Perspectief Sofia (zie omslag Sofia)
Wow die woorden van Samir kwamen wel hard aan. Zou dat meisje (Sabrine) gelijk hebben dat het door Samir komt? Maar waarom zou Samir dat iemand aandoen?? Ze zal zeker jaloers zijn op me, maar voor wat?? Ik en Samir zijn geeneens een stelletje? Maar die klap dat ze me gaf, krijgt ze ooit nog eens terug hoor. Ik liep naar de halte toe en wachtte op de bus totdat er een zwangere dame aangezien ze een mooie bolle buikje heeft m'n kant op wandelen. Ik stond uit beleefdheid op.
U moogt zitten hoor zei ik en wees m'n plekje aan.
Oh dat is er lief van je, bedankt zei ze en nam plaats.
Ik ben trouwens Maysa zei Maysa en keek me aan.
Ik ben Sofia aangenaam zei ik
Je lijkt me we vrij jong zei Maysa
Klopt zei ik en ze keek me onderzoekend aan.
Zou ik mogen weten Hoelang je zwanger bent zei ik nieuwsgierig
Bijna 3 maandjes al zei Maysa blij.
Oh zo lief, proficiat aan jouw en je man zei ik oprecht.
Ja, ik ben een alleenstaande mijn vriend is namelijk een bedrieger zei Maysa en veegde een traantje weg.
Oh sorry het spijt me zei ik
Wat haat ik hem toch, hij toonde zo oprechte liefde maar schijn bedriegt ik haat je Samir (..) zei Maysa huilend
Draag jij een kind van Samir (..) zei ik geschrokken.
Klopt, ken je hem zei Maysa en ik knikte m'n hoofd en stapten de bus in die aankwam rijden.
Oh god, ik heb gevoelens voor een player. Dit maakt mij dus zo boos, jongens die meisjes gebruiken. En ze nog eens zwanger maken en ze dan verlaten, hoe laag is dat wel niet van Samir. Hoe je je kunt vergissen in personen man man.Perspectief Samir
M'n ouders komen vandaag terug en k zal ze opwachten met Ilias hier in Frankrijk Air port. De jongens die Ilias gestuurd had naar hun opdracht is voltooid, ze hebben gelukkig alles onder controle. Sabri is terug naar Nederland, wat ik prima vond. Van Younes&Alliyha heb ik helemaal niets gehoord? Wel heb ik achter ze gevraagd en ze waren wel oké. De rest van m'n familie landen vandaag ook gewoon in Nederland waar m'n onkels ze allemaal opwachten. Ik keek op het scherm van de Air port en zag dat m'n ouders hen vliegtuig vertraging had, dus ik zit hier nog eventjes.
M'n gedachten vlogen naar Sofia, ik was een beetje te hard voor d'r die dag. Maar ze moet me ook begrijpen ik wil niets dat d'r met haar gebeurt net als bij Sabrine. Sabrine heeft al veel geleden onder m'n naam voor helemaal niets. Imran die sukkel moet ook weg van België, want hij heeft Maysa zwanger gemaakt die mongool dus is Sabrine er alleen wat ik maar niets vind, dus ga ik naar d'r toe en zorg dat ze veilig blijft hier in Frankrijk.
Ik werd uit m'n gedachten gehaald door Ahlam&Fatima die mijn kant opliepen. Ik nam ze beiden op en omhelsde ze stevig, mijn prinsesjes. Ik legde ze neer en Faudel klom op m'n rug en ik gaf Amir ondertussen een box. Tenslotte kwamen m'n ouders waarvan m'n vader alle bagage heeft en m'n moeder die Mountasir vast heeft in haar armen. Ik nam Faudel van me af en liep naar m'n moeder en gaf d'r een stevige knuffel en een kus op d'r voorhoofd. Ik keek bewonderend naar Mountasir die lag te slapen.
Samir hij lijkt op jouw zei m'n moeder en veegde een traantje weg.
Ik hou van jouw yema (mama) zei ik en nam de bagage van m'n vader over. M'n ouders groetten Ilias ook uitbundig en we stapten naar de auto's toe. Mijn moeder, Mountasir en Amir kwamen bij mij in de auto. Mijn vader, Ahlam, Fatima&Faudel gingen met Ilias mee. Onderweg spraken we over van alles. Amir vertelde me wat hij in Spanje gedaan heeft enzovoort...
Na een goede uurtje gereden te hebben zijn we terug aangekomen bij het pand in Frankrijk. Oussama kwam onze kant al oplopen en groette m'n ouders uitbundig, totdat het alarm afging.
Loop zo snel mogelijk naar binnen nu! Zei ik en iedereen liep weg. Ik verstopte me en zag dat ze vanop het dak ook klaar stonden. Een bekende Mercedes, met Nederlandse kenteken reed de oprit op. Ik hield m'n gun goed en zag dat Younes?? Uit de auto stapten? Ik zag gelijk een pak mannen op hem lopen.
Stop zei ik en ze liet Younes los.
Wat doe jij hier zei ik kwaad.
M'n vriend helpen, wat anders zei Younes
Ik zei dat je in Nabil's lounge moest blijven siste ik hem kwaad toe.
Serieus, ik zou fijn daar in die lounge verblijven en erna naar Marokko vliegen en me er genieten terwijl m'n broertje in gevaar zit zei Younes en keek me aan.
Je had niet moeten komen zei ik en zag Alliyha&Sofia in de auto, lekker hoor.
We gaan naar België we blijven hier niet, maak je klaar we vertrekken zo zei ik en liep naar binnen. Ik zag m'n moeder Mountasir voeden en zag m'n vader druk op zijn telefoon.
Ik ga zo naar België zei ik en m'n ouders keken op.
Waarom, nu zie k je eindelijk eens en dan ga je weer weg zei m'n moeder
Ik blijf niet lang, 1/2 dagen en dan kom ik terug zei ik
Weetje wel wat je doet zei m'n vader
Tuurlijk zei ik
Ik ga mee zei Amir die binnen kwam wandelen.
Best, maak je klaar we verrekken zo zei ik en liep naar m'n moeder.
Ik hou van je, jij bent en blijft altijd op #1 staan zei ik en gaf d'r een kus op d'r voorhoofd.
Doe voorzichtig en gelijk bellen Samir zei m'n moeder
Isgoed zei ik en liep met Amir naar Younes toe.
We rijden met 1 auto, dus nemen we jouwe en ik rijd zei ik en Younes gooide me de sleutels. Ik stapten de auto in en Younes nam langs me plaats.
Tazz waarom moet ik weer vanachter tussen meiden zei Amir en stapte in.
Oh je bent terug, ik heb je gemist zei Alliyha tegen Amir en kneep in zijn wangetjes.
Wollah Alliyha stop daarmee zei Amir en keek Alliyha vies aan.
Ik starten de auto en reed zo de baan op GAAAASS...En ik ben weer 💯 actief!!
Blijf stemmen en reageren, laat zien dat jullie ook terug zijn!!❤️
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x