'' فکر کنم پاتریک فکره اینجارو کرده بود که گفت هری تنها بیاد! ''
نایل گفت و چمدونشو رو زمین کشید.'' پاتریک کیه؟! ''
لویی با گیجی پرسید و به خبرنگارایی که دوره هری جمع شده بودن نگاه کرد.'' مدیر برنامه هری ''
نایل توضیح داد و موبایلشو رو گوشش گذاشت.لویی دوباره به اون خبرنگارها نگاه کرد که دورتر شده بودن.
'' لویی بریم ''
نایل همینطور که موبایلشو تو جیبش میزاشت گفت و به سمته در خروجی حرکت کرد.'' توماس رسیده؟ ''
'' نه زین اومده دنبالمون ''
نایل توضیح داد و سریعتر راه رفت.وقتی ماشین زین دیدن چمدونشونو تو ماشین گذاشتن و سوار ماشین شدن.
'' به لندن خوش اومدی لویی ''
زین با خوشحالی گفت.'' ممنونم ''
لویی گفت و به اطرافش نگاه کرد.'' ما الان کجا میریم؟ ''
نایل همینطور که سرش تو داشبورد بود پرسید.'' خونه توماس ''
زین گفت.نایل با تعجب سرشو بالا اورد و به لویی که رو صندلی عقب نشسته بود نگاه کرد و پرسید:
'' خونه هری نمیری؟ '''' اوم نه ''
لویی با خنده گفت و موبایلشو بیرون اورد.با خنده به پیام هری نگاه کرد و دوباره متن خوند:
' لندن چطوره 'لویی یه ذره فکر کرد و نوشت: ' خبرنگارایه فضولی داره '
چند ثانیه بیشتر طول نکشید که هری پیام فرستاده بود:
' فقط اونا توجهتو جلب کردن؟! 'لویی با خنده پیامی تایپ کرد: ' فکر میکنم '
چند دقیقه بعد هری دوباره پیام داد: ' فکر میکنی بتونی امشب بیای خونه من؟ '
لویی کمی فکر کرد و نوشت: ' فکر میکنم بهتره بزاریم برای بعد! من تازه اومدم '
امیدوار بود هری ناراحت نشه!
لویی تازه از یک پرواز طولانی رسیده و فقط میخواد استراحت کنه.اونا تمام طول راه به هم پیام دادن تا وقتی که لویی به خونه توماس رسید.
زنگ درو زد و منتظر شد تا توماس در باز کنه.
کمی استرس داره اما این عادیه!در باز شد و توماس با لبخند لویی تو بغلش کشید و اونو تو خونه کشوند!
'' خوش اومدی به لندن و همینطور خونه من ''
توماس با خوشحالی گفت و چمدونه لویی تو اتاق برد.لویی به اطرافش نگاه کرد.
'' اینجا دو تا اتاق خواب داره که یکیش برایه منه یکیش برای تو! آشپزخونه داره که اون فقط و فقط برای توعه و همینطور نشیمن کوچیکی داره که این برای منه! ''
توماس با خنده گفت و وارد آشپزخونه شد.
YOU ARE READING
Difference
Fanfictionاونا عاشق هم شدن اما باید یاد بگیرن عشق تنها دلیل برای باهم بودن نیست پس باید برای باهم بودنشون دلایل دیگه ای داشته باشن... Larry Stylinson Fanfiction start: 94/12/1