Perspectief Samir
Gister verliep nog gezellig door, we hebben veel gelachen en we hebben gister een filmavond gehouden. Na de film hebben we nog een grote wandeling gemaakt, wat de grootste fout was van mij en Younes want de dames klaagde dat ze voetpijn hadden. Natuurlijk nam Younes Alliyha op, en bleven ik en Sofia achter. We praten met elkaar en we zijn beide meer over elkaar te weten gekomen. We zijn nog wat laat met z'n allen wat gaan drinken en zo keerden we alle tevoet terug naar huis. Maar even back in de realiteit...
Ik heb je toch duidelijk gezegd dat je mij en Younes moest inboeken voor woensdag zei ik gestrest tegen Badr aan de telefoon en liep heen en weer.
Sorry, maar ik heb Alliyha en Younes verstaan zei Badr
Ik regel het wel zei ik en hing kwaad op urghhhh!!
Samir H.. Zei Sofia
WAT Zei ik fel en Sofia zette een stap naar achteren.
Laat maar zei Sofia zacht en sloeg de deur keihard dicht. Goed gedaan Samir, uit je woede maar op haar af. Als Alliyha hier was, was ik nu al de lul. Ik liep naar buiten en liep Sofia achterna.
Sofia, wacht nou even zei ik maar ze negeerde me en liep koppig verder. Ik haalde haar in en nam haar bij haar arm vast en trok d'r naar me toe. Ik keek d'r aan en zag dat ze gehuild had.
Het spijt me, het was niet mijn bedoeling zei ik maar ze keek naar beneden toe. In nam d'r bij haar kin vast zodat ze me aankeek.
Ik meen het, het was echt niet m'n bedoeling maar je kwam op een heel slechte timing zei ik en keek diep in haar ogen, ze is zo mooi.
Het maakt niet, maar ik moet gaan zei Sofia en we keken nog steeds in elkaars ogen.
Vergeef je me dees zei ik en ze knikte. Ik glimlachte naar d'r en gaf d'r een knipoog en een gedaante trok m'n aandacht iets verderop. Ik zag dat het een kwade Sabrine was, die boos mijn kant op kwam lopen. Dit gaat zo slecht aflopen. Sofia draaide zich om en zag Sabrine ook aanlopen.
Kijk dat is je collega zei Sofia en BAM daar viel de eerste klap op Sofia's wang. Sofia viel op de grond en liet een pijnlijke kreun horen. Woede kwam in me op en ik keek dodelijk Sabrine's kant op.
Ben jij wel barkie in je kop zei ik kwaad en zag Sabrine bang worden.
Samir, ze neemt mijn plekje in. Ik houd van je en alleen van jouw. Zij mag jouw niet van me afpakken zei Sabrine bitchy terwijl ik Sofia hielp.
Jij bent nooit wat van mij geweest hamdoulilah, en dat zal ook nooit gebeuren zei ik woedend en zag dat het haar echt geraakt had.
Denkje nou echt dat ik niet dom ben Samir, ik weet dat jouw gestoorde moeder en onkels achter me aanzitten. Ik heb de hel meegemaakt dankzij jouw, en geloof me lieverd hoe meer je je hecht aan Samir, hoe sneller ze achter je aan zitten zei Sabrine en liet een paar plekken, wonden, sneden zien.
Dit gebeurt er als je bij hem blijft, en het ergste wat ze doen is je eer afpakken op een manier die ik niemand toe wens, zelf m'n grootste vijand niet zei Sabrine en liep huilend weg. Ze hadden haar, ze is mishandeld geweest!
Samir zei Sofia zacht.
Ga weg, en kom nooit meer bij me in de buurt zei ik en keek dood voor me uit, mensen geraken gewond door mij.
M..maa.. Zei Sofia
Nu! Zei ik kwaad en liep m'n thuis binnen. Ik moet Sabrine vinden, waarom was ze die dag zelf niet naar me toegekomen!! Ze is haar focking eer door me verloren, en niet door een aardige manier. Ik wil niet weten hoe ze haar nu voelt. Ik hoorde de deur open gaan en Younes&Alliyha kwamen lachend binnen.
Waar is Sofia zei Alliyha
Pak al jullie spullen in zei ik
Wat zei Younes
Ik zei pak al jullie spullen in en rijd naar oom Nabil's lounge toe nu zei ik kwaad en ze liepen naar boven. Ik nam mn telefoon en belde Imran op.
Jaa zei Imran
Waar ben jij zei ik
Werk hoezo zei Imran
We spreken over 2 uurtje bij de grens, neem maar een maandje vrij en vertel dat je op vakantie gaat zei ik
Inaya dan zei Imran
Zeg dat je op zakenreis gaat, verzin gewoon wat zei ik en hing op, nu nog Sabrine regelen. Ik nam m'n telefoon en belde dit keer Sabri op.
Yuw zei Sabri
Zorg dat je Sabrine over 2 uurtjes bij de grens krijgt en dat ze haar spullen meeneemt zei ik
Waarvoor zei Sabri
Regel het gewoon maar zei ik en hing op. Alliyha liep naar beneden met veel koffers, en zo volgde Younes.
Blijf in de lounge, en zorg dat jullie woensdag klaar zijn voor Marokko zei ik
Hoezo dat, wij gingen toch zei Younes
Ik gun jullie eerst een paar daagjes alleen daarna kom ik zei ik
Waarvoor moeten we nu al uit het huis zei Alliyha
Er komen zo een paar mannen die het huis helemaal zullen renoveren loog ik snel
Owh en jij dan zei Younes
Ik logeer bij m'n ouders hun thuis maak je maar geen zorgen zei ik en gelukkig geloofde ze me beide.
Mohiem we zien ons nog zei ik en nam afscheid van ze en liep m'n huis terug in. Ik liep naar de zolder en opende de deur en kwam in een kamer vol wapens, camoufleer pakken, kogelvrije vesten, pepperspray, bivakmutsen, explosieven, brillen waardoor in het donker kunt zien... Ik nam 4 grote Louis Vuitton tassen en vulde ze met van alles, maar letterlijk van alles. Ik liep naar beneden met m'n 4 tassen en plaatste overal in het huis bewakingscamera's die ik doorverbond met een speciale computer. Ik liep nog snel naar m'n kamer toe en nam een weekend tas en gooide daar al m'n trainingspakken, ik nam nog waardevolle spullen mee en liep met alle tassen naar de garage toe en nam de autosleutels van m'n mat grijze BMW X6 en gooide alles in de kofferbak. Tis al 1 uurtje dat ik de jongens opgebeld had, en het is nog 1 uurtje rijden tot de grens dus ik moet nu vertrekken. Ik stapten m'n auto in en keek nog 1 keer achter me om, ik moet dit doen. Ik starte de auto en reed zo met volle gas naar de grens toe.
Bij de grens aangekomen zag ik al 2 auto's staan en stopten vlak achter de 2 auto's en stapten uit. Imran, Sabri en Sabrine stapten ook uit en keken me aan.
Kijk dit zijn de sleutels van m'n huis ik België, Imran en Sabrine jullie blijven daar en Imran zorg dat er niets meer met haar gebeurt. Ik werk hier nog een paar spullen af en rijd dan richting jullie. Hier het adres en verbrand het zo snel mogelijk als jullie er zijn zei ik en keek Imran&Sabrine aan.
Ik doe hier dus echt niet aan mee zei Sabrine en liep weg, en ik liep d'r achterna en hield d'r vast.
Dit is geen spel Sabrine, ze hebben je blijkbaar al eens genomen en dat wil ik niet nog eens laten gebeuren. Ik geef om je Sabrine, nadat je me je wonden en je verhaal vertelde wat ze met je gedaan hebben voelde ik me schuldig en dat ben ik ook! Allemaal dankzij mij is dit je overkomen, snap je het dan niet dat ik je gewoon veilig probeer te houden, want jij bent de laatste persoon die ik nog pijn wil zien leiden zei ik menens en keek d'r aan. Ze antwoordde niet en gaf me een sterke knuffel, net zoals ze me nooit meer zal zien.
Ik hou van je zei Sabrine als laats en stapten bij Imran in de auto en zo reed Imran weg.
En ik dan zei Sabri
Jij, jij komt met mij mee zei ik en trok Sabri met me mee.
Rijd vlak achter me begrepen en waar we heen gaan rijden, vertel je niemand over zei ik bloed serieus en hij knikten en stapten zijn auto in. Ik reed zoals ik zei voorop en reed zo weg naar een plek waar niemand vanaf weet...Morgen is weer school, wie heeft er zin in?? Ik al helemaal niet... De meeste onder jullie zijn al begonnen heb ik gezien dus wens ik jullie heel veel succes met school, en maak er het beste van!x
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x