Capitolul 4

155 12 0
                                    

Ajungem în sala de sport a liceului, unde ar trebui să se ţină așa-zisa "preselecţie".Sunt vreo câţiva oameni aici dar nu e foarte aglomerat.Mulțumesc, cerule.

"Bine, dragi elevi, vă rog frumos să fiţi foarte atenţi la mine." ne spune o femeie care pare a avea în jur de treizeci de ani. "O să fiţi puși pe perechi deoarece s-ar putea să aveţi nevoie pe viitor...dacă intrați."

Nu știu cine naiba este femeia respectivă.Presupun că e o profesoară sau ceva.Ne strigă pe fiecare în parte să vadă cine este prezent și cine nu.Până ajunge la mine durează ceva timp.

"Sherwood!" îl strigă ea pe amicul meu Gregg, care se află lângă mine. "O să faci pereche cu Johnson."

Cine?

Pot să plec acasă?

"Smith!" ajunge într-un final și la mine. "Ești cu Summers."

Îmi ridic privirea prin pământ pentru a-mi căuta presupusa "parteneră", dar habar nu am în ce direcţie să mă uit.Cred că sunt la fel de dezorientat ca și ea, oricine ar fi această Summers.
În timp ce stau și analizez sala, simt pe unul dintre umerii mei o mână mică ce mă bate ușor.
Când mă întorc să văd cine e, dau peste o fată cu părul lung și blond, cu niște ochi de un verde deschis și gropiţe în obraji.

Pare drăguță.

Dar mă plesnesc mintal, amintindu-mi că eu nu trebuie să gândesc chestii drăguţe despre alţi oameni.Nici ei nu cred chestii drăguțe despre mine.Pare corect, nu?

"Scuze..."începe să vorbească."Caut pe cineva cu numele de...Smith?"

De ce e așa timidă?

"Eu sunt ăla." spun oarecum amuzat de timiditatea fetei din faţa mea.Hei,nu o să te mănânc.

"Oh, bine.Eu sunt Summers...Bella Summers." se prezintă și un zâmbet mic se așează pe chipul ei.

Nu știu de ce...dar rămân perplex pentru câteva secunde.Fata asta chiar va fi partenera mea?

Trezește-te Hayden, la naiba.Ce ai?

"Eu sunt Hayden." zic eu cu o încercare de a fi prietenos și îi întind mâna fetei.

PERSPECTIVA BELLEI

Sunt puţin dezorientată din momentul în care intru în sala de sport.Nu sunt foarte mulţi oameni. Cred că suntem tot atâţia cât într-o clasă de elevi, dar dacă e să o luăm altfel, nu intră toţi în trupa asta, corect?Deci nu voi avea de a face cu aglomerația.Nu îmi place aglomerația.
  
Am nevoie de cât mai multe activităţi extra-școlare pentru că vor da bine atunci când voi merge la facultate.Asta și faptul că încerc să am media perfectă pentru a fi sigură că voi fi admisă la o facultate bună.
  
Vorbesc exact ca acel tip de "fată perfectă" din cărți.Mă simt ciudat.

Mă duc și mă așez pe bancă, așteptând să vină cineva să ne organizeze.Privesc în gol, fiind destul de emoţionată, în ciuda faptului că mă pricep destul de bine la muzică.Cică moștenesc vocea tatălui meu, dar nu sunt foarte sigură de asta.Nu am avut șansa să îl cunosc deoarece a murit electrocutat din ce am înţeles de la mama.

Sunt scoasă din gândurile mele atunci când simt o atingere blândă pe umărul meu.În momentul în care îmi întorc capul, dau peste o fată.Are ochii mari și verzi, dar mai închiși decât ai mei și părul de un șaten deschis și foarte creţ.Pare destul de înaltă, deşi stă jos, lucru pe care îl realizez atunci când îi văd picioarele lungi și subţiri ca de model.

 "Hei, eu sunt Alma.Cum te cheamă?" mă întreabă cu un zâmbet larg pe faţă.

"Mă numesc Bella." îi răspund eu.

"Bella...frumos nume.Tu ești fata cea nouă, nu? Îţi place aici?" continuă să îmi pună întrebări, prezenţa ei relaxându-mă puţin.

Doar puțin.

"Încă nu am o părere exactă, nu cunosc pe nimeni, dar la prima vedere pare foarte ok.Și da, sunt fata nouă." îi spun cu un zâmbet prietenos.

"Îmi permiţi să ti-o prezint și pe amica mea Emma?" mă întreabă politicos în timp ce mi-o arată pe fata de lângă ea.Este brunetă, cu părul lung, uşor ondulat și cu ochii de un căprui închis.Are trăsături asiatice.Este foarte frumoasă și ea.

Nu apucăn să stăm prea mult de vorbă căci profesoara își face apariţia în sală, așezându-ne pe toţi în perechi.Trece ceva timp până să o aud strigând:

"Smith!Ești cu Summers!"
 
Oh, super, și eu de unde ar trebui să știu după cine să mă uit?

Încep să mă uit prin sală cu gândul că voi găsi o privire la fel de confuză ca și a mea.Dar evident, eșuez, nu am idee încotro să mă duc.Mă îndrept spre Alma, cu speranţa că poate știe ea ceva.

"Alma?"

"Da?"

"O mică întrebare.Știi cine ar putea fi acest Smith pe care tocmai l-a menționat profesoara?" o întreb mai în șoaptă.

Alma mă trage mai aproape de ea și întinde un deget spre o persoană din capătul celălalt de sală.Văd un băiat înalt ca bradul, cu un păr blond închis, mai mult spre șaten și buclat.Pare destul de masiv, are umerii laţi și braţele destul de musculoase dar nu într-un mod exagerat, iar tricoul alb pe care îl poartă nu face altceva decât să scoată în evidenţă acest lucru.Nu pot să îi văd trăsăturile feţei deoarece este cu spatele înspre mine.

"Tipul cu tricou alb.Îl vezi?" spune Alma, scoţându-mă din "hipnoza" în care mă aflam.

"Da.Mersi."

Mă duc înspre băiatul respectiv și îl bat ușor pe umăr.Când se întoarce cu faţa înspre mine, reușesc să îi văd ochii de un albastru închis dar destul de intens și linia pronunţată a maxilarului.

"Scuze...caut pe cineva cu numele...Smith?"

"Eu sunt ăla." îmi răspunde și pot vedea o urmă de amuzament pe chipul său. Am ceva pe faţă sau ce găsește hazliu?

 "Oh, bine.Eu sunt Summers...Bella Summers." Îi spun prietenoasă și îi întind mâna.

Pot să văd cum ochii lui se măresc surprinşi.Rămâne așa preț de două secunde.

"Eu sunt Hayden." Îmi răspunde simplu și destul de prietenos, ca mai apoi să îmi întindă mâna.

Nu știu ce a fost cu mirarea aceea de pe faţa sa dar sper să nu fi fost nimic rău.

Shape ShiftedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum