Căldura de aici mă omoară și ca să fiu sincer nici mirosul nu mă prea încântă.E șase dimineaţa, un om normal doarme la ora asta.Aș fi putut pretinde că mi-am rupt piciorul și aș fi rămas naibii acasă. Și așa am dormit ca naiba.Ah, da, şi că toate astea nu erau destule,mai trebuie să suport și vocea enervantă a antrenorului meu.Deja îmi vine să mă dau cu capul de pereţi.
"Smith! Cum de ai apărut?"
Minunat.Începe din nou morala despre cât de mult am întârziat.Dar nu e adevărat, azi am ajuns mai devreme ca de obicei.Mult mai devreme.
"Pari somnoros.Ce ai zice dacă te-ai duce în sala de forţă și te-ai încălzi puţin?"
"Știu deja ce am de făcut, așa că nu știu de ce continui să îmi repeţi asta în fiecare dimineaţă." zic eu pe un ton din care nu se înţelege altceva decât "mai lasă-mă naibii în pace".
Mă duc în sala de forţă, care este relativ goală.Dacă e să o luăm altfel,este doar o persoană aici : colegul meu de antrenament și totodată prietenul meu cel mai bun, Gregg.
"Doamnelor și domnilor, cineva a ajuns mai devreme ca de obicei la antrenament!Cum ai reușit?" spune el cu un sarcasm evident în voce.
Nu fac altceva decât să mă așez pe una dintre saltele, aruncându-i în același timp o privire nu prea prietenoasă amicului meu ce râde.Nu înţeleg cum poate avea o stare așa de bună la ora asta.Mă simt de parcă dorm mergând.
"Ce e cu faţa asta lungă?" mă întreabă el.
"Nu am dormit deloc azi-noapte, mă dor absolut toţi mușchii din corp și mă simt ca ultimul drogat".
"Păi nu te supăra pe mine, dar moaca ta arată de parcă ai fi un adevărat dependent de droguri."
Râde copios, iar eu îmi dau ochii peste cap și îi dau în glumă un pumn în braţ prietenului meu idiot.Ne știm de mici și pot să spun că uneori mă calcă pe nervi, dar cel puţin nu o face din răutate.
Ne terminăm încălzirea la timp.Vocea antrenorului se face auzită.
"Sherwood!Smith!În bazin cu voi, acum."
Jur, tipul ăsta mă face să vreau să mă las de înot câteodată.
"Ah, nu.Mă gândeam să mă duc la patinoar,de asta sunt înotător." îi răspund sarcastic.
"Lasă atitudinea asta și treci în apă, Hayden. Aveţi de făcut mixt.Succes."
Apoi pleacă şi se duce în treaba lui.
Gregg îmi aruncă o privire de plină de milă după care intrăm amândoi în bazin pentru a începe ora de chin.
Sau mai bine spus, orele.
CITEȘTI
Shape Shifted
Teen FictionHayden Smith este un tânăr în vârstă de 19 ani cu un trecut complicat și o atitudine pe măsură, care şi-a dedicat viaţa înotului de performanţă de când era copil, neavând însă parte de prea multă susținere. Când în calea sa va apărea o persoană cu o...