"La naiba,nu pot pur şi simplu să merg în trening?"mă plâng şi închid uşile şifonierului,fără să fiu în stare să găsesc un amărât de sacou și niște pantaloni mai eleganți sau ceva care să îmi vină cum trebuie.
"Mergi la o nuntă,Hayden.Nu la antrenament."
"Știu,dar...nu îmi mai vine nimic și nici nu mă mir din moment ce nu am fost nevoit să port genul ăsta de haine de ani buni.Sacourile mă strâng de umeri și de spate iar pantalonii îmi sunt scurți.Nu mai sunt de multă vreme o un pitic slăbănog."
"Ai fost vreodată pitic?"
Îmi dau ochii peste cap și râd.
"Nu chiar,dar...nu am dintotdeauna aproape un metru nouăzeci."
"În fine,poate te pot ajuta eu să găsești ceva." sugerează Bella,ridicând din umeri.
"Ok,dă-i bătaie." îi spun și deschid ușile șifonierului,lăsând-o să sape printre haine.
După lungi,lungi,foarte lungi căutări,se pare că găsește ceva.Și nu arată rău deloc.Niște jeanși negri și o cămașă albă.Cine spune că trebuie neapărat să mă îmbrac în costum?
"Să înțeleg că scap de teroarea sacoului?"întreb eu.
"Nup."răspunde Bella și scutură din cap,râzând ușor."Uite,am găsit unul care s-ar putea să îți vină.Data viitoare caută și prin adâncurile dulapului."
"Tu ai cu ce să te îmbraci?" încerc să schimb subiectul deoarece se transformă totul într-o discuție dintr-aia gen mamă-fiu.
"Da,am o rochie albă.Sper să îmi vină bine."
. . .
PERSPECTIVA BELLEI
Ceasul arată ora trei și jumătate după amiaza.Avem destul timp să ne îmbrăcăm și să mergem.
"Bella,mai stai mult în duș?" aud strigătul lui Hayden venind tocmai din dormitor,în timp ce eu mă chinui să mă usuc,să pun pe mine lenjeria intimă și apoi rochia.
"În sfârșit." continuă el atunci când ajung în dormitor.El e gata.Jenșii și cămașa sunt pe el iar sacoul îi vine perfect,scoțându-i în evidență frumoșii umeri de înotător.Când mă analizează din cap până în picioare,ochii lui se fac cât cepele.
"S-a întâmplat ceva?" râd ușor.
"Nu,doar că...Doamne,ești așa frumoasă.Arăți superb în rochia asta." zâmbește și se apropie de mine,sărutându-mă pe obraz,iar eu roșesc instantaneu.
"Și tu ești frumos." îi răspund și mă uit în ochii lui albaștri ca marea,iar un zâmbet larg începe să își facă apariția pe buzele sale."Oh,Doamne!" exclam atunci când îmi amitnesc că mai am ceva de făcut."Nu mi-am aranjat părul."
"De ce să îl mai aranjezi?Lasă-l în pace,e superb așa cum e.
"Hei,eu nu am norocul de a avea un păr ca al tău,la modul că îmi dau puțin cu mâna prin el și îmi stă bine mereu."
Acum nu sunt doar eu cea care roșește.
"Vino încoace." îmi face semn să mă apropii de el și văd cum ia ondulatorul și îl bagă în priză pentru a se încălzi,apoi face rost de un pieptene.
"Să îți reamintesc că mai demult ai crezut că e un vibrator?"
Izbucnește în râs.
"Mulțumesc Bella,acum cine știe cât o să dureze să uit toată treaba asta și mai ales,să mă opresc din râs."
CITEȘTI
Shape Shifted
Подростковая литератураHayden Smith este un tânăr în vârstă de 19 ani cu un trecut complicat și o atitudine pe măsură, care şi-a dedicat viaţa înotului de performanţă de când era copil, neavând însă parte de prea multă susținere. Când în calea sa va apărea o persoană cu o...