072

1.5K 120 26
                                    

Perspectief Samir

Ik hoorde mijn wekker afgaan en deed m snel uit. Ik opende mijn ogen en kreeg een glimlach bij het zien van Sofia langs me. Pff, dat was me avond gisteren man. Ik bleef Sofia even aanstaren en probeerde haar voorzichtig van me af te pakken, maar tevergeefs.
Ga je nu al weg zei Sofia en keek me aan met haar ochtendgezichtje.
Ik moet gaan werken lieverd, zodra ik klaar ben kom ik terug zei ik en keek haar aan.
Isgoed zei Sofia en ging van me af en trok de teken naar haar toe en ik stond op en liep naar de badkamer. Ik nam een snelle douche en sloeg vervolgens een handdoek rond mijn middel heen en liep terug naar de slaapkamer en zag dat Sofia er niet meer lag. Ik kleedde me snel om in mijn werkpak en liep vervolgens naar beneden en zag Sofia in de keuken zingend ontbijt klaarmaken in mijn hemdje die net haar billen bedekte. Ik liep naar haar toe en nam haar via achter vast bij haar middel.
Ik ben blij dat alles goed is tussen ons zei ik en plante een kus in haar nek.
Ga nou maar zitten, dan kunnen we ontbijten zei Sofia en we liepen samen naar de ontbijttafel en ontbeten samen.
Wat ga je vandaag nog doen zei ik en keek haar aan.
Ik weet het niet zei Sofia
Wat vindt je erom om bij me te komen werken zei ik en keek haar aan.
Hmm en dan nog op sollicitatiegesprek bij jouw, nee dankje de kans is heel klein dat ik wordt aangenomen zei Sofia en keek me lachend aan.
Wie weet zei ik en zag dat ik stilletjes aan moet gaan vertrekken en stond op.
Ik zie je straks dan oké, doe voorzichtig zei ik en plante een kus op Sofia haar lippen. Ik nam mijn auto sleutels en stapten de deur uit en reed naar mijn bedrijf.
Aangekomen op werk, zag ik Amir al staan en liep naar hem toe.
Wat ben jij vroeg zei ik
Eerste indruk zei Amir droog en rolden met zijn ogen en we liepen naar de lift toe, naar onze verdieping.
Kijk hier werkt Alliyha als secretaresse. Dit is mijn kantoor, maar dat wist je zeker al en hier is die van jouw zei ik en opende de deur voor Amir.
Whutss mijn grote broer heeft mij een grote kantoor gefikst zei Amir en draaide rondjes met zijn bureaustoel.
Even voor de duidelijkheid, je gaat hier hard werken hier komen mensen zaken doen Amir met grote bedragen en daar moet je serieus in zijn zei ik
Komt goed grote broer, pap heeft me al alles uitgelegd zodat jij dat niet hoeft te doen. Over de administratie enzo dus maak je geen zorgen als er iets is kom ik wel zei Amir
Kloppend wel zei ik en Samir keek me scheef aan.
Waarom je werkt toch maar zei Amir en ik keek hem serieus aan.
Nu snap ik m, wie weet als Sofia langs komt zei Amir en keek me uitdagend aan.
Alstublieft mijn lieve broertje zei ik en gaf hem een stapel papieren.
Meen je deze is dit hoe je me verwelkomt zei Amir
Amuseer je zei ik lachend en liep mijn kantoor binnen en begon ook aan mijn werk.

Perspectief Sofia

Nadat ik het huis opgeruimd had, liep ik naar boven en nam ik een snelle douche. Ik liep er vervolgens uit en wikkelde een handdoek rond mijn lichaam heen en liep naar mijn slaapkamer. Ik kleedde me om in een zwarte strakke kokerrok die tot aan mijn knieën kwamen en deed er een een witte basic hemdje mee aan die ik van voor in mijn rok stopten. Ik nam toen plaats aan mijn kaptafel en föhnde mijn haren, die ik vervolgens stijlde. Ik bracht lichte make-up op en bekeek me zelf in de spiegel, als laatst schoof ik mijn trouwring in mijn vinger. Ik spoot een lekker geurtje op en nam mijn schoudertasje waar ik mijn belangrijke spullen in gooide en liep terug naar beneden. Ik nam mijn range sleutels en liep de deur uit totdat er een jonge gast plots voor me stond.
Man je liet me schrikken zei ik en plaatste mijn hand op mijn hart.
Sorry, dat was mijn bedoeling niet. Ik ben Anouar, een goede vriend van Samir zei Anouar dan en stak zijn hand uit.
Hey, ik ben Sofia de vrouw van Samir zei ik en schudde zijn hand dan maar.
Is Samir niet thuis zei Anouar die me een beetje te lang aanstaarde.
Nee, hij is gaan werken. Moet ik hem iets doorgeven zei ik
Zeg maar dat ik langs geweest ben, leuk je ontmoet te hebben schoonheid zei Anouar en liep weg, hij is ook maar een raar gevalletje dacht ik in mezelf en stapten mijn auto in. Ik besloot even langs Samir te gaan en dan de stad in te gaan.
Bij het bedrijf van Samir aangekomen stapten ik mijn auto in en liep ik het bedrijf binnen. Ik werd vriendelijk verwelkomt door sommige mensen en liep de lift in. Ik drukte op het juiste knopje en stapten de lift vervolgens uit en liep rechtstreeks Samir's kantoor in.
Amir hoevaak moet ik je zeggen dat je moet kloppen zei Samir en keek vervolgens op en zag mij staan.
Oh jij bent het zei Samir lachend en liep mijn kant op en gaf mij een kus.
Het bevalt je zeker samen met Amir zei ik en keek hem lachend aan.
Het wordt wennen met hem zei Samir en er werdt op de deur geklopt en Amir liep het kantoor binnen.
Mijn lieve schoonzus zei Amir en gaf me een kus op mijn wang.
Nog gefeliciteerd, hoe bevalt het je zei ik en keek hem lachend aan.
Voor mijn eerste dag zwaar, als je zo een lieve broer hebt die mij een stapel papierwerk geeft zei Amir en keek Samir droog aan.
Moet je wat hebben zei Samir
Uhm ik moet even weg, dus kom ik je het even laten weten zei Amir
Je moogt weg gaan, maar weet dat je papierwerk voor 18u bij Alliyha moet zijn zei Samir
Komt goed, doeg liefste schoonzus waar ik zoveel medelijden mee heb dat je met zoiets getrouwd bent zei Amir en liep de kantoor uit.
Wat een lieverd toch zei ik en keek Samir aan.
Waar heb ik jouw bezoekje aan te danken zei Samir en nam me op zijn schoot.
Gewoon wilde mijn mannetje komen bezoeken op werk zei ik lief
Trouwens een vriend van je is langs gekomen, maar ik kom even niet op zijn naam zei ik
Huh, mijn vrienden weten toch dat ik zit te werken zei Samir nadenkend
Ohja hij heette Anouar zei ik en Samir's ogen werden groot.
Anouar? Met blauwe ogen zei Samir
Ja weet ik veel, ik ga hem toch niet bestuderen zei ik en Samir lachte
Ik weet, hij was vergeten dat ik zat te werken zei Samir en gaf me kusjes in mijn nek.
Hij was wel knap zei ik en Samir keek me scheef aan.
Grapjuuh zei ik en gaf hem een kus.
Wat ga je nog doen vandaag zei Samir
Ik ga dadelijk de stad in zei ik
In je eentje zei Samir en ik knikte
Moet ik met je meekomen zei Samir lief
En je werk dan zei ik
Rond ik thuis wel af, kom zei Samir en ruimde zijn spullen op.
Ik ben wel met mijn auto zei ik
Maakt niet uit, die laat ik wel door iemand brengen zei Samir en we liepen zijn bedrijf uit, richting zijn auto. We stapten zijn auto in en we reden de stad in. In de stad aangekomen stapten we de auto uit en greep Samir naar mijn hand die hij stevig vast hield. We liepen verschillende winkels in en kochten van alles, ik liet al mijn tassen dragen door Samir dat er wel grappig uitzag.
Heb je alle winkels al gehad zei Samir die me uitgeput aankeek.
Ooh, is mijn mannetje moe geworden zei ik en keek hem lachend aan.
Nee joh, alles voor mijn vrouwtje zei Samir en gaf me een kus op mijn wang en we liepen naar de auto toe, totdat ik Mo's stem hoorden.
Ewa Samir, kan ik je even spreken zei Mo en ze gaven elkaar een boks.
Kan dit straks, ik ben nu met mijn vrouw zei Samir
Saf is goed, we sturen nog zei Mo en liep weg. We liepen verder naar de auto toe en Samir gooide al mijn tassen in de kofferbak. We stapten de auto in en hij keek me aan, maar ik staarde naar buiten.
Sofia zei Samir
Kunnen we het er straks over hebben, ik wil nu niet over hem beginnen zei ik en hij starten de auto en reed zo naar huis toe.

Perspectief Samir

Thuis aangekomen, nam ik alle tassen van Sofia en liep ik haar achterna het huis in. Ik liep rechtstreeks naar boven en legde alle tassen in onze slaapkamer. Ik kleedde me snel om in een losse joggingbroek en deed een zwarte basic T-shirt aan. Ik draaide me om, naar de deur toe en zag Sofia me starend aankijken.
Wat zit jij daar te staren zei ik en keek haar lachend aan.
Mag dat al niet meer zei Sofia en liep onze slaapkamer in en plofte neer op onze bed. Ik ging naast haar liggen en speelde met Sofia's haren, totdat mijn telefoon afging en Sofia hem nam.
Mo zei Sofia droog en gaf me mijn telefoon, en wilde weggaan maar ik trok haar terug en hing op op Mo.
Waarom hij Samir zei Sofia en keek me aan.
Ik moet je wat vertellen Sofia, wat ik je eerder moest vertellen toen ik het wist zei ik en keek haar aan.
Samir, ik wil het al niet weten zei Sofia
Het zal toch uitkomen, dus wil ik dat je het van mij hoort. Mo is mijn neefje Sofia zei ik en Sofia keek me geschrokken aan.
Je wat? Zei Sofia en er rolde een traan naar beneden.
Ik weet het zelf maar pas Sofia zei ik menend en keek haar spijtig aan.
Leg me nu eens uit hoe je pas weet, dat hij verdomme je neefje is he? Zei Sofia en had een blik die ik niet kon plaatsten.
Pff, ik kan het je niet vertellen Sofia zei ik
Ik ben je vrouw Samir, je vrouw. Ik ken je al een tijdje en ik weet helemaal niets over, letterlijk niets! Nu kom je me lekker vertellen dat Mo, mijn ex, waarmee ik heb gedate heb jouw neefje is! Hoe moet ik me nu op dit moment voelen dat ik getrouwd ben met mijn ex zijn neef? Zei Sofia kwaad en de deurbel ging.
We praten straks verder zei ik en liep naar beneden en opende de deur en zag Mo, Pff niet op dit moment.
Kifesh je haakt op me af zei Mo en liep naar binnen. We liepen naar de woonkamer, totdat Sofia naar beneden wandelde en ons beide kwaad/teleurstellend aankeek.
Tuurlijk, dat ik het niet eerder zag. Jullie hebben verdomme dezelfde trekjes zei Sofia en veegde een traan weg.
Sofia ... zei Mo
Ik wil het niet eens horen zei Sofia en nam haar autosleutels en sloeg de deur met een harde klap dicht.

Oei oei...
Fijn week-end!x

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu