017

4K 223 55
                                    

Perspectief Samir

Vermoeiend stond ik op door mijn alarm. Ik liep naar boven toe en wekten mijn broertjes en zusjes, nadat k dat gedaan had liepen ze allen naar beneden toe en ging ik douche. Ik liep er volgens 10 minuten uit en wikkelde een handdoek rond mijn middel heen en liep naar mijn kamer, omdat het nog s'morgens vroeg is nam ik een basic zwarte trainingspak en deed k mijn zwarte Nike pet op en spoot k nog wat parfum en liep ik naar beneden toe. Ik gaf mijn moeder een kus en nam plaats aan de ontbijttafel.
Zo jongens, we gaan voor een weekje op vakantie daarmee dat jullie zo vroeg op zijn zei mijn vader
Yeey zeiden Fatima&Faudel in koor.
Maar we gaan niet samen op vakantie. Samir, Amir, Faudel en Younes gaan naar België en de dames gaan met mij mee neer Frankrijk vervolgden mijn vader
Eindelijk alleen met jongens zei Amir blij en k keek hem raar aan.
Maar k wil met jullie zijn zei Faudel
Soory maar het gaat niet anders Faudel. Ik beloof dat we niet lang weg zullen zijn van mekaar zei mijn vader en Faudel keek iets blijer.

Mijn vader is al vertrokken met mijn moeder en mijn zusjes en k ruimden nog het ontbijttafel op en maakten nog een rondje door het huis en sloot vervolgens af. Ik liep met de jongens naar mijn auto toe en we stapten in. Amir zat langs me, maar niet voor lang want Younes komt mee, en rijd nu naar hem toe. Bij Younes huis aangekomen stapten Amir vanachter in en kwam Younes langs me. Ik reed de autobaan op en weg waren we. Bij de grens aangekomen was zoals verwacht controles en gaf k onze paspoorten af en de autopapieren. Nadat ze dat gecontroleerd hadden mochten we gelukkig verder rijden en werd de auto zelf niet gecontroleerd. De jongens vanachter zijn inslaap gevallen. Younes heet geen Younes als hij er geen foto van maakten en hem op Snapchat deed. Na een hele reis te hebben gereden waren we eindelijk aangekomen en stapten ik en Younes uit. Younes wekten Amir en nam de tassen naar binnen en ik nam de slapende Faudel op en liep het huis binnen. Ik liep naar boven toe en legden Faudel op zijn bed en liep vervolgens naar beneden waar k alleen Younes aantrof.
Waar s Amir zei ik
Hij s even weggegaan zei Younes, ohh wacht als hij terug komt dan zal hij zien. Ik nam mijn telefoon en keek op Instagram, Facebook, WhatsApp en als laats op Snapchat waar ik als eerst het verhaal van Maysa bekeek, wacht ze is ook hier in België?? Een blije gevoel drong in me op maar veranderde snel toen k verder keek waar ze een snap van haar en een jonge trok en er bij schreef "On our way". Tazzz dat ze dat nog eens op Snapchat plaats. Hopelijk dat een van haar neven het te zien krijgen ofzo. Ik legden mijn telefoon neer en zag dat er boodschappen moesten gedaan worden.
Younes zei ik
Jaa zei Younes
K ga boodschappen doen safe, voor niemand de deur openen en houd een gun bij je zei ik
Saaf s goed zei Younes en ik liep het huis uit. Ik stapten mijn auto in en reed naar de supermarkt. Ik parkeerden mijn auto en kocht een beetje van alles totdat er iemand tegen me aan botste.
Uhm sorry k za.. Zei Maysa en keek me geschrokken aan en er kwam een jongen aanwandelen en stond langs Maysa's en keek me aan.
S er hier een probleem ofzo zei hij stoer en keek me vies aan
Nee, ik botsten gewoon tegen hem aan. Sorry nog ervoor Samir zei Maysa
Hoe ken je zijn naam zei hij weer en keek me dit keer woedend aan
Rustig man, hij s mijn klasgenoot zei Maysa
Hoop ik voor hem ja zei hij
Of anders zei ik en deed mijn pet goed
Vriend beter praat jij tegoei zei hij
Waarop zou ik a zebi. Ik breek zo al jouw botten als je nog zo eens tegen mijn spreekt. Je weet zeker niet wie er voor je staat zei ik kwaad
Kom stop, ik heb hier geen zin in zei Maysa en probeert hem mee te trekken.
Wie mag jij dan voorstellen a zemmer zei hij en liet Maysa los en kwam voor me staan totdat k oom Nabil zag en hij mijn richting op kwam.
S er hier een probleem zei oom Nabil en de jongen keek hem bang aan
Nee zei hij bang en keek me aan.
Hoop ik voor jouw, want je kent de gevolgen als je aan een (..) zit, dat je eraan bent zei oom Nabil
Ben jij Samir (..), zoon van Marouane (..) zei hij vol ongeloof
Ja, praat jij nog steeds zo stoer zei ik en keek Maysa aan die me lief aankeek, maar ik er niks van aantrok.
Het spijt me, ik wist dat helemaal niet zei hij en liep weg en liet Maysa hier achter.
Kan k je even spreken zei Maysa en keek me aan en oom Nabil nam mijn boodschappen over en liep weg.
Er valt niets te praten Maysa zei ik
Alstublieft zei Maysa
Nee, wat w.. Zei ik maar werd verstoord door Maysa die haar lippen op de mijne drukten. Ik duwden haar dichter tegen me aan en kusten haar intens terug. We lieten elkaar los en ze keek beschaamd weg.
Ik houd van je Samir zei Maysa en keek me toen liefdevol aan.
Sorry maar k kan dit niet, en die andere jongen dan zei ik
Samir, hij is mijn buurjongen er speelt niets echt tussen ons. Ik wordt uitgehuwelijkt aan hem, maar ik wil dit niet zei Maysa huilend en mijn hart deed letterlijk pijn na de zin "Ik wordt uitgehuwelijkt aan hem". Nee, ze is van mij en alleen ik mag haar.
Uitgehuwelijkt zei ik
Ja, kan ik bij jouw blijven. Ik wil niet meer terug bij hem. Ik houd van jouw Samir, en niet van hem zei Maysa huilend. Ik trok haar in een knuffel en drukten een kus op haar haren.
Je komt gewoon met mij mee, niemand pakt jouw van mij af zei ik en drukten nog een snelle kus op haar lippen en veegden haar tranen weg. Ik nam haar hand strak vast en liep met d'r naar de kassa en zag dat oom Nabil al alles afbetaald had. Ik liep er met Maysa door en liep naar oom Nabil en ik zag dat hij me trots aan keek.
En wie mag zij voorstellen zei mijn oom Nabil sneaky
Dit is Maysa mijn toekomstige wifey zei ik en trok Maysa naar me toe en ik zag dat ze aan het blozen was toen ik haar mijn toekomstige wifey noemde.
Nou nou, maar hier jouw boodschappen. Ik rijd naar Frankrijk toe nu, je vader heeft mijn nodig. Er zijn ook mannen voor je huis voor jullie veiligheid oké zei oom Nabil en liep weg. Ik liep met aan de ene hand de boodschappentas en mijn andere hand Maysa naar de auto toe. Ik legden de boodschappen in de kofferbak en stapten vervolgens in. Maysa deed haar gordel om, waar k moest om lachen en reed naar huis toe. Ik reed de oprit op en parkeerden de auto. Ik stapten mijn auto uit en Maysa deed het zelfde en keek met open mond naar mijn huis terwijl ik de boodschappentas nam.
En hoe vind je het zei ik
Wauw dit is echt mooi Samir zei Maysa. Ik nam haar hand vast en opende de deur en liep naar binnen waar een lopende Faudel mijn kant op kwam rennen.
Waarom ga je boodschappen doen zonder mij zei Faudel kwaad
Omdat je zo lief sliep zei ik en Faudel keek Maysa de heletijd aan.
Samir wie is dat zei Faudel
Dit is Maysa mijn vriendin zei ik
Heb jij een vriendin, dat ga ik tegen mama zeggen zei Faudel en liep terug weg. Hahah ik liep verder met Maysa naar binnen en Younes&Amir keken me raar aan.
Heey zei Maysa verlegen
Heey zeiden Younes en Amir terug. Ik liep naar de keuken en legden alle spullen op zijn plaats en liep vervolgens terug naar de jongens toe.
Samir je moet je vader terug opbellen zei Younes en wenkten me mee naar boven te komen.
K kom zo zei ik tegen Maysa en liet haar achter met Faudel en liep met Younes&Amir naar boven.
Kifesh je pakt Maysa mee, we zitten niet echt op vakantie zei Younes
Rustig man, Maysa is mijn vriendin a hoofd zei ik
Je mocht haar toch niet zei Younes
Je zegt het zelf mocht, maar dat s verledentijd zei ik
Moet jezelf weten man, maar ben blij dat je deze keer een tegoeie meid hebt gevonden zei Younes en liep weg.
Jij nog niets zei ik
Ja, het spijt me van mijn gedrag de laatste tijd zei Amir
Geeft niets broertje, er zit je wat dwars zie ik zei ik
Nee niets zei Amir, wat kan hij slecht liegen
Oké isgoed als je ergens mee zit moet je het zeggen zei ik
Ja is goed zei Amir en liep ook weg. Ik liep naar beneden toe en ploften naast Maysa op de bank.
Samir, ik ga met je broertjes de stad in doeii zei Younes en liep de deur uit.
Wit wil jij gaan doen zei ik tegen Maysa
Gaan we een film kijken zei Maysa
Oké kom isgoed zei ik en we liep naar mijn kamer toe waar we op bed plaats namen en ik een film opstarten op de laptop. Ik letten niet zo op de film en keek Maysa de heletijd aan en moest aan onze kus denken in de winkel. Deze kus was anders, deze kus had iets wat ik met de andere meiden niet had, nu weet k wat het is. Deze kus was uit liefde, maar die anderen waren uit lust. Maysa keek me aan en k gaf haar een kus op d'r lippen. De kus werd ruwer en ik duwden de laptop weg en kusten Maysa nog ruwer, de kus was achteraf een tongpartij geworden. Ik verlangden nu zo graag aan haar en deed stukje per stukje haar kleding uit, totdat ze in haar lingerie overbleef. Ik gleed met mijn ogen over haar lichaam, damn! Ze deed mijn kleren ook uit en k bleef als laats in mijn boxer over. Ik grijnsde naar haar en niet veel later lagen al onze kledingstukken op de grond en bedreven we de liefde.

Wat achteraf toch niet slim bleek te zijn...

Lezen jullie ook de verhalen van Thourtjuh !!
Zozo een langere stukje voor jullie geschreven!❤️

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu