Perspectief Sofia
Ik stond op en zag dat het 05:00u was en stond op. Ik gooide de raam open en maakte het bed op en liet snel een wasmachine draaien, ik stapten de douche in en douchte snel en liep er vervolgens uit. Ik wikkelde een handdoek rond mijn lichaam heen en wandelde "onze" kamer in en deed snel een ondergoedsetje aan en een half slapende Samir liep de kamer in maar ik negeerde hem en deed snel een gescheurde jeans broek aan met een lange zwart hemdje dat ik van voor in mijn broek deed. Ik föhnde mijn haren en stijlden hem vervolgens snel. Ik bracht lichte make-up op en nam mijn vestje en mijn schoudertasje en liep Samir voorbij naar beneden. Ik ruimde snel op waar hij geslapen had en hoorde de bel gaan. Ik opende de deur en tot mijn verbazing was het Mo.
Hey schoonheid, is Samir thuis zei Mo en keek me van top tot teen aan.
Gaat jouw dat aan als hij thuis is, wat doe je hier Mo zei ik en keek hem vies aan.
Nog steeds zo pittig als vroeger en mag ik geen afscheid van mijn vriend nemen zei Mo en Samir liep de trap af en kwam lachend naar ons toe en groette Mo en ik keek hem ongeloofwaardig aan en liep terug naar de woonkamer. Is hij nu serieus bevriend met mijn ex? Dat slaat toch helemaal nergens op? Ik hoorde de stem van Younes en hij kwam mijn kant op en we gaven elkaar een knuffel.
Hoe gaat het kleintje zei Younes
Gaat zijn gangetje, hoe is het met Alliyha zei ik
Goed, ik heb haar thuis laten slapen. Waar is je koffer zei Younes
Boven ik ga hem even halen zei ik en Younes hield me tegen.
Ik haal hem zelf wel zei Younes en liep naar boven en ik keek hem lachend aan.
Waar is Younes zei Samir en liep gewoon met Mo naar binnen en ik negeerde hem en rolde met mijn ogen en liep naar de keuken. Ik dronk een glaasje fruitsap en liep vervolgens naar boven en deed het raam dicht en checkte als alles dicht was en werdt door Younes geroepen. Ik liep naar beneden en zag dat Samir en Mo weg waren.
Zeg alstublieft dat Mo niet meegaat zei ik en keek Younes aan.
Het spijt me kleintje maar Samir heeft hem meegevraagd zei Younes en keek me spijtig aan, lekker dan.
Kom, anders komen jullie nog te laat zei Younes en we liepen samen naar de auto toe en jahoor ik moest vanachter zitten met Mo. Ik schoof ver weg van hem en stopte mijn oortjes in en stuurde iedereen nog een berichtje en viel niet later inslaap.Perspectief Samir
Bij het vliegveld aangekomen stapten we allen uit en wekte Younes Sofia die vermoeiend haar ogen open deed en de auto uitstapten. Sofia liep voorop met Younes en ik bleef vanachter met Mo.
Hoelang blijf je nu weg zei Mo
5 daagjes, is snel voorbij joh zei ik en hij knikten. Nadat ik en Sofia ons hadden ingeschekt namen we afscheid van Younes en Mo, buiten Sofia die alleen afscheid nam Younes.
Hier, wil je deze aan Alliyha geven zei Sofia en overhandigde Younes een roze envelop.
Isgoed kleintje, let goed op jezelf zei Younes en lachte naar Sofia. Ons vlucht werdt geroepen dus liepen we naar onze vliegtuig en namen plaats langs elkaar, dit wordt een lange vlucht. Sofia stopten haar oordopjes in en na tijdje viel ze leunend op mijn schouder inslaap.Perspectief Sofia
Nadat er aangekondigd werdt dat we gingen landen opende ik vermoeiend mijn ogen en zag dat ik op de schouder van Samir leunde en stond direct op. Pff, wat haat ik landen! Ik probeerde niet naar Samir's hand te grijpen, maar tevergeefs greep ik naar zijn hand en sloot ik mijn ogen en hoorde hem lachen.
Het is al voorbij hoor zei Samir en ik opende voorzichtig mijn ogen en liet zijn hand los.
We stonden op en verlieten het vliegtuig en voelde zo een warmte en deed mijn vest uit en nam mijn koffer totdat ik tegen een jongen aanbotste en hij daardoor zijn laptop liet vallen.
Omg, het spijt me zei ik en keek hem aan en hij wilde wat tegen me uitschreeuwen maar zweeg toen hij me zag.
Het geeft niets, het was ook mijn fout zei hij en glimlachte naar me.
Toch spijt het me, hij is vast stuk zei ik en zag Samir aanwandelen.
Maakt niet uit, ik heet trouwens Samad zei hij en stak zijn hand uit.
Sofia zei ik en nam zijn hand maar niet aan.
Is er hier een probleem zei Samir en keek Samad dodelijk aan.
Nee, we botste perongeluk tegen elkaar aan zei Samad en keek mij met een vragende blik aan en ontweek zijn blik.
Hmm het zal, gaan we onze taxi wacht zei Samir en ik knikte maar wat en liep met hem mee.
Wist niet dat je zo goedkoop was zei Samir en ik stopten met wandelen
Excuseer zei ik kwaad en keek hem kwaad aan.
Loop loop, onze taxi staat daar zei Samir en wandelde naar de taxi en ik liep woedend achter hem aan en gunde hem geen blik. De taxi begon te rijden en even later stopte hij voor een groot hotel en ik stapte de taxi uit en liep het hotel binnen. Ik checkte me in en hij gaf me twee kamer sleutels, ik bedankte hem en wachtte niet eens op Samir en liep al naar onze hotelkamer. Ik verkende de kamer en hoorde Samir binnen komen.
Kon je niet wachten zei Samir
Nee zei ik en bekeek het uitzicht en dacht aan de tijden toen mijn vader nog leefde en hij met mij hiernaar toe kwam en er viel een traan naar beneden en veegde hem snel weg en glimlachte.
Kom je mee zei Samir en keek me aan.
Nee zei ik en keek terug naar het uitzicht.
Blijf je nu serieus deze 5 dagen hier in deze kamer zei Samir
Ik trek mijn plan wel zonder jouw zei ik
Je doet maar zei Samir en liep de deur uit zonder sleutels, lekker voor hem. Ik liep terug naar beneden en vroeg aan de balie achter Mounir (..) en hij gaf me zijn kamernummer. Ik liep naar de juiste kamerdeur en klopte toen aan en zoals verwacht opende hij de deur en keek me verbaasd aan.
Sofia zei Mounir verbaasd en we gaven elkaar een knuffel, wat heb ik mijn neef toch gemist.
Wat doe jij hier kleintje zei Mounir en keek me lachend aan.
Vakantie zei ik en keek hem lachend aan.
Kom, heb je al gegeten zei Mounir, nog steeds hetzelfde, altijd bezorgd.
Nee, ik ben hier net zei ik
Dan gaan we toch wat eten bolle zei Mounir en hij sloeg zijn arm om me heen en we liepen het hotel uit en stapten zijn grijze Bugatti in.
Het is echt lang geleden he zei Mounir
Inderdaad, ik moest direct aan jouw denken toen ik hier aankwam zei ik en hij reed naar een restaurant toe.
Hoelang blijf je zei Mounir
5 daagjes zei ik
Hmm, dan ga ik 5 daagjes vrij nemen voor mijn kleine nichtje zei Mounir, want hij heeft een hoge functie hier in Dubai. Hij heeft zijn eigen auto bedrijf hier, waarmee hij miljoenen verdiend. Het laatst dat ik hem zag was toen mijn vader overleed Allah y rahmoe.
Kom a bolle we zijn er zei Mounir en we stapten zijn auto uit en we liepen een modern restaurant in.
Wat wil je eten zei Mounir
Is dat nog een vraag zei ik en hij schoot in de lach. Een ober kwam en hij bestelde in het Arabisch 2 visschotels, nadat we klaar waren zijn we samen gaan winkelen en hebben we wat gelachen. Het was al aardig laat en hij reed vervolgens terug naar het hotel.
Het was echt fijn vandaag, ik heb je echt gemist zei ik oprecht en we stapten het hotel in. Ik nam afscheid van Mounir en liep mijn hotelkamer in en zag dat Samir al binnen was.
Jij bent vroeg thuis zei Samir sarcastisch
Jaa, had wat langer kunnen weg blijven samen met mijn neef zei ik want ik wist dat hij ons gezien had en hij daar op doelde.
Je neef dus zei Samir denkend
Ik moest jouw dat niet eens vertellen zei ik en rolde met mijn ogen.
Dus je gaat deze 5 dagen gewoon met je neef doorbrengen zei Samir en keek me aan.
Nee met jouw zei ik sarcastisch
Het blijft ons huwelijksreis zei Samir, wat praat hij zelfs.
Alsof je dit een huwelijk kunt noemen, laat staan dat dit een huwelijksreis moet voorstellen. Maar ik zal je reputatie hoog houden, zodra we terug zijn zal ik zeggen dat het de 5 beste dagen van mijn leven waren zei ik en nam mijn winkeltassen en liep mijn slaapkamer in. Ik deed mijn pyjama aan en liet me vallen op bed.Heuy, ik krijg vaak bozen berichtjes van bepaalde lezertjes dat ik niet reageer op bepaalde reacties die worden gereageerd op oudere delen. Dus bij deze, als jullie vragen hebben, gelieve een bericht te sturen!!! Ik krijg dagelijks 100+ meldingen (zelfs van #Hardlife), waarvan ik ze niet allemaal bekijk (normaal toch, ofniet?).
Stuur me daarom een bericht, voor jullie vragen!!!
En morgen alweer school😢
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
AcakDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x