Apa rece îmi lovește pielea,iar senzația este de nedescris.Ei bine,cel puțin pentru mine.Bella tresare de fiecare dată când o plesnește câte un val.
"O să te înveți cu temperatura."îi spun."Poți încerca să te stropești puțin."
"Să mă stropesc?Doamne,o să îngheț."
"Nu e chiaaar atât de rece încât să îngheți."
Îi dau drumul la mână și înaintez puțin.Mă arunc cu totul în apă,iar Bella rămâne în spatele meu,unde nivelul apei îi este până sub piept.Apa e atât de curată,pot vedea clar tot ce e în jurul meu și nici valurile nu sunt foarte mari.Sunt înconjurat de albastru și aș rămâne aici pe veci,dar nu mai am aer așa că sunt nevoit să scot capul din apă.
"Dacă stai acolo nu ai să te obișnuiești cu apa!" strig spre Bella de la distanță iar ea mai face vreo doi pași în față,dar o mai lovește un val mic și scapă un țipăt ușor.
Mă întorc înapoi la ea și o iau de mână,trăgând-o după mine printre micile valuri.Nu mă pot abține să nu privesc modul în care pielea îi lucește sub rămășițele razelor soarelui.
Brusc,ceva rece mă stropește peste față și închid ochii,auzind râsul Bellei în fundal.
"Hei,de ce m-ai stropit?" o întreb atunci când reușesc să deschid ochii,râzând odată cu ea.
"Te holbai." răspunde ea.
"Și?Nu mă vede nimeni pe aici." zic,apoi o stropesc și eu.
Ceea ce urmează e o joacă de copii care se bat cu apă,asta până reușesc să ajung la ea printre stropi și o ridic în brațe.Corpul ei îmi răspunde imediat și își încolăcește picioarele în jurul taliei mele,stând prinsă de mine precum un păianjen.
"Ce faci?" mă întreabă curioasă.
"Îți vei da tu seama."
Mă apropii de stânca din spatele nostru și o lipesc cu spatele de ea.E un loc retras și aproape e întuneric,deci nu are cine să ne vadă pe aici.Îi prind șoldurile în palme și mă aplec,lipindu-mi buzele de gâtul ei.Încep să îi sărut pielea fină și pot simți cum corpul i se încordează,ceea ce îmi dă de înțeles că îi place asta.Își așează palmele peste umerii mei,de parcă ar încerca să mă oprească.
"Hayden,nu putem face asta aici." spune ea.
"Ce?De ce nu?"
"Pentru că nu e ok să faci asta în apă sărată."
Oftez ușor și capăt o privire gânditoare.
"Pe nisip atunci?"
"Vrei neapărat să îți intre nisip peste tot?"
"Pe stâncă?"
Un zâmbet jucăuș i se așterne pe față.
"Perfect."
Ne urcăm amândoi pe stâncă,iar Bella se întinde pe spate.Mă sprijin în palme,așezându-le pe o parte și pe alta a corpului ei.Îi sărut din nou gâtul iar ea își mușcă buza inferioară.Își dă capul pe spate și geme ușor.Nu mai tragem de timp iar hainele ce au mai rămas pe noi zboară imediat alături.Palma îmi alunecă peste feminitatea ei și simt cât de nerăbdătoare e.Obrajii ei se înroșesc și picioarele încep să îi tremure,în timp ce unghiile ei îmi trasează dungi invizibile pe spate.
Una dintre mâinile sale dispare de pe spatele meu și un geamăt puternic îmi scapă în momentul în care îi simt atingerea pe lungimea mea.Sunetul gemetelor noastre amestecate nu face altceva decât să mă aprindă și mai tare.
Întrerup momentul pentru scurt timp și mă ridic pentru a o privi.Pupilele din ochii săi verzi sunt atât de mari,încât pot să jur că are defapt ochii negri.
"Nerăbdătoare?" întreb iar ea dă din cap afirmativ."Nu,Bella,nu da din cap.Spune-o."
Îi prind coapsele în palmele mele și le depărtez,apoi îmi așez corpul între ele.
"Hayden...te rog..." murmură ea,privindu-mă în ochi.
"Ce mă rogi?" zic cu un zâmbet jucăuș."Ce dorești?"
"Pe tine.Cu totul.Te vreau pe tine."
Își mușcă din nou buza inferioară.Simt că mor în cel mai plăcut mod posibil când face asta.
Încep să simt căldura sa în jurul meu,în momentul în care îmi împing bazinul împotriva ei.Bella mârâie ușor,dându-și capul pe spate,iar eu încep să mă mișc înainte și înapoi.Degetele sale mi se împleticesc în păr,trăgându-mă cu blândețe,așa cum știe ea că îmi place.
În momentul în care scapă niște gemete ceva mai zgomotoase,îi acopăr gura cu palma.
Nu,nu o sufoc.Nu suntem într-un film de groază sau ceva.
"Shht,ușurel,nu cred că vrei să fim auziți până pe partea cealaltă de plajă."
Deși mi-aș da o zi din viață să aud din nou sunetele alea.
Bella încunviințează și îmi dezlipesc palma de buzele ei,continuându-mi mișcările.Încetul cu încetul,măresc ritmul și toți mușchii din corp mi se încordează.Câteva gemete îmi ies printre buze și încerc să le țin în frâu.Nu de alta,dar cine știe ce alte persoane ne mai pot auzi.E un loc retras,da,dar polițiștii mai dau târcoale plajelor și nu mi-ar plăcea să fiu nevoit să fac marșul rușinii până la secție.
Ce moment idiot mi-am ales să mă gândesc la lege.Revino-ți dracului.
"Hayden,sunt aproape."spune Bella și o simt cum pulsează în jurul meu,senzația fiind de-a dreptul minunată.Mă apropii de gâtul ei și alternez săruturile cu mușcăturile,iar ea își înfinge unghiile în brațele mele.Mă trec fiorii pe șira spinării și cred că nici eu nu mai rezist mult timp.
Spatele ei se arcuiește iar corpul meu se încordează puternic.Nu mai sunt în stare să spun nimic după atingerea punctului maxim.Nu fac altceva decât să încerc să îmi recapăt aerul.Îmi sprijin fruntrea de umărul Bellei iar ea își așează palmele peste spatele meu.
"Asta a fost...Doamne..a fost incredibil." adaugă ea.
Mai trec câteva secunde în care nu auzim altceva decât respirațiile noastre adânci.Mâinile ei încep să mi se plimbe de sus în jos pe spate,într-un masaj relaxant.
"Cred că ar trebui să mergem în cameră,nu?" mă întreabă.
"Da...da,cred că...cred că ar trebui.Dar mai întâi,stai să îmi revin un pic."
Îmi pun boxerii pe mine și mă întind lângă ea,așezându-mi brațele sub cap.
"Bella?"
"Hmm?"
"Să nu uiți să îți iei pastila."
Am rămas cu "sechele" de când era să o las însărcinată.
"Nu o să uit,nu îți face probleme."
Își așează capul pe pieptul meu și cât timp îmi trag sufletul încep să mă joc cu șuvițele ei blonde.
CITEȘTI
Shape Shifted
Teen FictionHayden Smith este un tânăr în vârstă de 19 ani cu un trecut complicat și o atitudine pe măsură, care şi-a dedicat viaţa înotului de performanţă de când era copil, neavând însă parte de prea multă susținere. Când în calea sa va apărea o persoană cu o...