063

1.5K 169 17
                                    

Perspectief Samir

Zaterdag, de dag waarop ik Samir (..) voor het eerst een dame meeneem, dan ook nog naar een gemaskerdbal. Ik heb Sofia alleen niet verteld dat er een tijdstip zal zijn, waarbij alle aanwezigheden zonder enkel reden zijn masker af moet doen. Ik had voor Sofia ook een beeldschoon zalmroze jurk met grijze details gekocht met bijpassende zilver sieraden. Mijn smoking die ik aan heb is zelf mat grijs met een zalmroze strik. Sofia sliep nog steeds bij mij in huis en ik zat beneden op haar te wachten totdat ik haar naar beneden zag komen. Ik hield mijn verlangens in en staarde haar een tijdje aan.
Niet zo kijken, je zit me te plagen zei Sofia
Mag ik niet naar mijn vrouwtje's schoonheid staren zei ik
Nee dat mag jij niet zei Sofia en nam haar masker die alleen haar ogen en neus bedekte, net als die van mij. Alliyha, Younes en mijn ouders waren al vertrokken dus wachten ze me daar op. Ik en Sofia stapten mijn auto in en ik reed naar het bal.
Sofia, ik moet je wat vertellen zei ik en concentreerde me op de weg
Jaa zei Sofia lief.
Uhm ik ben je wat vergeten te zeggen zei ik en werd nerveus
En dat is zei Sofia zenuwachtig
Dat er een uur is, waarbij iedereen zijn masker af moet doen zei ik en ik parkeerde mijn auto bij het bal, dat niet zo ver was.
Dat meen je niet zei Sofia en ik knikte.
Ik durf niet meer Samir zei Sofia
Waarom niet, ik ben bij je de hele avond zei ik en deed haar masker op en ook die van mij. Ik hield het portier open voor Sofia en ze haakte in me en we liepen zo de zaal in. Ik zocht mijn ouders en herkende mijn moeder en zag ze aan een tafel met Alliyha en Younes en we liepen er naar toe.
Samir en Sofia jullie zijn er, jullie zien er beeldig uit samen zei mijn moeder die ons omhelsde en ik zag me vader me trots aankijken.
Dit valt toch mee zei ik fluisterend in de oor van Sofia en ze keek me glimlachend aan.
Younes is dat jouw broer Jabir niet zei ik en je herkende Jabir zo aan zijn standaard kapsel. Hij merkte ons op en kwam naar ons toe. Hij groette ons alle en we raakte aan de praat. Over mijn bedrijven maar ik hield het kort en schonk mijn aandacht aan Sofia. Mijn ouders waren bij wat oude kennis gaan praten en Younes en Alliyha zaten te slowen. Er werdt door iemand aankondigde dat de maskers afgedaan zullen worden en ik keek Sofia aan.
Je hoeft nergens bang voor te zijn, ik ben bij je zei ik en deed voorzichtig haar masker af en vervolgens die van mij en keek haar glimlachend aan.
Ik keek de zaal rond en zag dat de meeste ogen op ons gericht waren, want zoals ik al zei dit is de eerst dat ik met een dame kom. Ik zag al een cameraploeg ons kant op komen en gaf Sofia en knipoog.
Meneer (..) is dit u vriendin...
Meneer (..) is dit u toekomstige...
Meneer (..),... en ga zo maar door met alle vragen totdat de beveiliging erbij kwam en ze zo weg waren en keek Sofia aan.
Viel toch mee zei ik lachend
Jij spoort niet zei Sofia en ik hoorde dat er een rustig muziek gespeeld werd.
Mag ik deze dans van u zei ik en keek Sofia aan.
Tuurlijk, wil deze niet missen zei Sofia lachend en leunde met haar hoofd op mijn schouder en gingen rustig met de ritme mee. Er werdt langs alle kanten foto's getrokken en zag mijn moeder ons liefdevol aankijken en glimlachte naar dr. Ik draaide Sofia in het rond en ze kwam iets te dichtbij en ik keek liefdevol aan en niet veel later plaatste ik mijn lippen op die van haar en wist dat dit voorpagina was op de krant morgen. Ik trok me terug en fluisterde in haar oor dat ik van haar hou. Nadat het lied afgelopen was liepen we terug naar onze plek, en besefte ik wat er net gebeurd was. Ik heb haar gekust, ik heb haar voor het eerst gekust? En dan nog hier? Ik keek haar aan en zag dat ze moe was, ik keek op mijn horloge die 00:52 aangaf en nam afscheid. Ik liep met Sofia naar mijn auto en stapten de auto in en keek haar aan.
Uhm het spijt me van dat incident zei ik oprecht, want het was onze eerste kus en dan nog in het openbaar.
Dat maakt niet uit, ik vond het gezellig vanavond Samir zei Sofia
Schrik je morgen niet, als je jezelf tegenkomt in de krant of ergens in die aard zei ik
Rijd nou maar zei Sofia lachend en ik reed naar huis toe. Onderweg was het vrij stil, je hoorde alleen wat rustige muziek afspelen.
Thuis aangekomen liepen we naar binnen toe en deed m'n strik losjes. Nu nog een hele week achtervolgd worden door paparazzi's maar dit is de moeite wel waard.
Je ziet er moe uit, kom naar boven zei ik tegen Sofia en we liepen naar boven toe.
Ik maakte haar kamerdeur open en keek haar aan.
Dankjewel voor vandaag zei ik menens en glimlachte naar dr.
Jij dankjewel Samir zei Sofia en gaf me een kus die ruwer werd en ik duwde Sofia tegen de muur aan en sloeg de deur met mijn voet dicht. Ik maakte voorzichtig haar jurk vanachter op en ze scheurde mijn hemd open. Ik keek bewonderend naar haar lichaam en gooide haar op bed. Het werd heviger totdat er een stemmetje in mijn hoofd zei dat dit niet goed is en ik stopten gelukkig met wat ik bezig was en had het beeld van Maysa voor me toen ik haar maagdelijk van haar afnam. Ik duwde voorzichtig Sofia van me af en stond op. Ik deed mijn broek aan en durfde haar niet meer aan te kijken en liep naar benden en vloekte in mezelf. Bijna, bijna en ze was haar maagdelijkheid verloren. Younes en Alliyha kwamen gelukkig deze avond niet thuis en ik sloeg met mijn vuist tegen de muur. Ik heb het verpest, wat voor beeld moet ze nu van me hebben.
Samir zei Sofia die de trappen naar beneden wandelen en ze gelukkig mijn kleren droeg van laatst. Ze liep naar me toe en nam mijn hand en trok me de zetel op. Ze verzorgde mijn wond en keek me aan.
Dit had niet mogen gebeuren zei ik
Dat weet ik, dat was fout van ons zei Sofia en keek de ander kant op.
Ik had bijna wat gedaan, waarvan je van jezelf ging walgen zei ik
Samir dat is niet gebeurt, oké zei Sofia en nam mijn gezicht vast en keek diep in mijn ogen.
Je bent optijd gestopt Samir er is niets gebeurt zei Sofia
Niets gebeurt? Ik heb je naakt gezien Sofia, ik had bijna je maagdelijkheid van je afgenomen zei ik en stond op.
Wat wil je nu doen Samir zei Sofia en er gleed een traan naar benden.
Hetzelfde als Mo, mij verlaten zei Sofia en ik liep naar haar toe en veegde haar tranen weg.
Ik heb je beloofd dat ik niet hetzelfde als Mo zou doen, en jouw verlaten zal nooit gebeuren zei ik en omhelsde haar. Ik kan mijn verlangen in haar niet langer onder bedwang houden. Ze viel inslaap in mijn armen op de bank en ik nam haar op en legde haar op bed. Ik stopten haar in en gaf haar een kus op dr voorhoofd en sloot haar deur en liep naar mijn eigen kamer toe en liet me op bed vallen en mijn gedachtes bleven maar bij net en ik kreeg die slaap maar niet te pakken...

Er volgt direct een deel bij +70 stemmen!! Dus stemmen maar mensen!

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu