Perspectief Samir
Een slapeloze nacht, de jongens zijn nog niet thuis gekomen en nemen niet op. Het maakt me letterlijk gek. Ik heb de verantwoordelijkheid opgenomen en weet god niet waar ze zijn. 4:36 geeft de klok aan en niets heb k van ze gehoord, helemaal niets. Zelfs geen oog heb k dicht gedaan integendeel van Maysa die lief langs me zit te slapen. Haar lieve en kwetsbare gezichtje. Ik wist nog toen k woedend op haar was toen ze met nat maakten op school, maar dat s verledentijd. Ik focus me nu op onze toekomst samen inshaAllah. Dit s de laatste keer dat ze langs me ligt. Ik zal haar morgen als eerst thuis brengen en zo rijd k naar mijn eigen thuis toe. Ze wilden ook dat k met haar naar binnen zou gaan om haar ouders te ontmoeten, maar iets in me zegt dat het beter s om niet te gaan dus zei ik dat ook tegen haar, wat ze aan een kant ook begreep. Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door de voordeur. Ik stond op en liep woedend naar beneden waar ik Younes&Amir aantrof, met 2 dames. Er kwam een blonde meid mijn kant op en begon aan me te zitten totdat ze van haar haren werd getrokken. Geschrokken keek ik op naar Maysa.
Vindt je fijn he klootzak zei Maysa en k zag teleurstelling en verdriet in haar ogen.
Het s echt niet wat het lijkt zei ik
Het zal wel Samir zei Maysa en liep terug naar boven. Ik liep woedend op Younes en Amir af.
2 seconden om ze buiten te gooien en straks regel k het met jullie af zei ik woedend en dreigend tegen ze. Ze knikten bang en k liep naar boven toe. K hoorden gesnik uit mijn kamer en zag Maysa huilen. Hoe k haar daar zag brak me, k heb haar pijn gedaan. Ik liep naar d'r toe en ze keek me kwaad aan.
Ik heb je zelf mijn eer gegeven Samir zei Maysa gebroken
Maysa het s echt niet wat het lijkt. Ze kwam gewoon aan me, maar k heb haar niet aangeraakt ofzo. Younes&Amir hadden ze meegenomen zei ik
Je liet haar gewoon haar zin doen. Je duwden haar niet eens weg Samir schreeuwden ze huilend de laatste zin. Ik heb haar pijn gedaan, ze heeft gelijk.
Je hebt gelijk. Ik ben een klootzak. Het spijt me Maysa, het spijt me dat k je pijn doe zei ik zacht en verliet mijn kamer. Ik liep naar beneden en nam een redbull blikje uit de koelkast en nam plaats op de bank. Dit allemaal s de schuld van Younes&Amir. Het was nooit mijn bedoeling geweest om haar te kwetsen. Ze zal me vast haten, wat k haar niet kwalijk neem. Ik zal Younes&Amir wel aanpakken straks, en met die gedachten viel k inslaap op de bank.Perspectief Maysa
Hij heeft me bedrogen. K dacht dat hij oprecht van me hield, maar schijn bedriegt. K heb hem zelfs mijn eer gegeven, wat enorm dom van me was maar het s toch gebeurt. Ik verlangde zo naar hem, k houd van hem. Maar hij maakt er misbruik van. Hij, die mijn hart sneller liet kloppen, hij die me mijn eerste kus gaf, hij die mijn eer van me heeft afgenomen, hij degene waarvan ik hou en hij die me zo pijn heeft gedaan. Ik zag dat het hem pijn deed toen k zo tegen hem sprak. Ik zag spijt in zijn ogen en zijn woorden brachten hij er moeilijk uit, maar waarom? Waarom kon hij dat wijf niet wegduwen. Hij liet haar haar zin doen.
Gebroken liet k me vallen op zijn bed en sloot k mijn ogen, opweg naar straks.Moeizaam opende k mijn ogen en nam k mijn telefoon die 7:18 aangaf, lekker dan, niet eens 3 uur heb k kunnen slapen. K stond op en liep naar de badkamer en nam daar een snelle douche. Ik wikkelde een handdoek om mijn lichaam heen en liet terug naar Samir's kamer. Ik nam een zwarte Nike training van Samir en deed hem aan. K deed mijn haren in een slordige knot en liep naar onder. Ik trof een slapende Samir op de bank zonder een kussen of een deken. Ik liep terug naar boven en nam uit de kast een deken en een kussen, ookal heeft hij me pijn gedaan, ik houd van hem. Ik heften voorzichtig zijn hoofd omhoog en schoof een kussen onder zijn hoofd en sloeg de deken over zijn lichaam heen. Ik maakten een ontbijtje voor mij en de jongens en wanneer k klaar was kwam Faudel naar beneden gewandeld, in zijn pyjama.
Moet jij je niet omkleden zei ik
Samir slaapt, hij kiest mijn kleren uit als mijn mama er niet is zei Faudel
Kom dan zal k je helpen zei k lief en liep met Faudel naar boven toe. Ik koos voor hem een zwarte jeans broek met lichte scheurtjes en een blauwe Armani pull. Ik kamden zijn haartjes naar de rechterkant en pakten een schaar en maakten een lijntje (je kent die kapsel vast wel). Ik deed nog wat gel in zijn haren en spoot hem nog wat parfum van Samir op, en klaar was hij. Faudel liep naar de grote spiegel in de hal en bekeek zichzelf.
En vindt je het mooi zei ik
Jaa zei Faudel blij en gaf me een knuffel.
Kom dan gaan we nu ontbijten zei ik. Hij knikten braaf en we liepen naar de keuken waar ik en Faudel samen ontbeten. Toen we klaar waren kwam Amir naar beneden, een tiental minuten later Younes en 45 minuten later kwam Samir en gunden Younes&Amir een dodelijke blik. Hij wilden constant oogcontact met me hebben, maar k ontweek het wat hem boos maakten, waardoor hij woedend op de tafel sloeg en de keuken verliet.Perspectief Samir
Ze maakt me kwaad. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat k niets gedaan heb. Wat kan k nog meer doen als ze me niet eens aankijkt? Ik liep boos naar boven en maakten mijn tas en die van Faudel klaar. Younes&Amir trekken hun plan maar. Nadat k al onze spullen terug had ingepakt liep Maysa mijn kamer binnen.
Maak je klaar we gaan zo vertrekken zei ik zonder haar een blik te gunnen en nam mijn tas en die van Faudel en liep naar beneden toe.
Samir Samir Samir zei Faudel die kwam aanlopen.
Jaa Faudel zei ik
Kijk mijn haren mooi he, heeft Maysa voor me gedaan zei Faudel blij.
Ja heel mooi zei ik met een fake lach
Gaan we terug naar huis zei Faudel
Jaa leuk he zei ik
Jaa zei Faudel en liep blij weg. Ik nam mijn autosleutels en legden de tassen in de kofferbak. Ik liep terug naar binnen en sprak nog met mijn vader aan de telefoon en hij s al thuis, ik melden hem dat we zo gingen vertrekken en ronden zo het gesprek af.
Maysa liep ook naar beneden en ze keek me even aan en wenden haar blik weer van me af. Ik liep naar de woonkamer en zag Younes&Amir nog in hun short en moest sluw lachen. Ik hielp Faudel met zijn schoenen en jas aan te doen en zei dat hij al in de auto moest wachten.
Ben je klaar zei ik tegen Maysa
Jaa zei Maysa
Ga maar alvast naar de auto k kom zo zei ik. Ze knikten en liep naar de auto toe. Ik liep de woonkamer binnen en keek de jongens aan.
Allee doei he, we zien ons nog zei ik
Naar waar ga je dan zei Younes met opgetrokken wenkbrauw
Niet k, "we" en daar bedoel ik, ik, Faudel en Maysa gaan terug naar Nederland thallah zei ik
En wij dan zei Younes
Daar had je eerder aan moeten denken zei ik vals en liep met een glimlach naar buiten toe en stapten mijn auto in. Ik starten de auto en reed zo terug naar Nederland.Moe moe moe, en morgen weer school?😪
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x