Capitolul 80

49 3 0
                                    

"Ce ai de gând să facem azi?" mă întreabă Bella cu un zâmbet de copil ce se joacă pe chipul său.

"Nu cred că putem face prea multe din moment ce sunt mahmur." îi răspund ridicând din umeri.

Pune un botic de cățeluș și își încrucișează brațele la piept precum un copil de grădiniță ce se supără că îi iei bomboana.

"Dar presupun că ne putem uita la un film..sau să ascultăm muzică?"sugerez.

"Sună bine."

Ne întindem în pat și ne punem fiecare câte o cască în una din urechi,apoi dau drumul playlistului.Piesele trupei noastre preferate încep să ne încânte auzul și să ne relaxeze.Privirea mi se întreaptă înspre antebrațul meu și văd acel tatuaj care avea legătură cu formația,amintindu-mi de cel pe care îl avea Bella pe aceeași temă.Îi ridic ușor mâna și mă uit la el,iar buzele sale se depărtează pentru a mă întreba :

"Nu ziceai că mai ai de gând să îți faci un tatuaj?"

Pentru o secundă rămân blocat și îmi amintesc de ceea ce voiam să fac acum mult timp dar nu am avut voie.

"Ba da.Cred că o să merg să mi-l fac chiar astăzi."

"Dar ai voie?Pentru că,știi tu,chestia cu arsurile alea..."

"Da,Bella,am voie.Doctorița a spus că am restricție doar două luni.Acele două luni au trecut."

"Parcă te și văd peste puțin timp cu brațele pline de tatuaje." zice și începe să râdă.

"Nu e o idee rea." spun eu.

Chiar nu sună rău,sunt sigur că mi-ar sta bine.

"Și mă gândeam să îmi fac și un piercing." adaug.

"De ce ai face asta?" mă întreabă confuză.

"Schimbările fac bine.În fine,o să merg mai încolo să caut un salon de tatuaje deși mă simt ca naiba.Acum hai să ascultăm muzică."

. . .

Arunc rapid pe mine o pereche de blugi și un tricou alb.

"Pot să vin cu tine?" întreabă Bella în timp ce mă îndrept spre ușă.

"Aș prefera să nu,vreau să fie o surpriză." îi zic și o sărut blând pe frunte,apoi ies din apartament.

Mă decid să merg până la urmă la același salon de tatuaje la care am mers până acum pentru celelalte două.

"Hayden!Ce mai faci,amice?" mă salută Eliott,tipul care mi-a făcut tatuajele,ridicându-se în picioare.E doar cu câțiva ani mari mare ca mine,cred că are în jur de 25 de ani și e destul de slab,cu părul o idee mai lung și castaniu,cu ochii căprui și e acoperit de tatuaje în partea superioară a corpului.

"Sunt bine." îi răspund."Am venit pentru încă unul."

"Încă un tatuaj?"

"Nu,Eliott,încă o pereche de pantofi cu toc.De asta sunt la un salon de tatuaje."

"Hmm,văd că încă nu ai scăpat de sarcasmul tău clasic."

Zâmbesc sperior iar el râde.

"Pe încheietura mâinii drepte." răspund.

"Bine,ia loc."

Mă așez pe scaun și îmi pun brațul pe suport,în timp ce Eliott pregătește toate chestiile de care are nevoie.

"Și cam ce ai vrea să îți fac?" mă întreabă,așezându-se jos și dându-mi cu spirt pe încheietură.

"Um,vreau să îmi faci litera H și litera B și să le legi între ele prin semnul infinitului sau ceva,și să fie de vreo 3 centimetri."

Se întoarce și își ia o foaie de hârtie și un creion pentru a schița un model,pe care mi-l arată mai apoi.

"Ceva de genul ăsta?"

"Perfect.Dă-i bătaie." zic,privindu-l cu nerăbdare.

Pentru că,da,sunt nerăbdător să îmi fac tatuajul ăsta odată.

"Trebuie să îți amintesc să nu te zbați sau ceva dacă te doare?"

Îmi dau ochii pste cap.

"Ok atunci,zic asta doar pentru că cele de pe încheietură dor destul de tare."

"Crede-mă,chestia asta e un pistol de apă pe lângă ce dureri am mai suferit eu."

Privirea lui devine un amestec de confuzie și îngrijorare.

"Mai exact ce ai pățit?"

"E mai bine să nu știi." răspund rece.

"Bine.Nu mă amestec în viața ta personală." ridică din umeri."Ești gata?"

"Da."

"Vrei să folosesc un șablon?"

"Nu o să ai nevoie."

Eliott mă dă din nou cu spirt,apoi îmi așează mai bine mâna și în câteva secunde simt acel ac subțire cum începe să îmi străpungă pielea de sute de ori.Deja pot vedea începutul literei H și de abia aștept să fie gata.

Nu de alta,dar doare ca toți dracii.Atât de tare încât cu cealaltă mână strâng cu putere brațul scanului.La naiba,nu mă așteptam să doară așa.

"Omule,respiră." îmi zice el și se oprește din a mă înțepa."Ești în regulă?"

"Da." oftez."Sunt în regulă,poți continua."

"Deja am terminat." zice și îmi dezinfectează pielea."Uită-te."

Îmi ridic cu greu mâna din caua faptului că am amorțit și la nivelul încheieturii văd exact tatajul pe care mi l-am dorit.Nu e mare,dar semnifică un lucru important pentru mine,Faptul că în viața mea nu voi pleca de lângă Bella,că voi fi mereu lângă ea.Mi-a fost alături în cele mai grele momente și îi sunt profund recunoscător.

"Mersi,omule.Mai am o mică întrebare." spun și ridic indexul în aer.

"Spune." 

"Știi cumva să...faci și piercinguri?"

Nu,nu am renunțat la ideea asta.Odată ce mi-a intrat în cap,acolo a rămas.Simt nevoia de a schimba ceva.Așa cum comportamentul mi s-a schimbat,pot face mici modificări și la aspectul fizic.

Nu e nimic ieșit din comun,cum ar fi să îmi rad jumătate de cap,iar pe cealaltă să o fac roz și eventual să îmi vopsesc sprâncenele verzi,ca mai apoi să îmi pun și niște gheare de vârcolac.

"Da,știu." îmi răspunde,dând din cap afirmativ.

"Perfect." spun eu,cu un zâmbet jucându-mi la colțul gurii.

Shape ShiftedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum