Perspectief Samir
Bezorgd kijk ik Sofia aan. Ik heb deze nacht geen oog dicht kunnen doen, omdat ik zo bezorgd ben. Ze is een paar keer naar het toilet gelopen, waar ze alles uitkotsten. Ze voelt nu ook zo koud aan. Ik heb mijn armen constant goed over haar heen geslagen en haar dicht bij me gelegd. Maar niets blijkt te werken. Ik nam mijn telefoon en stuurde Alliyha dat ik vandaag niet zou komen werken, omdat Sofia ziekjes is. Ik stond op en sloeg de deken goed over Sofia heen en liep naar beneden. Ik zag dat ik gebeld werd door Alliyha en nam op.
Samir gaat alles wel goed met Sofia, je stuurde me dat ze ziekjes is zei Alliyha bezorgd
Ik weet het niet Alliyha, ze voelt zich al van gisterenavond niet goed en heeft deze nacht niets anders dan zitten kotsen. Haar temperatuur verschilt ook constant zei ik
Heb je haar medicatie gegeven zei Alliyha
Ja gisterenavond nog, maar het blijkt geen effect te hebben zei ik
Ik kom er zo aan oké zei Alliyha en hing op.
Wie was dat zei Sofia die er bleekjes uitzag in haar pyjama en ik liep naar haar toe.
Dat was Alliyha, gaat het wat beter zei ik en keek haar bezorgd aan.
Het gaat wel zei Sofia met een zwakke glimlach en liep naar de bank toe waar ze ging liggen. Ik nam een dikke deken en een goede kussen en stopte haar in, op de bank.
Ik hoorde de deurbel gaan en opende de voordeur en zag Alliyha&Younes.
Waar ligt ze zei Alliyha
Op de bank zei ik en Alliyha liep naar Sofia toe.
Hoe gaat het met haar zei Younes
Ik weet niet, ze ziet er niet goed uit maar ze zegt dat ze zich niet zo slecht voelt zei ik en we liepen naar de woonkamer waar Sofia lag. Ik liep naar dr toe en schonk haar een glimlach en een kus op haar voorhoofd.
Samir loop je even mee zei Alliyha en liep haar achterna.
Is er wat zei ik
Is het goed als ik vandaag bij haar blijf zei Alliyha
Tuurlijk, is geen probleem zei ik en zag Sofia naar de wc lopen.
Ik ga wel zei Alliyha en liep Sofia achterna en ik liet me moe op de bank vallen.
Heb je wel geslapen, je ziet er niet goed uit zei Younes
Nee man, gaat moeilijk als je vrouw ziekjes is zei ik
Hoort erbij broertje, laat staan als ze zwanger is wat ga je dan doen zei Younes lachend.
Ewaja, dat is voor later zei ik en zag Alliyha komen.
Waar is Sofia zei ik
In bad, gaat haar wel goed doen zei Alliyha en nam ook plaats.
Younes wil je een kijkje gaan nemen op werk. Ik maak me wel zorgen om Amir daar alleen zei ik
Isgoed, ik kom straks wel terug zei Younes en liep de deur uit en ik stond op en liep naar boven. Sofia liep de badkamer uit en keek me glimlachend aan. Ze liep naar me toe en gaf me een knuffel.
Voel je je nu wat beter zei ik en keek haar aan.
Het gaat wel wat beter zei Sofia en kleedde haar aan. Ik keek haar aan en zag wel dat ze er wat beter uitziet.
Omggg waar is Alliyha zei Sofia hysterisch
Beneden, waarom zei ik en schrok. Ze antwoordde me niet en liep naar beneden en ik liep haar achterna.
Alliyha, ben je jouw afspraak vandaag niet vergeten in Amsterdam zei Sofia geschrokken
Tuurlijk niet gekkie, we gaan zodra jij je beter voelt zei Alliyha en keek haar lachend aan.
Jeejtje, ik dacht dat er wat ergs was zei ik en keek ze beide aan en ze schoten in de lach.
Gaan we zei Alliyha en keek Sofia aan en ik keek ze beide niet begrijpend aan.
