Mă trezesc cu greu atunci când aud alarma telefonului meu sunându-mi exact sub cap.Șase și jumătate dimineața,numai bine am timp să mă pregătesc ca un om normal.Pe mama mereu o enervam când mă trezeam devreme,spunea că îi stric somnul de frumusețe pentru că făceam gălăgie în casă.Mă întind puțin și îmi întorc ușor capul spre dreapta, uitându-mă spre Hayden cum doarme,cu capul ușor dat pe spate și cu un braț sub acesta,în timp ce celălalt este așezat peste abdomenul său.Buzele lui sunt ușor despărțite și respiră adânc.Arată atât de pașnic,îmi e și milă să îl trezesc,dar nu am de ales.
"Hayden..." șoptesc în timp ce îmi trec mâna printre buclele sale,jucându-mă cu ele."Haide,trezește-te."
"Mhm..." mormăie somnoros și se întoarce pe burtă,cu fața la mine.
"Hai sus,se face târziu."îmi continui încercarea de a-l trezi și îmi plimb mâna pe spatele său.
Genele sale flutură de câteva ori iar ochii lui se deschid.
"Neața." îmi spune pe jumătate adormit în timp ce se freacă la ochi,ca mai apoi să se ridice în șezut pentru a-și întinde mușchii.
"Neața."
Mă întind pentru a-i oferi un sărut pe obraz.
"Ai dormit bine?"
"Da,aș fi continuat să dorm dacă nu ar fi existat liceul.Cât e ceasul?"
"6:35.E târziu,să ne ridicăm."
"Târziu?Avem ore de la 8 iar eu în maxim douăzeci de minute sunt gata.De ce m-ai trezit cu noaptea în cap?"
"Păi...eu știu cât timp îți ia să te pregătești?"
"Sunt băiat,Bella.Pentru mine nu e prea multă bătaie de cap."
Oftez.
"În fine." continuă el. "Mergi tu prima la baie sau merg eu?"
"Mergi tu.Eu mă uit să văd cu ce mă îmbrac."
Hayden se ridică din pat și iese din cameră,în timp ce eu încerc să îmi caut niște haine cât de cât decente.Îmi aleg o pereche de blugi strâmți cu talie înaltă și un maieu alb cu puțină dantelă pe el,peste care o să îmi iau cel mai probabil o geacă subțire din piele,neagră.E rece dimineața.
"Rândul tău." aud vocea lui în spatele meu și îl privesc surprinsă.Buclele lui sunt umede și are un prosop în talie.
"Abia dacă au trecut 10 minute de când ai intrat în baie și ai mai avut timp să faci și duș?Învață-mă și pe mine să mă mișc așa repede."
Începe să râdă.
"În fine,rândul meu,revin imediat."
"Cred că în acest imediat puteam să mai dorm."
"Mai taci." răspund scurt,neavând ce repică să îi dau,în timp ce trec pe lângă el și îl ciupesc de fund prin prosop.
"Bella Jane Summers!Tu nu știi că doar eu am voie să fac asta?" se încruntă ușor dar râde,apoi își întinde o mână și mă ciupește și el la rândul lui,făcându-mă să tresar.
"Hayden Caleb Smith!Ar trebui să fii conștient că pot să fac asta de câte ori vreau eu." îi "reproșez",iar râsetele noastre umplu camera.
"Tu ai început." spune el și scoate limba la mine.
"De ajuns cu concursul de ciupit fese,du-te și ia-ți ceva pe tine,o să îngheți." îi sugerez și intru în baie,uitându-mă la moaca mea adormită din oglindă.
Dar,în ciuda feței mele de om somnoros,pot să spun că nu îmi mai vine să sparg oglinda când zăresc reflexia mea în ea.Simt că arăt bine.Chiar arăt bine.Uau,exercițiul ăla în care stăteam în lenjerie intimă în fața oglinzii chiar a mers.Și abia acum realizez că gândurile mele sună ciudat.
Mă spăl rapid pe față și pe dinți,apoi îmi dau puțin cu peria prin păr.Urmează să îl ondulez.Ugh,la naiba,nu mai am timp de duș.Nici să îmi fac unghiile.Prea puțin timp.
Ies din baie și ajung în dormitor.Încep să îmi caut ondulatorul,dar bineînțeles că nu ține nimeni cu mine și nu îl găsesc.
"Hayden,mi-ai văzut cumva ondulatorul?" îl întreb în timp ce îmi lipesc frustrată palma de frunte.
"Ondula-ce?" mă întreabă confuz,uitându-se la mine cu ochii mici și cu sprâncenele împreunate.
"Chestia aia în formă de cilindru care se bagă în priză,se încălzește și îți faci părul cu ea?" gesticulez încercând să îl fac să înțeleagă la ce mă refer.
"Vezi în sertarul ăla."îmi indică și mă îndrept ca un fulger în acea direcție,deschizând sertarul respectiv,asta ca să îmi găsesc ondulatorul mult-căutat alături de alte...chestii.
"De ce naiba sunt prezervative lângă ondulatorul meu?" întreb în timp ce îmi scot aparatul din sertarul pe care mai apoi îl închid.
"Ăăă...s-scuze.Credeam că e un vibrator și m-am gândit că e un loc potrivit."
"Hayden!" strig și îmi duc palmele peste față,înroșindu-mă instantaneu."De ce naiba aș avea așa ceva?"
"Multe fete folosesc unul,tu de ce nu ai face-o?În plus,imaginea cu tine folosindu-l e una plăcută." râde,văzându-mi reacția.
"Doamne,te rog,încetează.Hai doar să schimbăm subiectul,bine?"
"O să-mi fie cam greu să mă gândesc la altceva având în vedere că trebuie să te văd băgându-ți în păr vibratorul ăla care se încălzește."
Se prăpădește de râs,iar eu iau o pernă de pe pat și o arunc înspre el,dar o prinde înainte să îi vină în cap.
Se ridică de pe pat,îndreptându-se spre șifonier și își ia o pereche de pantaloni ceva mai strâmți pe picior,apoi pune pe el o bluză grena,culoarea potrivindu-i-se de minune.În același timp,mă îmbrac și eu cu hainele mele,numai bine cât se încinge ondulatorul.
"Eu cam sunt gata." îmi zice în timp ce eu încă încerc să îmi fac buclele.
E șapte și un sfert.Mai am puțin...doar puțin.
"Încă două șuvițe mai am și sunt gata.Ugh,nu prea ajung la cele din spate și m-am și fript la degete,sunt un dezastru.
"Dă-l încoace."
Hayden îmi ia ondulatorul din mână după care se duce la spatele meu și îmi ondulează șuvițele rămase.
"Înainte nici nu știai cum se numește ăsta,iar acum știi și cum se folosește?"
"Eh,norocul începătorului."
CITEȘTI
Shape Shifted
Teen FictionHayden Smith este un tânăr în vârstă de 19 ani cu un trecut complicat și o atitudine pe măsură, care şi-a dedicat viaţa înotului de performanţă de când era copil, neavând însă parte de prea multă susținere. Când în calea sa va apărea o persoană cu o...