Perspectief Samir
Na ons "gesprekje" met mijn gezin, liep Safae blij naar binnen en keek ik Sofia aan. Ze keek recht voor haar uit en ik ging langs haar staan.
Ik heb de papieren bij me zei Sofia zonder op te kijken.
Die gesprek voeren we straks, jeweet waarover ik het nu wil hebben zei ik en keek haar aan, mijn prachtige vrouw.
Het is nu toch al goed met jouw en Safae zei Sofia en keek me dit keer ook aan.
Ik heb het niet over Safae, ik heb het over ons Sofia zei ik en Sofia zweeg.
Wil je echt zo verder, zonder mij aan je zijde. Wil je het dan zo moeilijk maken voor Safae zei ik
Hou Safae hierbuiten Samir zei Sofia
Ik wil een antwoord Sofia, zo niet regel ik de scheidingspapieren zelf wel zei ik menend, ik weet dat ik een fout heb gemaakt, en als ze me nu niet vergeeft en gaat zitten hangen bij Qasim waarom zou ze me dan later wel vergeven, als ze haar kont heeft gegeven aan Qasim ofwat?
Jij bent de laatste persoon die mij op zo een toon moet aanspreken en mij zo'n keuze geeft, want als jij nooit weggeweest zou zijn moest het niet op deze moeilijke manier flikker zei Sofia woedend en liep van me weg naar binnen, goed gedaan Samir. Doe vooral zo verder!Perspectief Sofia
Kwaad liep ik terug naar binnen, maar herstelde me snel voordat ze weer vragen zouden stellen.
Safae, kom we gaan naar huis lieverd zei ik terwijl ik al haar spulletjes bijeen nam.
Hoezo ga je nu al door zei "mijn schoonmoeder"
Ik heb nog veel werk te doen daarmee loog ik snel en ze knikte maar en Amir keek me vragend aan.
Waarom ga je nu al weg zei Amir stil zodat niemand ons hoorde.
Vertel ik je wel later, maar ik wil hier gewoon even weg Amir zei ik menend.
Hij heeft het weer verpest he zei Amir en keek me aan.
Overhandig je hem deze papieren voor me zei ik en haalde zijn aandeel documenten uit mijn tas.
Ja, ik spreek je thuis oké zei Amir en ik knikte. Ik wachtte nog op Safae, die iedereen gedag zei en Qasim zou ons buiten opwachten.
Mama, waar is papa zei Safae en keek nog even door de woonkamer heen.
Hier ben ik zei Samir die de woonkamer binnen kwam wandelen en liep Safae haar kant op.
Ze komt vandaag met mij mee zei Samir en keek me aan.
Nee, dat gaat ze niet zei ik en trok Safae bij me
Samir zei Amir waarschuwend
Hou je hierbuiten Amir, het is ook mijn dochter dus zeg ik dat ze met mij mee gaat zei Samir en ik keek hem vol ongeloof aan.
Lieverd ga alvast maar naar Qasim buiten in de auto zei ik lief tegen Safae en ze knikte braaf en liep naar buiten.
Luister jij eens goed, zo praat je in ieder geval niet meer bij het bijzijn van Safae. Dacht je nou echt dat ik haar met jouw zal meegeven, jeweet geeneens hoe je voor haar moet zorgen? En zulke gedrag tegenover mij tolereer ik niet meer Samir, ik ben er klaar mee. Ik hoor normaal zo tegen jouw te reageren en niet andersom, want jij bent godverdomme degene die in fout is gegaan en niet ik! Je mag blij zijn dat ik je kennis met haar heb laten maken, want als ik echt een bitch was geweest had ik je allang voor de rechter geslepen en had je nooit over haar bestaan afgeweten zei ik woedend en veegde ondertussen mijn tranen weg.
En bij deze Samir, wil ik niet langer jouw achternaam dragen als dat het antwoord is waar je op wachtte zei ik en schoof mijn trouwring van mijn vinger en legde hem in zijn hand, terwijl zijn ouders, Amir en zijn vriend aan het toekijken waren. Ik nam mijn tas en liep de deur met tranen uit, klootzak!Perspectief Amir
Goed gedaan Samir wollah, nu ben je haar voorgoed kwijt zei ik en klapte in mijn handen.
Had je nou echt gedacht dat ze Safae, zomaar met je mee zou laten gaan? Net als Sofia zei, je kunt haar niet verzorgen als je haar niet eens kent, sukkel zei ik nog en keek hem afkeurend aan.
Hou je bek Amir zei Samir kalm die nog steeds zat te staren naar de trouwring van Sofia.
Jij gaat haar vanaf nu met rust laten zei mijn vader en iedereen keek zijn kant op.
Ze heeft genoeg geleden in het leven en ik gun mijn schoondochter al het geluk toe in haar leven ook al maakt mijn eigen zoon er geen deel van zei mijn vader streng
Weetje wel wat dat je zegt zei Samir
Ja Samir dat weet ik heel goed, je gaat haar met rust laten. Dit allemaal is jouw schuld en je maakt het alleen maar erger als je het niet door hebt zei mijn vader kwaad.
Dat gaat mooi niet gebeuren zei Samir nu ook kwaad.
Ze gaat bij je weg Samir, dringt het nog niet tot je door en zei gaat alle gelijkenis krijgen, zowel over jullie huis, auto's en het belangrijkste Safae zelf moest ze jouw aanklagen zei mijn vader en stond op.
Ik zeg het je een laatste keer, laat Sofia met rust en laat haar verder een gelukkig en rustig leven leiden zei mijn vader en verliet ook het huis.
Mam, waarom zeg je niets zei Samir
Omdat je vader gelijk heeft Samir, je maakt haar alleen maar kapot Ookal is dat jouw bedoeling niet zei mijn moeder en liep de keuken in.
Ik ben haar kwijt man zei Samir en plofte neer langs Chakir op de bank.
Het is beter zo zei ik en stond op en verliet het huis. Ik stapten mijn auto in en reed naar mijn thuis toe, waar ik Qasim en Safae op de bank aantrof.
Waar is Sofia zei ik
Ze is in haar kamer zei Qasim en ik liep naar haar kamer waar ze haar koffer zat te vullen met allerlei kleding.
Wow Sofia wat ben je aan het doen zei ik geschrokken
Ik ga weg Amir, ik kan dit niet meer aan zei Sofia huilend en ik nam haar in een omhelzing.
Het doet zo'n pijn huilde Sofia nog en ik kon Samir nu wel vermoorden op dit moment.
Het komt goed, we komen hier samen weer uit oké zei ik
We gaan 2 weken weg alleen jij, Safae en ik. Niemand die hier van af zal weten oké zei ik nog en Sofia knikte. Ik nam plaats op haar bed en keek Sofia aan.
Heb je nog gevoelens voor hem of gaf je je ring puur om woede aan hem zei ik
Ik heb geen gevoelens meer voor Samir, wat hij gedaan heeft doe je toch niet? En het grappige van al is, dat hij niet vertelde waarom hij weggegaan is zei Sofia en ik knikte begrijpelijk.
En hoe zit het dan tussen jouw en Qasim zei ik en Sofia keek me raar aan.
Nee Amir, ik en Qasim zijn gewoon goede vrienden meer niet en ik heb ook geen behoefte in een relatie of iets in die richting zei Sofia en ik keek haar lachend aan.
Het was maar een vraagje hoor, maar we praten straks wel verder over onze vakantietripje zei ik en liep naar beneden, waar ik Qasim en Safae vergezelde op de bank, kijkend naar de tv.Het zou me een groot plezier doen als jullie deze twee fantastische meiden gaan volgen en hun top verhaal te lezen!
Alvast bedankt en een fijne avond.
Groetjes Dina❤️
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x