Capitolul 86

44 4 0
                                    

Lumina de afară începe să pătrundă în dormitorul întunecat,făcându-mă să îmi deschid cu greu ochii.Nici nu mă simt de parcă am dormit,mai am puțin şi cad din nou pradă somnului.Corpul mă doare din nou şi îmi e cald,aşa că arunc de pe mine pătura cu care am fost învelit.De ce naiba am dormit învelit în toiul verii?

Mă ridic în şezut şi îmi trec o mână prin păr,analizând împrejurimile.Bella e lângă mine şi doarme,ochii ei verzi fiind închişi şi părul răvăşit.Palma mi se aşează pe spatele ei şi îi simt respirația lentă ceea ce îmi dă,oarecum,o senzație de uşurare.E chiar aici,întreagă,cu oxigen în plămâni şi cu sângele pompându-i prin vene,nu cum am visat-o azi-noapte.De ce dracu' am visat că am omorât-o?

Dându-mă jos din pat,mă îndrept spre baie şi mă decid să arunc o scurtă privire în oglindă,pentru a vedea dacă mai arăt câtuşi de puțin a om.Dumnezeule,arăt ca un dezastru natural.Zici că mi-a trecut o tornadă prin păr şi că mi-a dat cineva un pumn în ochi,să nu mai spun de urmele uscate ale lacrimilor de azi-noapte.La naiba,am nevoie de un duş răcoritor,trebuie să îmi limpezesc mintea.

PERSPECTIVA BELLEI

"Hayden?" strig cu o voce răguşită de somn,ca să realizez că o fac degeaba deoarece sunt sigură în cameră.Mă întind şi îmi iau telefonul,observând că am primit două mesaje.Unul e de la Hayley şi unul de la...mama?Ce dumnezeu?

Mă decid să le deschid dar atenția îmi este distrasă de o bătaie uşoară în tocul uşii de la dormitor.

"Ia uite cine s-a trezit,din nou,după mine." se aude vocea lui Hayden şi îmi îndrept privirea spre el.

Hormonii încep să îşi facă de cap prin corpul meu imediat ce văd liniile în formă de "V" ce îi ies din marginea prosopului care îi atârnă pe şolduri.

Ce mi se întâmplă?

" 'Neața şi ție." îi răspund şi un zâmbet mic îmi întinde buzele,în timp ce mă ridic cu greu de pe pat şi mă îndrept spre el,îmbrățişându-l strâns.

Pentru câteva secunde pare şocat de mişcarea mea şi îmi creează iluzia că nu ştie cum să reacționeze,dar după,brațele lui puternice mă înconjoară,presându-se de corpul meu.

"Eşti bine?" îl întreb îngrijorată,amintindu-mi de strigătul lui de azi-noapte.

Se dezlipeşte uşor de mine,privirea sa fiind îndreptată în jos.Dă din cap afirmativ şi murmură un "mhm",cu toate că ochii lui spun altceva.Ce naiba a visat?Mă îngrijorează.

"Hayden,te rog din suflet,spune-mi ce se întâmplă cu tine." îi zic cu o voce mică şi îi iau fața în mâini,încercând să am un contact de orice fel cu ochii săi albaştri.

"Nu se întâmplă nimic,Bella." răspunde el într-un final,ridicând din umeri."Sau cel puțin nimic important ,doar că am nevoie de ceva.Am nevoie să uit de toate cumva,măcar pentru scurt timp."

Mă priveşte de parcă m-ar implora ceva.Şi ştiu exact ce,dar vreau doar să îl aud spunând-o.

"Şi cum ai vrea să uiți toate astea?"

Cred că se citeşte din vocea mea cât de tare vreau să îl aud,pentru că doar văzându-l mi s-a făcut dor să îl simt lipit de mine.

"Vreau să faci dragoste cu mine." zice şi lasă un oftat să îi scape,privindu-mă cu ochi flămânzi.O spune de parcă ar fi prima dată când facem aşa ceva şi chestia asta îmi trimite nişte fiori plăcuți pe șira spinării.Un zâmbet îmi scapă şi pot observa cum încep să i se dilate pupilele atunci când îmi cobor lent mâinile de pe fața sa spre umerii lui.

Shape ShiftedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum