Perspectief Samir
Hoestend kijk ik voor me uit en zocht Imran, Amine en Ilias die ik nergens kon vinden. Letterlijk heel dit pand is weg, dankzij die hoertje. Ik heb net mijn Ilias en Sabrine dood op de grond gezien en ik wil er nu niet nog iemand bij. Door de rook kan je niets zien, totdat ik lijken op de grond zag en ik slikte moeilijk in. Ik liep ernaar toe en zag de drie broers langs elkaar liggen, Ya Allah laat het niet waar zijn. Ik liep naar ze toe en voelde aan hun pols en hamdoulilah ze leven alle drie nog. Het felle rook komt terecht in mijn ogen, waardoor ze beginnen te tranen en ik sleur de drie broers met mee, een stukje weg van al die puinhoop en rook. Mijn telefoon heb ik ook ergens laten vallen man, tfoee.
Nadat ik Imran, Amine en Anas heb meegesleurd naar een rustig plekje begon ik hun stilletjes aan, wakker te maken wat gelukkig snel ging. Ze proestte het allemaal uit van de rook en keken me geschrokken aan.
Hoe wist je het, dat het ging gebeuren? Zei Anas die nog steeds geschrokken voor zich uit staat.
Dat doet er nu niet aan toe, we moeten hier zo snel mogelijk weg zien te komen voordat de flikken komen zei ik tegen ze
Waar gaan we naar toe, al ons geld lag in de auto die mee opgeblazen is zei Imran en ik had gelukkig mijn schoudertasje nog.
Heeft een van jullie een telefoon zei ik
Hier zei Amine en gaf me zijn iPhone 7 en ik toetste oom Nabil zijn nummer in.
Ewa Amine zei oom Nabil
Tis met Samir, waar ergens zijn jullie geraakt zei ik
We zijn bijna over de grens van België zei oom Nabil
Oké luister, keer om. Ik leg zodra ik terug ben alles uit zei ik
How Samir, is alles wel goed daar zei oom Nabil
Ik zie jullie straks zei ik en hing op en keek de jongens aan.
Wat doen we nu zei Imran
Ik heb €10500,00 op zak, nu lopen we naar die villa daar zei ik en wees het huis aan.
Wat wil je dat we daar gaan doen? Bedelen voor die Porsche daar voor de deur zei Anas alsof ik dom ben.
Kifesh bedelen, dat is het huis van mijn vader. Denkje nu echt dat ik alleen dit pand hier heb zei ik en ze keken me verbaasd aan.
Yallah kom, vooraleer iemand ons ziet zei ik en we wandelen de kant van het huis toe.
Voor het huis aangekomen liep ik naar de achtertuin waar ik de 7de bloempot nam die ik overhoop gooide en de sleutels eruit nam. Ik opende de voordeur en we liepen allen naar binnen en ploften neer op de bank.
We verzorgen eerst onze wonden, boven in elke kamer is een badkamer voorzien met trainingspakken en handdoeken enzo. Hoe we klaar zijn rijden we terug zei ik en iedereen knikte en we liepen naar boven toe en ik zakte ineens door mijn been, tfoe mijn been man. Ik leunde aan de muur en liet me even op bed vallen en ik scheurde mijn broek open en zag overal bloed en een open wond. In nam een doek en een de EHBO-doosje. Ik veegde eerst al het bloed weg en ontsmette mijn been goed die ik erna goed dicht wikkelde met verband. Zo verzorgde ik ook mijn gezicht en arm. Ik zie eruit alsof ik ontsnapt ben uit de oorlog. Ik wikkelde een zak rond mijn been aangezien dat mijn grootste wond is en stapte de douche in.
Na een kwartiertje stapte ik de douche uit en kleedde ik me om in een grijze Nike trainingspak. Ik deed mijn schoudertasje om en liep moeizaam naar beneden, mijn been is naar de klote...
Waarom loop je zo zei Imran
Wondje aan mijn been, maar is niks. Zijn jullie klaar zei ik en keek ze aan.
Ja, maar je ziet er slecht uit man. Je hebt overal wondjes, moeten we je niet naar het ziekenhuis brengen ofso zei Imran
Hoeft niet man, ik heb ze al allemaal verzorgd. In het ziekenhuis zouden ze het zelfde gedaan hebben. Yallah we gaan door zei ik en gooide de Porsche sleutels naar Imran. Ik kan moeilijk rijden. Het is nu bijna 20:30 uur, als we goed doorrijden zijn we er rond 2/3 uur. Komtgoedd...Perspectief Sofia
Thuis aangekomen, zag ik dat het al aardig laat was (22;13uur). Ik nam mijn telefoon tevoorschijn en zag dat Samir me nog niet gebeld had, maar wel mijn snaps bekeken heeft? Hij heeft de heledag niets van zich laten horen, terwijl hij me beloofd had dat hij me zou bellen. Ik keek naar een slapende Naoufal die Amir op mijn bed gelegd heeft, echt een pracht kind Masha'Allah. Ookal is hij zo jong en is hij opgevoed zonder moeder figuur, hij is zo lief en heeft nu al respect. Imran heeft hem goed opgevoed, wat niet makkelijk is als alleenstaande. Ik kleedde hem voorzichtig om in zijn pyjama en sloeg de dekens goed over hem heen. Ik gaf hem nog een kusje en liep mijn inloopkast in en kleedde me om in een zwarte legging en Samir's warme trui, die tot aan mijn knieën komt. Ik deed mijn haren in een losse knot en probeerde Samir te bellen, maar kreeg direct de voicemail. Ik heb hier geen goed gevoel over, ik deed mijn waren pantoffels aan en liep naar beneden waar Amir voor de tv zat en nam langs hem plaats.
Heb je Samir of een van de jongens gesproken zei ik
Ik heb Imran gesproken nadat ze aangekomen waren en Samir heel even toen we aan het winkelen waren, waarom? Zei Amir
Hij heeft niets van zich laten horen vandaag en als ik m bel krijg ik de voicemail te pakken zei ik en keek Amir aan.
Hij is vast druk bezig, hij belt morgenvroeg wel zei Amir en keek me spijtig aan.
Ik ga dan maar eens slapen zei ik zuchtend en stond op.
Slaapwel, hij belt heus wel. Je weet zelf hoeveel je voor hel betekend zei Amir en schonk me nog een glimlach en ik liep naar boven en dook in mijn bedje in, langs Naoufal en viel niet later inslaap.
...
Door een harde knal van de voordeur stond ik op. Ik keek op de klok, die 2:46 uur aangaf. Amir is toch niet weggegaan? Ik stond op en liep voorzichtig de trappen af en trof Amir, Samir, Imran, Amine en Anas en ik hield mijn hand voor mijn mond en kijk Samir huilend aan.
Het is niets Sofia zei Samir die er totaal niet uitziet. Hij liep met moeilijkheden mijn kant op en omhelsde me stevig.
Niet huilen, jeweet dat ik er niet aankan zei Samir die me aankeek en mijn tranen weg veegde.
Je had belooft me te bellen, voorzichtig te doen en kijk naar jezelf zei ik en schoof zijn handen van mij weg.
Het spijt me Sofia zei Samir en ik schudde mijn hoofd.
Ik had je nog zo gezegd niet gaan en kijk, je bent gegaan en hebt niets gevonden. Je hebt je alleen bijna de dood in gejaagd zei ik boos, bij de gedachten dat hij er misschien niet zou geweest zijn. Samir keek me spijtig aan en ik veegde mijn tranen weg en wou naar boven lopen totdat Samir me arm greep en ik m los trok.
Niet nu Samir zei ik en liep naar boven toe...Perspectief Samir
Ik heb haar pijn gedaan, dat zag je in haar ogen. Weer ben ik mijn belofte niet nagekomen bij haar.
Ze draait wel bij zei Amir die me aankeek.
Zie je dat dan niet, dat ik haar keer op keer pijn doe. Zag je de pijn in haar ogen dan niet. Ze is zwanger en leidt alleen maar pijn door mij en toch blijft ze bij me. Ze verdient mij niet, ze verdient zoveel keer beter. Sinds dag 1 dat ze bij me was, heeft ze niets anders dan pijn geleden. Door mijn verdomme verleden, waar ik niets aankon doen.
Wat als ik het niet door had, dat de pand werd opgeblazen. Dan zat ze hier nu wel hoogzwanger te wachten wanneer ik thuis zou komen zei ik en liet me verslagen neer vallen. De pijn die ik nu voel, is gewoon niet te beschrijven. Je vrouw zo zien leiden en weten dat het jouw schuld is, is gewoon fucked up.
Ga naar haar toe Samir zei Anas die me hielp opstaan. Ik liep naar boven toe en zag haar in onze bed met Naoufal. Ik liep haar kant op en zag dat haar ogen gesloten waren.
Het spijt me Sofia. Het spijt me dat je keer op keer leidt dankzij mij. Sinds de dag dat je bij me bent, is je leven een hel geworden. Ik snap dan ook dat je van me weg wilt. Ik ben geen geschikte man voor je, daar ben ik al in gefaald. Maar weet dat ik van je houdt Sofia, Frankrijk was niet gepland dan als ik had gedacht. Ik wist echt niet dat er wat ging gebeuren. Maar ik leg je morgen alles uit, voor de duidelijkheid zei ik en gaf haar nog een kus op haar voorhoofd en stond op.
Verlaat me aub niet Samir, ik heb je nodig zei Sofia en ik draaide me naar haar toe.
Nooit dat ik jou zal verlaten zei ik en schonk haar een glimlach en Imran liep de kamer in.
Hoop dat hij zich gedragen heeft zei Imran
Tuurlijk, je hebt hem goed opgevoed Masha'Allah zei Sofia en Imran liep naar Naoufal toe. Imran nam Naoufal op en ik keek hem aan.
Je gaat nu toch niet naar huis he, kamers genoeg hier zei ik
Dat weet ik, maar ik heb liever dat hij bij me slaapt na het incident van vandaag zei Imran en ik knikte begrijpelijk. We waren er bijna allemaal niet geweest man. Imran liep de kamer uit en ik sloot de deur en kleedde me uit en bleef alleen in mijn boxer en voelde een hand op mijn schouder. Ik draaide me om en zag Sofia naar mijn wonden kijken.
Het is echt niets Sofia. Alleen mijn been misschien maar dat kan Adam wel fiksen morgen zei ik en keek haar aan.
Ik ga je ook nooit verlaten Samir. Je moet niet denken dat ik een ongelukkig leven leidt sinds ik met je ben, want geloof me. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn leven dan met jouw Samir. Jij hebt mij echte liefde laten voelen en kijk wat er daardoor is ontstaan. Een mooi creatie van ons beiden zei Sofia en nam mijn handen en legde die op haar buikje.
Ik hou van je Samir, dat zal ik altijd doen zei Sofia nog en klemde haar armen rond mijn middel heen.
Ik hou ook van jou Sofia zei ik en drukte mijn lippen op die van haar en schonk haar toen nog een glimlach en we doken in onze bed. Ik trok Sofia goed tegen me aan en viel zo inslaap met mijn ❤.Snel snel geschreven, ik heb ook niet naar spelling gekeken of het na gelezen! Ik zit nu stressend af te wachten wanneer ik mijn examen mag gaan afleggen!! Insha'Allah komt alles wel goed en hoop ook met jullie examen!!❤
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x