Naar waar gaan jullie, net was je nog doodziek zei ik niet begrijpend
Jij zult vrouwen ook nooit begrijpen lieverd, en we gaan even de stad in zei Sofia en gaf me een kus en ik trok haar naar me toe.
Ben je zeker dat je je goed voelt, moet ik niet met jullie mee zei ik en keek haar bezorgd aan.
Maak je maar geen zorgen om me, Alliyha is bij me zei Sofia die me geruststelde.
Doen jullie wel voorzichtig aan, en gelijk bellen als er wat is zei ik
Komtgoed zei Alliyha die ons blij aankeek.
Tot straks zei Sofia die me nog een snelle kus gaf om mijn wang en toen de deur uitliep.Perspectief Sofia
Met Alliyha stapten we de range rover in en reed Alliyha. We gaan snel langs Alliyha en Younes thuis. Met mij gaat het wel goed, alleen dat misselijkgevoel. We hebben dan afgesproken om morgen richting Amsterdam te gaan, met de mannen. Alliyha&Younes trouwen ook aanstaande zaterdag (het is trouwens gewoon dinsdag). Henna is donderdag, maar daar is alles al gereed. Morgen gewoon de jurken ophalen en dan is alles wel inorde.
Heb je gedacht aan wat ik je zei zei Alliyha die me aankeek.
Ik weet het niet Alliyha, zou ik echt zwanger zijn? Zei ik en legde bewust mijn handen op mijn buik.
Schat we kunnen gewoon die test straks halen, wat heb je te verliezen zei Alliyha en zag dat we aangekomen waren.
Zou het niet te vroeg zijn? Wat als Samir het niet wilt zei ik
Zo hoef je niet te denken, Samir zou het top vinden zelfs. Je weet hoeveel hij van kindjes houdt zei Alliyha die me gerust stelden en we toen de auto uitstapten. We liepen het huis in en ik liet me op de bank vallen.
Ik ga even wat anders aantrekken dan gaan we zei Alliyha en liep naar boven. Ze was trouwens met een Marokkaanse pyjama kleedje gekomen. Ik voelde me weer misselijk en liep naar de keuken en dronk een glaasje water. Ik keek naar mijn buikje en keek een glimlach, wie weet. Een kleine Samir of een kleine Sofia. Ik liep terug naar de woonkamer en zag dat Alliyha al beneden stond.
Meid hoe doe je dat altijd zo snel zei ik
Daarvoor moet je Alliyha heten, kom zei Alliyha lachend en we stapten terug de auto in. Alliyha reed naar de stad en mijn gedachten bleven even hangen aan de gedachten dat ik zwanger kan zijn. Ik heb altijd al een kindje gewild, dat is het mooist wat je kunt krijgen in je leven. Een schepsel van twee geliefden, dat onze Heer ons schept.
Ik werd uit mijn gedachten gehaald door de auto die stopten en zag dat we aangekomen waren. We stapten de auto uit en liepen richting de kruitvat. Ik kocht twee zwangerschap testen en betaalde snel af, voor iemand me ziet. Want jeweet wel van die sommigen mensen, die dan te veel vragen gaan stellen en gaan door praten. Ik stopten de twee zwangerschap testen in mijn handtas en we liepen de winkel uit. Ik hoorde mijn telefoon afgaan en zag dat het Samir was en nam op.
Ja schat zei ik
Ik ben even met Younes weg, als je dat niet erg vindt zei Samir
Nee gekkie, wat vindt je er dan van om dan straks met Younes bij ons te komen eten aangezien ik toch met Alliyha ben zei ik
Prima, doe je wel voorzichtig zei Samir, altijd zo bezorgd Hihii.
Altijd toch zei ik lachend
Dan is het goed, tot straks. Hou van je zei Samir
Hou ook zo veel van mezelf, doei zei ik en hing op, ik kan toch soms zo een bitch zijn.
Jij kan ook wel gemeen zijn seg zei Alliyha lachend en we stapten de auto in.
Duuh, trouwens avondeten bij mij he zei ik en keek haar aan.
Hmm, ik kijk er naar uit zei Alliyha en reed naar mijn huis toe. Bij mijn thuis aangekomen liepen we rechtstreeks naar de keuken toe om te kijken wat we gingen maken.
Lust Younes wok zei ik en keek Alliyha aan.
Je moest eens weten, hij kan het dagelijks eten zei Alliyha lachend.
Dan wordt het wokken vandaag zei ik
Leggoo zei Alliyha en we begonnen met het maken van wok. Nadat we klaar waren lieten we het op een laag vuurtje staan en ploften we op de bank neer.
Ga jij je test niet doen zei Alliyha die me aankeek.
Ik durf het langs een kant niet zei ik
Kom, je hebt echt niets te verliezen. Ik ben bij je zei Alliyha en we liepen naar boven toe. Ik deed mijn test en we bleven er even naar staten totdat er negatief verscheen en ik teleurstellend Alliyha aankeek.
Probeer het nog eens zei Alliyha die nog hoop had, maar tevergeefs het was nogmaals negatief er ik voelde me ineens zo zwak/teleurstellend.
Lieverd toch, het komt ooit wel. Nu weten we dat het niet door de zwangerschap komt dat je je zo voelt zei Alliyha
Het komt wel goed, ik zal wel voor een afspraak bellen als het zo door blijft zei ik en Alliyha knikten en liep naar beneden. Ik ruimde de testjes op en stond plots voor de spiegel. Ooit Insha'Allah en plaatste mijn hand op mijn buik totdat ik Samir zag staan.
Alles goed met je zei Samir en gaf me een knuffel via achter en plaatste een kus in mijn nek en keek me lief aan in de spiegel.
Het gaat prima met me zei ik en keek hem liefdevol aan. Ik hou zoveel van hem, gewoon niet te beschrijven.
Kom dan gaan we beneden eten zei Samir en sleurde me mee naar beneden en we schoven aan tafel bij Alliyha&Younes. Ik voelde me niet zo goed en stond maar op en liep naar de keuken waar ik een glaasje water dronk.
Sofia wil je aub wat eten, je hebt van gisteren niets meer gegeten zei Samir die me bezorgd aankeek.
Ik heb niet zo een trek zei ik
Toch dwing ik je te eten zei Samir en schoof een bord naar me toe en ik keek er misselijk naartoe. Ik liep naar de koelkast waar ik een bord salade van gisteren uit nam en begon daar maat van te eten en Samir bleef me aankijken.
Wil je stoppen met staren zei ik terwijl ik verder at.
Totdat je klaar bent met eten zei Samir en Alliyha kwam binnen en ik zag dat ze de tafel aan het afruimen was.
Alliyha ik ruim het zelf wel op zei ik en stond op totdat Alliyha me tegenhield.
Eet maar verder lieverd, denk aan je gezondheid en rust goed uit. Morgen gaan we naar Amsterdam, even alles vergeten en genieten zei Alliyha en duwde me terug en wijste naar mijn bordje en ik at verder.
We gaan ervan door he, tot morgen zei Alliyha&Younes toen Alliyha de keuken had opgeruimd, echt een schat.
Dankjewel voor vandaag zei ik tegen Alliyha en we omhelsde mekaar.
Is graag gedaan mop, rust maar uit en we zien ons morge. Zei Alliyha en liep de deur uit met Younes.
Gaan we slapen zei Samir en ik knikten. We liepen samen naar boven. Ik kleedde me om in een korte broekje en een losse T-shirt en liet me op bed vallen en keek Samir aan die zich zat om te kleden en langs me kwam liggen in alleen zijn boxer.
Ik maak me zorgen om je zei Samir en trok me stevig naar hem toe en we keken elkaar aan.
Je hoeft je echt geen zorgen om me te maken, ik ben gewoon wat ziekjes maar ik voel me prima zei ik en plante een kus op zijn lip.
Ik hou van je Sofia en ik wil dat niets of niemand tussen ons in komt. Het is en blijft Sofia&Samir tot de dood ons scheid zei Samir en keek me verliefd aan.
Ik ook van jouw Samir, tot de dood ons scheid zei ik en Samir plante nog een lange kus op zijn mond en we vielen niet zo lang erna in slaap
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x