Odată ce rămân singur,încep să îmi fac ordine în gânduri.Cum s-au întâmplat toate astea defapt?Ce s-a întâmplat ieri?
Deci să o iau în ordine.M-am trezit ieri dimineață alături de Bella și ne-am pregătit de liceu.Ajunși acolo,ne-am dus la ora de engleză unde l-am luat la bătaie pe idiotul de Devon pentru că se dădea la Bella,chestie pe care eu nu o suport.
"O să mă răzbun pe tine,vei vedea." îmi răsună cuvintele lui în minte.
După toate astea,m-am dus la cabinet și mi s-a spus că sunt în regulă.Și chiar eram în regulă,nu mai aveam nimic,asta până să înceapă următoarea oră și să aibă loc...incidentul.
Nu înțeleg,de ce naiba ar lăsa cineva un cablu de curent electric neizolat în mijlocul unei bălți,unde intră zeci sau poate chiar sute de elevi pe zi?Și cu atât mai mult...idiotul ăla de profesor a văzut cablul ăla.De ce nu l-a luat de pe jos?
Cineva se joacă cu mine.
PERSPECTIVA BELLEI
După toate întâmplările prin care am trecut ieri,decid că cel mai bun loc în care aș putea merge,acum că am plecat de la Hayden,este casa.Mă duc acasă.
Mă simt ciudat.Nu sunt obișnuită să stau fără el.Apartamentul e atât de gol fără glumele lui,fără râsul lui care îmi încântă auzul,fără lacrimile sale...fără el.
Știu că vine în curând și sunt extrem de fericită că ce a pățit nu a fost mortal,dar m-am atașat atât de tare de el încât simt că nu pot trăi fără ca el să fie în preajma mea.E frumos.E frumos să ai pe cineva lângă tine care să te înțeleagă, să te protejeze și să îți dea încredere în tine.E un sentiment minunat să știi că reușești să "repari" persoana respectivă și că o faci să fie ea însăși.
. . .
Îmi dau jos hainele în care stau de ieri și intru în duș,lăsând apa caldă să curgă pe corpul meu,relaxându-mi mușchii.Mii de gânduri îmi inundă mintea.
Oare problemele astea...se mai termină?
Ce am făcut să merit toate astea?Ce a făcut Hayden să merite toate astea?Încă stau și mă întreb de ce toate rahaturile ni se întâmplă numai nouă.
Era să îl pierd de nenumărate ori.De exemplu,i s-a făcut rău în bazin de două ori,a leșinat din cauza drogurilor,era să fie ucis de Alma iar acum s-a electrocutat.Dacă l-aș pierde,ar trebui să mă întorc la mama și nu vreau asta nici în ruptul capului.Îmi iubesc viața alături de Hayden și nu vreau să se termine din cauza unor greșeli stupide.
Ies din duș și arunc pe mine niște pijamale subțiri și mă așez în pat.Liniștea din cameră este apăsătoare,având în vedere că sunt singură.Telefonul meu începe să sune și mă face să tresar.Când mă uit pe ecranul telefonului,văd numărul lui Hayley.Nu am chef să răspund.Sunt prea obosită,așa că resping apelul și îi trimit un mesaj.Mult mai convenabil.
Bella: Sunt puțin ocupată acum.E ceva urgent?
Hayley: Nu chiar.Voiam doar să te întreb dacă ai chef să ieșim undeva diseară.
Dacă e să o iau așa,chiar am chef de o gură de aer.Am nevoie.
Bella: Sigur,unde mergem?
Hayley: Este o cafenea pe undeva pe lângă parc și au și terasă.E frumos locul,merg destul de des acolo.
Bella: Sună bine.Ne vedem diseară la 7?
Hayley: Rămâne stabilit.
Așez telefonul pe noptieră și iau telecomanda,încercând să mă fac mai comodă.În momentul în care pornesc televizorul,atenția îmi este captată de știrile ce se difuzează.
"Tânăr de 19 ani electrocutat în timpul orelor." spune titlul,mare și clar.
Ascult cu atenție ce spune prezentatoarea de știri.
"Ieri,în jurul orei 10 dimineața la liceul central din Londra,a avut loc un incident nefericit în timpul unei ore de fizică,unde se presupune că un tânăr de 19 ani,elev în ultimul an la liceul menționat,a fost transportat de urgență la spital cu arsuri minore în urma contactului cu un cablu defect de curent electric lăsat pe podeaua laboratorului unde se desfășura ora.Profesorul care era atât cu el cât și cu ceilalți colegi a fost interogat,acesta spunând,la rândul lui că nu el a fost cel care a lăsat acel cablu nesupravegheat și că ar fi urmat să îl îndepărteze după încheierea orei.Se știe că victima a intrat într-o altercație cu un coleg de al său al cărui nume nu îl vom menționa pentru a-i proteja intimitatea și care urmează a fi interogat.Organele de poliție afirmă că acest accident nu a fost o greșeală,ci că a fost un plan pus la punct de cineva,însă nu se știe încă de cine.Odată ce vinovatul va fi găsit,va fi cercetat pentru tentativă de omor.Acestea au fost informațiile de aici,la revedere."
Deci nu a fost un accident.Cineva încearcă să îi pună bețe în roate lui Hayden.Dar nu înțeleg de ce.Și mai important de atât...cine?Nu aveau cum să fie Alma sau Emma,aliatele lui John,căci sunt internate în spital.Să trăiască Amy pentru asta.
Cu ce coleg s-a certat Hayden?Ah,da.Ieri se luase la bătaie cu un tip pe nume Damon...sau era Devon?Da,Devon era.Dar nu a fost decât o bătaie,nu cred că ar fi încercat să se omoare între ei.Deși,știind cum face Hayden când e furios...bănuiesc că l-ar fi scos din clasă pe tipul ăla aproape mort.
Și totuși,dacă stai să te gândești...și Devon la rândul lui pare un tip destul de dur.Nu știu dacă este cu adevărat,dar așa pare.Are o privire înfricoșătoare și plină de ură.Când l-am văzut îmbrăcat în negru din cap până în picioare,mi s-a părut și mai înspăimântător.E destul de înalt și masiv,dar cu toate astea,nu îl întrece pe Hayden.Cred că îi ajunge până la nas.
Deci,jur dacă aflu cine a făcut asta,mă răzbun.Da,mă răzbun,cu riscul de a fi eu aia cercetată pentru tentativă de omor sau ucidere nu-știu-de-care sau cum mama naibii se mai numesc chestiile astea.
Nimeni,dar absolut nimeni nu scapă nepedepsit.Știm cu toții că roata se întoarce,așa că cine a avut chef să se joace,să nu se gândească o secundă că va scăpa ca prin urechile acului.
CITEȘTI
Shape Shifted
Teen FictionHayden Smith este un tânăr în vârstă de 19 ani cu un trecut complicat și o atitudine pe măsură, care şi-a dedicat viaţa înotului de performanţă de când era copil, neavând însă parte de prea multă susținere. Când în calea sa va apărea o persoană cu o...