Perspectief Samir
De volgende morgen stond ik vermoeiend op door mijn alarm, vandaag nog en dan weekend! Ik stond vermoeiend op en nam een douche en kleedde me om. Ik deed mijn pet op en liep naar beneden toe. Ik zag mijn ouders kwaad naar me kijken.
Besloot je toch om naar huis te komen zei mijn moeder kwaad
Waar was je zolaat zei mijn vader
Ik was met de boys in de lounge en was het uur uit het oog verloren zei ik
Omhoelaat was je thuis gisteren zei mijn vader
Bijna 3 uur, maar heb je niets op je bed gevonden gisteren zei ik
Verander niet van onderwerp Samir zei mijn vader
Komaan, ik ben 18 jaar oud. Ik ben heus wel verstandig en weet wel wat ik doe zei ik
Zolang jij nog in deze huis woont volg je onze regels Samir zei mijn moeder
Alsof jullie vroeger wel thuis waren zei ik kwaad en liep het huis uit. Op Amir hoefde ik toch niet te wachten want hij heeft zijn Vespa dus reed ik naar school toe, waar ik in de aula ging zitten. Ik zag dat ik opgebeld werd door mijn moeder maar ik nam niet op, ik heb geen behoefte aan haar preken. Ze moeten inzien dat ik geen kleinkind meer ben.
Ik zag Chakir&Younes aanlopen en we praten nog over van alles totdat de bel ging. Ik had deze lesuur niet met Chakir&Younes les dus liepen we elk ons eigen lokaal binnen. Neej ik heb les met Samira&Maysa pff. Ik nam plaats vanachter langs Hicham. Ik zag dat Samira me de heletijd aankeek maar ik gaf haar een vieze en dodelijke blik. Nadat de les verlopen was wisselde we weer van klas en zat ik met Younes en Chakir aangezien de jongens al langs elkaar zaten zat ik een bank voor hun en kwam Maysa langs me zitten omdat er nergens anders een plek vrij was. Ze gunde me een vieze blik wat ik stilletjes aan zat werd. Ze vroeg een toiletpasje en niet veel later vroeg ik er ook een en wachten voor de dames wc. Ze kwam eruit en ik trok haar de jongens wc in.
Ben je gestoord ofzo kk mongool zei Maysa kwaad
Kill doe rustig man, trouwens wat scheld je met kanker zei ik
Wat is jouw probleem zei Maysa
Jij, waarom kijk jij me altijd zo vies aan zei ik
Kan je d'r niet tegen ofzo zei Maysa met een grijns
Ik houd wel van pittige dames hoor zei ik
Tss ik walg van je zei Maysa met haar vieze blik en wou weglopen maar ik trok d'r terug en we stonden 5 cm vanelkaar. Tss wedden dat ze een goedkopen hoer is? We gaan testen. Ik ging met mijn gezicht naar d'r toe en zoals ik verwacht had drukten ze haar lippen tegen die van mij, maar ik trok me terug.
Tss goedkopen hoertje zei ik in d'r gezicht en liet haar achter in de jongens wc en liep terug naar mijn lokaal. Niemand moet me zo aankijken, wat denkt ze wel niet.
Ik liep terug naar mijn plek in de klas en de jongens keken me met een grijns aan. Ik gaf ze een knik en barsten uit van het lachen. Na 10 minuten ging de bel en Maysa is nog steeds niet terug, alsof me dat wat interesseert, misschien wel een beetje maar kowed met haar. We hadden pauze en we liep naar een bank toe met de boys.
Kijk Maysa komt zei Younes en ik keek op en zag Maysa aankomen. Ze liep woedend op me af. Ik zag ook dat ze gehuild had, dat zag je aan haar rode ogen.
Jij flikker zei Maysa en gooide een helefles om me heen en iedereen keek geschrokken op. Woede kwam in me op en ik zag dat Maysa bang begon te krijgen. Ik stond woedend op en duwde haar tegen de muur en stond woedend voor haar.
Jij moet blij zijn dat je een meisje bent a vieze hoer zei ik woedend en Chakir duwden me van haar af. Ik keek rond en zag dat heel de speelplaats mee aan het kijken was.
Heb ik wat van jullie aan ofzo zei ik kwaad en iedereen liep weg
Kut zooi zei ik en deed mijn trui uit en was nu met blote bovenlichaam rond aan het lopen. Ik liep naar binnen toe en liep naar mijn kluisje toe waar ik mijn extra pull van Armani heb inliggen. Ik deed hem aan en was al veel te laat in de les. Ik liep woedend mijn lokaal binnen en mijn docent hield me tegen.
Ga maar een telaat briefje halen Samir zei de docent
Ben je gek in je hoofd ofzo zei ik
Kom vooral niet terug, neem gelijk je spullen zei de docent
Isgoed a vieze kahba zei ik en liep naar mijn plek en zag Maysa me droevig aankijken. Ik negeerde haar blik en pakten kwaad mijn spullen en sloot de deur hard dicht waardoor het glas brak, tfoe. Ik ben er zo geweest.Het gedrag van uw zoon pikken we niet langer op deze school. Wij geven hem een uitsluiting van 1 week zei de directie tegen mijn ouders. Ewaya 1 week uitslapen toch? Ik liep met mijn ouders de school uit en zag dat ze me afkeurend aankeken.
Samir wanneer ga je je gedragen, we beginnen je stilletjes aan beu te worden zei mijn vader
Het ging perongeluk hoevaak moet ik dat zeggen zei ik kwaad
Je breekt geen deur perongeluk zei mijn vader
Samir we halen je van school af, en je gaat maar werken bij je vader zei mijn moeder
Neen wat werken zei ik
Jij hebt niets te zeggen zei mijn moeder
Anders jij wel, je bent niet eens mijn echte moeder zei ik woedend en daar viel de eerste klap van mijn vader op mijn kaak waardoor ik mijn hoofd tegen een paal aan stoten en het niet veel later zwart voor mijn ogen werd.Lezen jullie het verhaal Nooit, dacht ik. van Ilhaamlvy, en The Love Of My Life. van schrijfsterc.
03:30 slapeloze nachten deze tijd, dus schrijf ik gewoon voor jullie lief hè!❤️
Love voor jullie!!❤️
Nog een dikke S/o naar marokkaansedame!❤️
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x