Îmi deschid cu greu ochii și scot un mârâit frustrat din gât.Telefonul meu a sunat încontinuu.Zece apeluri de la Gregg și încă vreo cinci de la afurisitul de antrenor.Nu, nicio șansă să mă duc la antrenamentul ăsta.Am nevoie de o pauză, cu toate că am concurs în câteva zile.
Ziua următoare îmi ridic fundul leneș din pat și mă pregătesc să plec.Odată ajuns la liceu mă îndrept spre cantină și îmi caut o masă la care să mă așez.Nu trece mult timp până când amicul meu îşi face apariţia.
"Neaţa..." mă salută timid și cu mici ezitări, probabil datorită disputei de ieri.Eu personal am trecut peste asta.
"Neaţa, ce faci?" îl întreb cât pot de prietenos.
"Sunt bine.Trebuie să vorbim."
Îşi trece o mână prin păr.
"Uite, Hayden, îmi cer scuze pentru ce am spus ieri, chiar nu am făcut-o intenţionat.Te-am sunat azi dimineaţă ca disperatul că nu știam unde ești, nici la bazin nu ai venit..."
"E ok, omule, calmează-te.Eram doar foarte obosit." încerc la rândul meu să îl conving că sunt bine.
Şi chiar nu mai am nimic.
"Știu ca subiectul fete e unul cam sensibil pentru tine și nu ar fi trebuit să îl aduc în discuţie.Îmi pare rău."
Pentru numele lui Dumnezeu, de ce se impacientează așa?E adevărat, nu prea mai stau în preajma fetelor din motive mai mult sau mai puţin grave.Nu mă înțelegeți greşit, nu sunt pe dos.De fapt, nu prea stau în preajma nimănui înafară de câteva persoane.Mai pe scurt, prefer să fiu singur, de capul meu.E mult mai bine singur.
Trecând peste, încercăm să ieșim din cantină, când dintr-o dată se aude vocea directorului la vechiturile alea de radio-uri agăţate de pereţi."Bună dimineaţa, elevi." începe el și se face liniște deplină în toată cantina. "Astăzi la ora doisprezece se vor desfășura preselecţiile pentru trupa liceului.Elevii fără activităţi extra-curriculare sunt obligaţi să ia parte la această activitate.Vă mulţumesc pentru atenţie."
Deci nu pot să cred așa ceva.
"La dracuuu', sunt unul din elevii ăia."
"Și eu sunt, dar am putea da probă și să cântăm prost sau ceva, măcar am scăpa...ce spui?" încearcă Gregg să mă consoleze.
"Ce ar fi să îţi ţii ideea pentru tine, pentru că eu și așa nu o să merg?"
"Hai măcar să vedem care e treaba pe acolo.Poate dă careva greș și ne amuzăm și noi puțin."
"Ești serios naibii?"
"Da, foarte serios.Acum mișcă.E aproape doisprezece." îmi zice pe un ton autoritar și mă trage de braţ.
O să fie taaare distractiv.
CITEȘTI
Shape Shifted
JugendliteraturHayden Smith este un tânăr în vârstă de 19 ani cu un trecut complicat și o atitudine pe măsură, care şi-a dedicat viaţa înotului de performanţă de când era copil, neavând însă parte de prea multă susținere. Când în calea sa va apărea o persoană cu o...