073

1.4K 113 20
                                    

Perspectief Sofia

Ik liep naar buiten toe en had zin in om even na te gaan denken. Ik liet de auto maar staan en wandelende naar een parkje dat een stukje wandelen was van huis. Ik nam plaats op een bankje en dacht na over alles. Ik heb nu een soort gevoel, dat ik maar niet kan omschrijven. Het doet me pijn toen hij me vertelde dat Mo zijn neefje is. Mijn verdomme ex, is familie van mijn man? Waarom verteld Samir gewoon niets over zich zelf. Hij weet alles van, maar ik weet totaal niets van hem. Hij is verdomme mijn man, en Ik weet helemaal niets over hem! Ik was ver in mijn gedachten totdat ik een hand op mijn schouder voelde.
Hey ben je er nog? Zei Samad die plots langs me zat?
Ooh Hey, zei je wat zei ik
Ja, ik vroeg wat je hier nog zo laat doet maar je was er blijkbaar helemaal niet bij met je hoofd zei Samad
Ik kwam even wandelen en kwam plots hier terecht zei ik
Gaat alles wel goed met je zei Samad bezorgt
Ja prima, maar het is al laat. Ik moet ervan door zei ik en stond op.
Laat me je een lift geven, het is al zo laat zei Samad
Nee dankje, ik loop wel. Toch bedankt zei ik lief en stond op. Ik liep terug naar huis en werdt onderweg naar huis opgebeld door Samir, maar nam niet op. Na een kwartiertje te hebben gewandeld was ik thuis aangekomen en liep ik het huis in en zag Samir nog steeds met Mo zitten.
Waarom neem je je telefoon niet op, als ik bel zei Samir en keek me aan.
Had het te laat gezien loog ik maar snel, want ik heb geen zin in ruzie.
Sofia, kan ik even met je praten zei Mo en ik keek hem scheef aan.
Wij hebben elkaar helemaal niets te vertellen. Het wilt niet zeggen dat jullie neven van mekaar zijn dat wij opeens weer een band zullen hebben he? Onthoud dit goed, wij hebben een verleden samen gehad en daar blijft het bij, dus haal het maar uit je hoofd zei ik kwaad en hij keek me spijtig aan.
Dan ga ik maar weer zei Mo en liep de deur uit en Samir keek me aan.
Je kunt ook normaal tegen hem praten zei Samir
Tuurlijk, verdedig hem maar. Samir dringt het je dan niet door, dat ik totaal niets van hem moet hebben! Als ik thuis ben, stapt hij deze huis niet binnen, want ik ben degene die een verleden met hem heeft en jeweet best hoe het eindigde zei ik en Samir kwam mijn kant oplopen.
Ik begrijp je Sofia, maar hij blijft mijn neef en daar moet je ook rekening mee houden zei Samir
Ik hou er rekening mee, wanneer je me vertrouwt. Wanneer je je echt bewijst tegenover mij, want Samir ik weet helemaal niets over je. Ik ben getrouwd met een man, die ik niet eens ken? En elke keer als ik je dan vraag om het me te vertellen antwoord je niet of antwoord je met "ik kan het je niet vertellen" zei ik en keek hem teleurstellend aan.
Je snapt het niet Sofia zei Samir en plaatste zijn handen rond mijn middel, maar ik duwde ze weg.
Nee Samir, jij snapt het niet wat voor beeld je me nu geeft zei ik en hij keek me raar aan.
Ooit ga ik het te weten komen via iemand en ik weet dat het me kapot zal maken, maar het ergste wat me zal raken is dat ik het van iemand anders moet gaan aanhoren zei ik en liep naar boven. Ik liep de badkamer in en ontleed me van mijn kleding en stapten de douche in en bleef er zo'n 20 minuten in. Ik liep er vervolgens uit en wikkelde een handdoek rond mijn lichaam en liep naar mijn slaapkamer. Ik kleedde me om in mijn pyjama en liet mijn haren los. Ik ging op bed liggen en scrolden wat op mijn telefoon totdat ik een berichtje van mijn schoonmoeder binnen kreeg waar in stond dat ze ons uitnodigt voor het avondmaal morgen. Ik antwoordde haar liefjes terug en voelde me moe worden dus sloot ik mijn ogen en viel in een blok inslaap.

Perspectief Samir

Pff, ik liet me op de bank vallen in de woonkamer en keek voor me uit. Ze heeft helemaal gelijk, ze weet helemaal niets over me. Ze is mijn vrouw, ze is met mij getrouwd en zoals ze zei "getrouwd met iemand die ze niet eens kent". Het erge weet ze al, van dat drugsgedoe. Maar hoe ga ik haar vertellen dat ik mensen heb neergeknald en niet zomaar mensen. Ik heb verdomme 2 ooms van me neergeknald, ik heb de vader van Mo neergeknald en de vader van mijn broertje Amir? Ik heb met meisjes geslapen, ik heb mijn halfzusje ontmaagd?? Ik was verliefd op mijn halfzusje, hoe ga ik haar dat vertellen. Ze gaat mij en mijn familie, die niet eens mijn echte familie is raar bekijken. Ze gaat bang van hen zijn, bang van mij. Ik durf het haar gewoon niet te vertellen, omdat ik bang ben om haar te verliezen. Ze is alles voor me, ze doet dingen met me wat geen ander heeft kunnen doen. Maar er zal een dag komen dat ze het te weten zal komen, en ik ben bang dat ze het van de verkeerde persoon zal aanhoren en het haar dan zo hart zal breken.
Ik stond op en liep naar boven toe en zag dat Sofia zat te slapen. Ik keek haar liefdevol aan en kleedde me uit, ik liet alleen mijn boxer aan en ging langs haar liggen. Ik trok haar dicht tegen me aan en begon met het vertellen van mijn verleden, ik liet ook een paar traantjes tussen door vallen. Ten slotte gaf ik haar een kus op haar wang en legde mijn hand op haar borsten zodat ik haar goed vast had en sloot zo mijn ogen, opweg naar de volgende dag vol verrassingen😉

Nog snel een deeltje voor jullie, ik heb namelijk een uurtje aanval. Maandag begint alvast goed voor me🙄

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu