Bölüm 7 -İlk av

3K 298 8
                                    

 Şehirler arası yol.

İki büyülü hayvan koşuyordu. Her büyülü hayvanın üstünde bir kişi vardı.

''Abi artık avlanabilir miyim?'' Siyah pelerin giymiş küçük figür söyledi.

''Sanırım, iki şehrin ortalarındayız. Burada fazla insanda olmayacağından avlanmak için iyi bir yer olabilir. Biraz tecrübe kazanman için Beyaz Kanat'a kadar Sonsuz Ormandan gidebiliriz aslında. Ne dersin?''

''Çok büyülü hayvan bulur muyuz? Güçlü olurlar mı?''

''Burası sonsuz ormanla ülkemizin arasındaki sınır. Çok yüksek seviye hayvanlar olup olamaması şansımıza bağlı. Ama miktarda sıkıntı yaşamayız.''

Canavarlar seviyelerle ayrılır. Her seviyede büyü enerjilerinin yoğunluğu ve miktarı yüksek bir artış yaşayacağından gücü hissedilerek seviyeleri belirlenebilir. Ayrıca büyülü canavarlar insanlar aksine büyülü enerjilerini çekirdeklerinden alır. Kısacası Ne kadar yüksek seviye canavar öldürürseniz o kadar yüksek seviye çekirdek elde edersiniz.

''Gidelim gidelim, büyülü canavar öldürmek çok para kazandırıyormuş.''

''Eh bu konuda haklı olabilirsin. Ailemizin bize verdikleri para yeterli olsa da fazla paradan zarar gelmez.''

...

Aynı zamanlarda yolun birkaç kilometre ilerisinde.

Yüze yakın kişi, siyah pelerin giymiş yolun iki tarafında saklanıyordu. Her birinin savaşçı veya büyücü olduğunu belli edecek şekilde vücutlarından büyü gücü sızıyordu. Ve her birinin pelerininde iskelet bir elin resimleri vardı.

...

Sonsuz orman

İki kişi büyülü hayvanları sürerek hızla, zırhlı gibi gözüken bir ayıyı kovalıyorlardı.

Gölge pantere binen ,Gölge hızlanarak ayının önüne geçti ve yolunu kesti. Daha fazla kaçamayacağını anlayan ayı iki ayak üstüne çıktı ve kükredi. Bunu yapmasıyla ayıya yetişen Cesur ayının arkasını büyük bir ateş topuyla vurdu. Ayı acı sebebiyle bir an için arkasına döndü. Hayatına son veren hatayı yapmıştı.

Ayının Cesura bakışla birlikte, Gölge ortadan kayboldu. Ayı tekrar gölgenin yönüne baktığında sadece büyülü hayvanı gördü. Sonraki anda ayının gözünden içeriye doğru bir hançer girdi. Ayının ne olduğunu anlayacak fırsatı dahi olmadı.

''Abi çekirdeğini nasıl alacağız.'' Gölge ayının üstünde oturarak sordu.

''Çekirdeğini bizim almamıza gerek yok. Bedeniyle birlikte boyutsal bir depolamaya koyup teslim etmek daha mantıklı kalan işleri sattığımız yer halleder.''

Boyutsal depolama: Boyutsal alanda yeteneği olan büyücülerin bir eşyanın içine ayrı bir alan oluşturmasıdır. Eşyanın büyülü metalden yapılması yeterlidir. Büyücü ne kadar yetenekliyse yaptığı alan o kadar büyük olur. Bu alan içine koyduğunuz hiçbir nesne değişime uğramaz (Sıcak bir yemek koyarsanız çıktığında hala sıcak olur.Kısacası içeride zaman duruk). Normal bir boyutsal depolamanın içine canlı olan hiçbir şey koyulamaz. 

''O zaman bu ayı ne kadar eder?''

''Beşinci seviye bir zırhlı ayı, düşük hasarı düşünürsek 1 altın alabiliriz.''


Öyleyse biraz büyülü hayvan piyasasından bahsedelim

Seviyelerine göre hayvan fiyatları.(Bedenleri dahil. Bedenlerdeki hasar fazlaysa fiyat düşer.)

Gölge (Suçluların Kabusu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin