قسمت سی و سوم

2.3K 353 35
                                    

هری از خونه لویی فاصله گرفت و به طرف خونه خودش رانندگی کرد.

به زنگ هایه از دست رفته ی زین توجهی نکرد.
به اینکه دوستاش منتظرشن توجه نکرد، اون فقط فکر کرد.

خیلی چیزا بود که هری میتونست تو اون موقعیت بهش فکر کنه اما اون به خودش و لویی فکر کرد.

تردیدهایه لویی داره اونو کلافه میکنه، تقریبا هربار که هری و لویی باهمن لویی به خودشون شک میکنه!

یک بار به عشق هری، یک بار به رابطه ای که دارن، یک بار به احساسات خودش.

هری هم مثل لویی شک داره!
اونم از خیلی چیزا میترسه، اونم به رابطه ای که دارن شک داره اما بهش توجهی نمیکنه!

هری میخواد این رابطه رو ادامه بده چون دوست داره!
اون با لویی بودن دوست داره اون از اینکه کناره لویی راه میره خوشش میاد از اینکه لویی اونو دوست پسر خطاب کنه خوشش میاد و اینا چیزایین که باعث میشه هری فقط و فقط به فکر لویی باشه!

هری سعی کرد اولین قرارشون عاشقانه نباشه،
لویی به پارک برد تا عکس بندازه و سعی کرد عاشقانه رفتار نکنه تا لویی اول به بودن با هری کمی عادت کنه اما این خوده لویی بود که فکرایه منفی رو به ذهنش راه داد و باعث شد هری مجبور بشه لویی ببوسه تا اونو خفه کنه!

سعی کرد اول فقط باهم وقت بگذرونن.

دوست داشت لویی به اینکه بودن با هری دوست داره یا نه پی ببره!

میخواست به لویی بفهمونه که هیچ عجله ای نداره.

خودشم به وقت نیاز داره!
همه اینا خیلی سریع اتفاق افتاد، اون تقریبا سه ماه پیش لویی دید و حالا اونا سرقرار میرن!

هری میدونه که تو رفتار امشبش کمی زیاده روی کرد اما فکر کرد که شاید لازم بود.

اون میتونست موقع رفتن لویی، بهش نگه دوست دارم!

اون دوست نداره کلمات دروغینی از دهنش خارج بشه.

این فقط مخصوص زندگی عاطفیش نیست اون تو آهنگاش هم از احساساتی که تجربه نکرده باشه نمیخونه.

اما مشکل اینجاست که لویی نمیخواد باور کنه!
و هری مجبوره کاری بکنه که دوست نداره.

هری لویی رو دوست داره اما اون دوست داره زمانی که رابطشون عمیقتر شد از این لفظ استفاده کنه، اینطوری هری از گفتن این کلمه لذت میبره.

شاید بیرون رفتن با لویی تصمیم درستی نبود و هری نباید اتقدر تند میرفت شاید باید به لویی فرصت میداد تا به موقعیتش عادت کنه.

درسته!

لویی تقصیری نداره.

اون میترسه که خانوادشو از دست بده به خاطر همین فقط میخواد به خودش تحمیل کنه که از هری خوشش نمیاد و به خودشون شک داره!

DifferenceWhere stories live. Discover now