ja lijkt me leuk zei Younes
Wanneer zijn jullie nog van plan om Chakir's graf te bezoeken zei Alliyha
Nadat dit alles vergoed voorbij is zei ik en zuchtte
Maar wie zegt dat morgen je beloofd is zei Alliyha, en hier heeft ze gelijk in.
Alliyha zei Younes
Nee, ze heeft gelijk man. Ik voel me er nog steeds niet goed bij, ik was er niet eens toen er op hem gebeden werd zei ik
Daar kan je niets aan doen Samir, kijk welke datum je goed uit zal komen en ga er met jullie tweetjes naartoe zei Alliyha
Ja we zien wel zei ik en parkeerde m'n auto voor een snackbar.
We liepen naar binnen en ik kon m'n ogen niet geloven, ze heeft al iemand anders💔.
Ik keek haar aan en ze schrok toen ze me zag staan. Ze keek ongemakkelijk weg en concentreerde zich weer naar hem toe, laag hoor. Ik zag Younes me spijtig aankijken maar ik negeerde zijn blik en gaf mijn bestelling door. We namen plaats aan een tafeltje van 4 en wachten op onze bestelling, eerlijk mijn eetlust is weg man.
Ons eten werd gebracht en ik at m'n broodje met moeilijkheden op. Ik nam nog een koude Redbull blikje en dronk hem gulzig op, heerlijk.
Ik ga even Sabrine groeten, ben zo terug zei Alliyha z'n stond op.
Fucked up ofniet zei Younes
Enhoe man, tis me precies niet gegund, geluk zei ik
Heb vertrouwen in Allah swt, hij heeft iemand anders voor je klaar staan zei Younes
Je hebt gelijk, ik ga afbetalen zei ik en stond op en betaalde af en wachten op Younes en Alliyha. Ik zag Younes al aanwandelen en we wachten op Alliyha die pas na 10 minuten kwam.
Soory jongens zei Alliyha en liep naar buiten en we volgde haar totdat ik geroepen werd. Ik draaide me om en zag Sabrine.
Ik wil je wat vertellen voordat je het van iemand anders hoort zei Sabrine en m'n hart stopten al met kloppen.
Dit is Sabri, mijn toekomstige man zei Sabrine wijzend naar Sabri??
Ewa broer zei Sabri en keek me sluw aan.
Kennen jullie elkaar zei Sabrine verwarrend en ik keek Sabri waarschuwend aan.
Ja, hij is mijn vriend toch zei Sabri en keek me afwachtend aan.
Ja, maar ik moet gaan zei ik en hield m'n woede in en glimlachte fake. Dit is niet goed!
Ik liep naar m'n auto toe waar Younes&Allihya zaten te wachten.
Waar was je man zei Younes
Gewoon, moest nog iemand bellen zei ik en stapten m'n auto in naar huis. Aan een kant is het goed dat ze bij Sabri is, dan hoef ik me geen zorgen te maken om haar.
Thuis aangekomen was het al vrij laat, en morgen moet ik gewoon een kijkje nemen op werk meer hoef ik niet te doen dus kan ik kijken wanneer ik een vlucht ga boeken naar Marokko insh'Allah. Ik stapten m'n bed in en dacht na over de woorden die ik heb uitgesproken "tis me precies niet gegund, geluk", zal het waar zijn??
Met die gedachten viel ik in een blok inslaap.

Sory voor het lang wachten, maar ben een belangrijk persoon verloren en het had me echt gepakt. Het werd me even allemaal teveel, maar hier is ie dan om 3:40. Slapeloze nachten jammer genoeg. Heb deze deel ook niet nagekeken!

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu