Perspectief Maysa
Weet dat ik alleen van jou hield Maysa zei Samir die elk moment dood zou gaan. Samir nee!! Blijf bij me, je kan me niet alleen laten ik heb je nodig Samir huilden ik. Maysa alstublieft huil niet om mij als ik er straks niet meer zal zijn, ik houd van jou en dat moet je weten oké zei Samir huilend
Ik houd ook van jouw zei ik huilend en gaf hem een kus op zijn lippen, misschien ons laatste kus. PIEPPPP.
SAMIRRRRRRRRR schreeuwden ik.Maysa rustig, ik ben bij je rustig zei de moeder van Samir. Ik huiden het uit en omhelsde de moeder van Samir stevig.
Ik mag en wil hem niet kwijt raken net als Chakir huilden ik
Lieverd toch zei de moeder van Samir en veegden mijn tranen weg.
Alles zal goed komen met Samir, het was alleen maar een droom oké zei de moeder van Samir en gaf me een kus op mijn voorhoofd.
Nog steeds niets gehoord van hem zei ik hopend op een goede antwoord.
Neen, het spijt me lieverd. Ze zijn nog bezig met hem zei de moeder van Samir. Ik legde mijn hoofd terug neer op m'n kussen en keek uit het raam. De laatste tijden gaat alles mis.
Ik stond op en Samir's moeder keek me raar aan.
Naar waar ga je zei de moeder van Samir
Ik wil afscheid gaan nemen van Chakir zei ik en probeerden mijn tranen in te houden.
Isgoed, doe wel rustig aan zei de moeder van Samir een gaf me een medelijdende blik. Ik liep naar de balie toe en vroeg naar de kamer van Chakir en Younes. Nadat ze me de kamer van de jongens doorgegeven had liep ik eerst naar de kamer van Chakir toe. Met trillende handen nam ik de hendel vast en liep ik naar binnen toe. Daar lag hij dan Chakir met een wit laken over zijn hele lichaam en gezicht heen. De eerste traan viel naar beneden en ik ging langs hem zitten. Hier zit ik dan, laatste keer dat ik langs hem kan/zal zitten. Na vandaag is het afgelopen, nooit gaan we Chakir zien lachen, nooit gaan we lachen om zijn domme grappen, nooit gaan we de bende van de 3 musketiers compleet zien en nooit gaan we Chakir in het geheel zien.
Moeilijk, moeilijk om een belangrijk persoon te missen. Chakir die me een broederlijk figuur en gevoel gaf die ik nooit gehad heb en niet meer zal voelen.
Innalilahi wa inaa lilayli radjhoen Chakir, uit het oog maar nooit uit het hart zei ik huilend en verliet de kamer ik keek nog 1 keertje om en verliet definitief de kamer van Chakir.
Ik liep naar het einde van de gang en vulden een bekertje met water en dronk die in 1 keertje op. Ik liep vervolgens naar de kamer van Younes en zag dat hij wakker was?? Nu ALL??
Ik liep naar binnen en zag Younes me aankijken.
Maysa bracht Younes en pijnlijk uit. Ik knikten en liep huilend naar hem toe. Ik omhelsde Younes en bedankten Allah inmezelf.
Je leeft, je bent zo snel ontwaakt uit je coma Al hamdoulilah zei ik
Hamdoulilah hoe is het met de jongens zei Younes en ik slikten een brok weg en de tranen begonnen weer te vallen. Younes omhelsden me en veegden mijn tranen weg.
Maysa waar zijn Samir&Chakir zei Younes afwachtend op mijn antwoord.
Chakir heeft het niet gehaald Younes, hij is D...dood zei ik en wenden mijn blij van Younes af. Ik hoorden gesnik en zag Younes dood voor hem uitkijken.
Y..younes zei ik stotterend
Hij is dood Maysa, hij is dood!!! Dit is helemaal mijn schuld, als we niet waren aan het vechten voor mijn plek was hij niet dood schreeuwden Younes woedend en gebroken.
Younes zo moet je niet denken, alles gebeurt met een reden. Zijn tijd was vandaag. Geef jouw hier niet de schuld van zei ik
Maysa hij is dood huilden Younes uit en we omhelsden elkaar stevig. Hij is kapot dat zie je aan hem. Ze behandelden elkaar net als broers en BAM nu is hij er niet meer.
Samir, Maysa waar is Samir zei Younes en keek me met betraande ogen aan.
Ik weet het niet Younes, we hebben nog niets over hem gehoord zei ik gebroken.
Kom hier zei Younes en nam me in zijn armen.
Ookal zou hij het niet overleven, maar zullen we hopen van wel. Weet dat ik er altijd voor je zal zijn. Maysa we moeten sterk zijn en in Allah swt geloven. We hebben Chakir al verloren laten we hopen dat we Samir ook niet gaan verliezen zei Younes en planten een kus op mijn haar. Dit is nou een vriend, ik weet dat hij kapot gaat om het feit dat hij 1 van ze vriend verloren heeft en wie weet wat er met Samir gaat gebeuren, hij nog altijd sterk staat.
De woorden wat Samir, Younes en Chakir altijd zeiden tegen elkaar "Maakt niet uit als er wat met 1 van ons gebeurt, We zijn 1 bloed, 1 team en 1 familie samen en dat zal altijd zo blijven, ookal zal er 1 van ons ooit niet meer zijn we letten en verzorgen elkaars geliefden als zusjes, als familie.
1 team, 1 taak❤️."
De deur werd geopend een jonge gast in een strak pak, ik schat 23 jaar komt de kamer binnen en lijkt sprekend op Younes.
Jabir wat doe jij hier, ging je niet naar Dubai voor zakenreis zei Younes
Gek, ik ga niet als ik opgebeld wordt en te horen krijg dat mijn broertje een ongeval heeft gehad, en er al 1 doden is zei Jabir, de broer van Younes. Ik zag dat Jabir zich groot hield, en niet in tranen ging uitbarsten.
Het spijt me Younes, dat ik nooit voor je klaar stond, wat een broer hoort te doen voor zijn broertje. Toen ik hoorden dat je een auto-ongeluk hebt gehad, wist ik even niet wat te doen. Ik ben zo snel mogelijk naar hier toegekomen. Ik dacht dat we je gingen verliezen zei Jabir en daar vielen de eerste tranen naar beneden. Ik zat nog langs Younes in een omhelzing en maakten me los van hem en wou de kamer verlaten totdat ik van me armen werd genomen.
Maysa blijf, ik hoor er voor je te zijn. Dat heb ik Samir altijd al beloofd zei Younes. Ik knikten en nam plaats op een stoel. Jabir en Younes gaven elkaar een mannelijke knuffel en huilden het uit. Tenslotte lieten ze elkaar los en mijn hoofd bonkt als een gek. Jabir nam tegenover me plaats en ik keek maar dood voor me uit.
En wie mag jij voorstellen zei Jabir
Jabir zet dat maar uit je hoofd, ze is van Samir en ze heet Maysa antwoorden Younes voor me.
Waar is Samir dan zei Jabir en ik kon het niet laten en liep huilend Younes kamer uit. Ik hoorden Younes me naam nog roepen maar ik liep door en nam plaats op een bankje.
Samir alstublieft, laten we insh'Allah goed nieuws van je horen.
Maysa zei een stem en ik keek op en zag een bezorgde Amir voor me staan met felle rode ogen. Hij liep naar me toe en ik stond op en ik omhelsde Amir.
Kom, ze hebben nieuws over Samir zei Amir...Slecht of goed nieuws??🤔
- lezen jullie ook het verhaal van mariem_aitt , alvast bedankt❤️
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x