102

1.1K 155 46
                                    

Perspectief Samir

Nadat Sofia de deur uitgegaan was met Qasim besloot ik ook ergens te gaan ontbijten, maar ging me eerst opfrissen. Ik liep naar de badkamer en nam een snelle douche en kleedde me om in een jeans short met lichte scheuren en een witte hemdje. Mijn haren zette ik in een goede model en spoot mijn standaard geurtje op. Ik keek naar mijn trouwring en twijfelde of ik m moest om doen of niet. Rot op man, waarom zou ik zelfs als ze zelf zit te ontbijten met andere jongens. Ik sloeg wel nog mijn horloge om en liep de deur uit. Wachtend op de lift zocht ik ondertussen mijn bril in mijn schoudertasje die ik op deed en zo de lift instapten.
Buiten het hotel voelde ik gelijk de warmte om me heen, wat me een goed gevoel gaf. Wollah ik zeg je eerlijk, ik houd van Marokko!
Ik besloot om in het restaurant te gaan ontbijten dat zich buiten het hotel bevestigde. Ik nam een tafel iets verder van die van Sofia&Qasim en gaf mijn bestelling door.
Is deze plek bezet hoorde ik een dame zeggen en ik zeg eerlijk, ze is niet slecht.
Neem maar plaats zei ik en gaf haar een knipoog en ze schonk me een glimlach.
Gelukkig, ik twijfelde of je Nederlands sprak of niet. Ik ben Jasmine zei Jasmine
Aangenaam ik ben Samir. Je bent niet van Marokkaanse afkomst neem ik aan zei ik
Toch wel, ik ben een halfbloedje. Ik heb zowel Marokkaans als Italiaans bloed doorheen me stromen zei Jasmine
Zozo, heb ik dan te maken met een halfbloedje zei ik en keek haar geamuseerd aan.
Wees daar maar zeker van zei Jasmine
Wat brengt jouw dan hier alleen in Marokko zei ik
Wilden er een weekje tussen uit en wat brengt zo'n knappe gast als jouw hier alleen in Marokko zei Jasmine grijnzend wat mij toch liet lachen.
Gek genoeg toch hetzelfde als jouw zei ik glimlachend.
Zou me wel graag door jouw willen vergezeld worden zei Jasmine
Wat heb je in petto voor deze avond zei ik en keek haar geamuseerd aan en ze stond op en kwam gevaarlijk dichtbij me.
Half 8 voor het hotel zei ze fluisterend in mijn oor en liep er vandoor en ik keek haar nog toe totdat ze uit mijn beeld verdween. Ben benieuwd.

Perspectief Sofia

Jaloers keek ik Samir en dat meisje aan die het blijkbaar naar hun zin hadden. Samir zelf ziet er adembenemend uit, doet hij dit nu echt alsof? Om mij jaloers te maken, wel het is m gelukt. Waarom ben ik in godsnaam met Qasim meegegaan??
Wat wil je hierna gaan doen zei Qasim die me aankeek.
Ik heb tijd voor mezelf nodig, ik spreek je nog zei ik en liep terug naar mijn hotelkamer. Ik had al helemaal geen zin om wat te gaan doen, dus besliste ik om in de balkon te gaan zitten. Ik genoot van het uitzicht totdat ik de voordeur dicht hoorde knallen.
Jij bent vroeg terug zei Samir die op de bank neer plofte en op zijn telefoon zat. Ik negeerde hem en toen bedachte ik me dat hij me beloofd had om mijn vaders graf te gaan bezoeken.
Heb je plannen voor morgen zei ik en keek m aan.
Jaa zei Samir zonder op te kijken wat me echt kwaad maakte, dan ga ik zelf wel klootzak!
Ik stond op en besloot me te gaan omkleden om naar de stad te gaan, nu ik hier toch ben.

Perspectief Samir

Nu vraagt ze zehma of ik plannen heb voor morgen, jaa dus ik ga wat leuks doen met Jasmine. Eerlijk is eerlijk ook al ken ik haar maar pas, ze heeft wat aantrekkelijks wat ik wel leuk aan haar vind.
Sofia kwam haar kamer uit met een strakke witte jurk, dat een behoorlijke inkijk had. Woede borrelde in mijn op.
Waar wil jij zo naartoe gaan zei ik en keek haar aan.
Naar de stad zei Sofia terwijl ze haar haren in een model aan het zetten was.
Mooi niet zei ik
Wat ben jij van mij om dat te zeggen zei Sofia
Officieel nog steeds je man zei ik
Mijn man gaat niet zitten flirten met andere dames zei Sofia en gooide mijn pilletjes naar me toe.
Doe er maar mee wat je wilt, ik ben helemaal klaar met jouw zei Sofia
Gaan we nou echt zo kinderachtig lopen doen tegen mekaar zei ik en was het een beetje moe.
Het spijt me oké, maar jij was degene die er met Qasim vandoor ging ofniet zei ik erna
Qasim is een vriend van me Samir hoevaak wil je dat ik het nog zeg. Hij was er toen jij er niet was, zo mensen ga ik toch niet lopen negeren en ikweet van mezelf dat jij het niet leuk vindt maar ik heb helemaal niets verteld over ons hier in Marokko zei Sofia en kwam langs me zitten.
Ik vind het echt goed van hem dat hij er was voor je toen ik er niet was, maar hij ziet niet in dat ik terug ben. Hij kent geen grenzen Sofia zei ik
Dan zal ik het hem wel duidelijk maken oké, maar houd in je hoofd dat er niets tussen mij en Qasim speelt zei Sofia
En hoe moet ik dat weten zei ik lachend
Omdat ik al iemand anders heb zei Sofia en gaf me een kus. De kus werdt heviger en Sofia trok me de slaapkamer in.
Ben je zeker zei ik
100 procent zei Sofia lachend en dat liet ik me geen 2 keer zeggen.
Ik drukte mijn lippen op die van haar en trok ondertussen haar jurk uit zodat ze in haar lingerie overbleef. Ik keek haar bewonderd aan en dit keer was het Sofia die mij ontklede en ik haar op bed gooide. Mijn verlangens in haar werden maar groter en groter. Ik maakte voorzichtig haar bh bandje los en trok haar slipje in een ruk uit. Ik begon haar kusjes te geven in haar nek en ging zo naar beneden totdat ik haar gekreun hoorde, wat me nog gekker maakte. Ik stopte mijn geslachtsdeel in die van haar terwijl ik haar aan het kussen was. Ze drukte haar nagels in mijn rug wat me nog ruwer maakte. Dit keer was het Sofia die bovenop lag en me sluw aankeek. Ze ging voorzichtig met haar hand over mijn blote bovenlijf, wat mijn hart sneller liet kloppen. Ik keek naar haar arm wat me liet schrikken en duwde haar voorzichtig van me af en ze keek van haar arm naar mij. Ze had wat aardige blauwe plekken waar ik woedend van werdt.
Hey het geeft niets oké zei Sofia die me aankeek en ik schudde met mijn hoofd en stond op. Ik trok snel een joggingbroek aan en liep naar het balkon. Pff ik heb dr pijn gedaan, ik was veels te ruw bezig met haar. Vloekend in mijn eigen keek ik naar buiten totdat ik een hand op mijn schouder voelde. Ik draaide me om naar Sofia die een badjes rond haar heen had geslagen. Ze legde haar hand op mijn gezicht en we bleven elkaar aankijken.
Het is niet jouw schuld oké, ik had niet eens wat gevoeld zei Sofia
Ik had me moeten beheersen zei ik en Sofia schudde met haar hoofd.
Het is normaal Samir, laats was bijna 4 jaar geleden gek zei Sofia en ik zag aan dr dat ze moe was. Ik trok haar op mijn schoot en ze leunde met haar hoofd tegen mijn borstkas aan. Ik sloeg mijn armen over haar heen en drukte een kus op haar haren.
Ik zag aan haar dat ze inslaap gevallen was en legde haar voorzichtig in bed.

We gaan voor de 90 stemmen, voor een nieuw deeltje🙂

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu