Perspectief Sofia
Aangekomen bij Amir's thuis nam ik Safae haar tasje en belde ik aan. De deur werdt geopend door een jongen die ik 25 schatte.
Kan ik iets voor je doen schoonheid zei hij en keek me glimlachend aan. Eerlijk is eerlijk, lelijk is hij totaal niet, maar mooier dan Samir is hij dan weer ook niet.
Ik kom voor Safae zei ik en hij liet me er door. Safae merkte me op en liep mijn kant op en ik nam haar op.
Is het fijn met oom Amir zei ik en ze knikte hevig.
Wij straks weggaan zei Safae en keek blij naar Amir die naar beneden liep. Amir gaf me een kus op mijn wang en nam plaats langs die jongen die me aanstaarde.
Blijf je niet even zei Amir
Ik weet niet, Samir heeft ook dadelijk gedaan zei ik
Laat hem dan langs komen zei Amir
Ik stuur m wel even zei ik en liep naar de keuken. Ik had wel honger en had zo een zin in lasagne, maar er waren geen lasagne blaren.
Amir ik ga even naar de winkel ik kom zo terug zei ik
Neem Soufiane met je mee, het is al aardig laat zei Amir en ik knikte. Eerlijk gezegd wilde ik het niet, maar ik weet goed genoeg dat Samir het niet zou fijn vinden als ik alleen zou gaan rond dit uur want het is al aardig donker nu met de winteruur.
Ik deed mijn schoenen terug aan en zag dat Soufiane al op me zat te wachten. Ik liep zijn kant op en hij hield de deur van de auto voor me open en ik bedankte hem.
Vertel wat over jezelf zei Soufiane die aan het rijden was.
Nou ik ben Sofia, de vrouw van Samir (..). Ik heb een dochtertje van al 3 jaar oud en dat is het zo een beetje zei ik terwijl ik uit het raam staarde.
Mooi, ik ben Soufiane zoals je weet. Ik ben bijna 26 jaar oud en ben een goede vriend van je swagger Amir. Ik ben wel eens getrouwd geweest op mijn 23 ste en heb het bijna 2 jaar volgehouden zei Soufiane
Waar lag het probleem als ik dat mag vragen zei ik nieuwsgierig
Ze was er totaal nog niet klaar voor. Ze ging laat uit, liet niets van dr horen als ze wegging enzo. Dat hoor je niet te doen als vrouw zijnde, Snapje dan wordt je het op een gegeven moment gewoon beu zei Soufiane en ik knikte.
Jammer voor je, je lijkt me ook zo'n rustig type zei ik en hij keek me lachend aan.
Hangt ervan af, wie dat er voor me staat zei Soufiane en parkeerde de auto en we liepen de Ah binnen. Ik nam een winkelmandje die Soufiane van me overnam en kocht lasagne blaren, wat snacks en niet vergeten voor mijn 2 monstertjes zuurtjes!
Heb je alles zei Soufiane en ik knikte en we liepen naar de kassa. We rekende snel af en liepen terug naar de auto, totdat ik mijn naam hoorde. Ik draaide me om en zag mijn oudere zus Hidaya staan.
Heb je Samir dan eindelijk verlaten, ik ben trots op je. Je hebt gelijk een knapperd gescoord zei Hidaya en ik keek dr vol ongeloof aan.
Je weet goed genoeg dat ik Samir nooit zou verlaten. Hoezo kom je me dat dan nog vragen zei ik
Je maakt een fout Sofia. Zie je niet in dat je stilletjes aan iedereen aan het verliezen bent met danken aan hem zei Hidaya en die woorden deden me zo een zeer dat er zelfs tranen gevallen zijn.
Ik heb jullie niet nodig zei ik en keek haar aan.
Ik weet dat je eraan kapot gaat zusje, maar we weten beiden goed genoeg dat je het op een gegeven moment niet meer zult aankunnen zei Hidaya nog en liep ervan door en liet me er maar gebroken bij. Hoe Kun je het je bloedeigen zusje aandoen? In wat voor tijdperk leven we nu??
Sofia gaat het wel zei Soufiane die me bezorgd aankeek.
Breng me alstublieft terug zei ik hem smekend en stapten de auto in.Perspectief Samir
Na het werk was ik naar Amir toegegaan omdat Sofia me vertelde dat ze daar was. Eenmaal daar aangekomen vertelde Amir me dat ze naar de supermarkt was gegaan met een vriend van Amir. Of het wat met me doet? Natuurlijk ze is mijn vrouw, maar aan de andere kant is het goed dat iemand met haar meegegaan is rondt dit uur. Want met dat gedoe van Qasim, kan ik nog steeds niet mee lachen.
Ik zat met Amir en Safae voor de tv totdat de deurbel ging en ik de deur opende. Ik keek Sofia aan en zag dat er wat mis was, dus keek ik de vriend van Amir aan. Die maar doorliep en ik met Sofia in de hal stond.
Is alles in orde met je zei ik en keek haar onderzoekend aan.
Ik ben Hidaya tegen gekomen zei Sofia en ik wist dat dit niets goeds was.
Laat je niet doen door haar woorden oké zei ik snel en ze knikten en we liepen de woonkamer in en plofte neer op de bank. Sofia legde haar hoofdje op mijn schouder en Amir keek me vragend aan, maar ik negeerde zijn blik.
Gaan we maar door naar huis zei ik in Sofia's oor en ze knikte. Ik gaf haar alvast mijn auto sleutels zodat ze al door ging en keek Amir en zijn vriend aan.
Wat ben je van plan zei Amir die me aankeek.
Dit allemaal is niet goed voor haar. Ik ben van plan om te gaan verhuizen zei ik
Komop dit meen je toch niet. We hebben hier alles, het bedrijf, ons familie zei Amir en ik schudde mijn hoofd.
Jouw familie Amir. Zolang ik bij Sofia zal zijn, keren ze allen de rug zowel naar mij als naar Sofia toe zei ik wat me wel boos maakte.
Ga je dan echt weg. Sinds wanneer laat jij je wegjagen door anderen mensen he zei Amir die nu ook kwaad was geworden.
Sinds dat ik gezien heb wat dat het met mijn vrouw doet Amir. Ze kan dit niet langer meer volhouden zei ik en ik zag aan Amir dat hij vondt dat ik gelijk had.
Amir, ze maakt zich zelf kapot. Ze geeft om de mensen die haar allemaal de mes in haar rug hebben gestoken en die helemaal niets om haar geven. Hoe leef je daarmee zei ik
We lossen het op. We vinden er wel wat op. Geef me wat tijd Samir zei Amir
Ik vind dat Amir gelijk heeft, Ookal ken ik het hele verhaal niet. Ik wil wel graag helpen. Ik ben trouwens Soufiane zei de vriend van Amir die Soufiane noemde en zijn hand uit stak.
Samir zei ik en keek scheef naar zijn hand dat uit stak.
Handen geef ik op werk, niet hier zei ik en gaf hem een box.
Maar mohiem we spreken wel nog en let op mijn dochter zei ik nog naar Amir en liep naar de auto waar ik Sofia met gesloten ogen trof tegenaan het raam.
Ik starte de auto en reed naar huis toe, waar ik Sofia opnam naar binnen en haar in onze bed legden.
Ik zelf liep nog naar beneden waar ik ging doorwerken zodat ik morgen weinig te doen had en wat tijd kon doorbrengen met Safae en Sofia.
Ik keek naar de klok die 02:29 uur aangaf en hoorde voetstappen op de trap en zag Sofia.
Kom je niet slapen, het is al laat vind je niet zei Sofia die me aankeek.
Zeg nou maar gewoon dat je niet zonder me kan slapen zei ik en keek haar lachend aan en liep naar haar toe.
Kom zei ik en nam haar op naar boven en legde haar voorzichtig neer in onze slaapkamer. Ik deed mijn pak uit en zag Sofia naar me staren en ik lachte hoofdschuddend. Nadat ik me uitgekleed had en in mn boxer overgebleven was plofte ik naast Sofia neer, ik ben gesloopt. Ik werk me letterlijk kapot om mijn bedrijf terug op nummer 1 te krijgen.
Je werkt te veel Samir, dat is niet goed zei Sofia die me aanstaarde.
Maak je maar geen zorgen om mij. Heb gewoon wat probleempjes op werk, maar zodra dat opgelost is. Zal het gelijk als vroeger zijn zei ik met mijn ogen gesloten.
Als jij het zegt zei Sofia en gaf me nog een kus op mijn wang en nestelde zich tegen me aan. Ik lijk net een knuffelbeer voor haar, om hoe ze haar armen over me heen slaat.
Na wat te hebben gepiekerd viel ik erna ook inslaap met de liefde van mijn leven naast me.- Ik zeg jullie eerlijk de volgende delen die eraan komen, zijn gevaarlijk...
- 100 stemmen en dan verschijnt er direct een volgende deeltje.
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x