Liman kentin iç bölümlerinde terk edilmiş bir bina.
Binanın içinde 15 kişi bulunuyordu. Bu kişiler Su ailesiyle birlikte Gölge'yi öldürmek için gelen sözde haydutlardı. Sözde diyorum çünkü bu kişiler aslında kraliyet ailesine bağlı kişilerden seçilmiş bir grup. Bu kişilerin haydut gibi davranmasının sebebi ise olası bir başarısızlıkta olanların kraliyetle ilgisi olmadığını iddia etmek. Kraliyet güçlünün yanında olsa bile para kaynaklarını ve iş güçlerini çöpe atacak kadar aptal değiller. Kısacası operasyonda bir sorun ortaya çıkarsa olanları Su ailesine yıkıp işin içinden çıkabilirler.
Haydut grubu bu sebeple iyi eğitilmiş bir grup. Acil bir durumda toplanacak yerleri şuan oldukları eski binaydı. Her biri peşindekileri atlatıp bir şekilde binaya girmeyi başardı. Sonucunda onlar basit haydutlar değil. Kraliyetin kirli işleri için eğitilmiş bir birlik. Birkaç kişi çevreyi araştırırken kalanlar olacaklar için enerjilerini yenilemeye başladı. Şans toplandıkları nokta şehrin kurallarında geçen güvenli evlerden biriydi.
Kısa süre sonra gözlemciler geriye döndü.
''Efendim tüm çıkışlar çok sayıda ölü tarafından kapatılmış. Surların üstünden çıkmak ise imkansız. Üst bölümleri güçlü bir bariyerle korunuyor. Surların altında bariyer hissetmedik ama surların güvenliği için temelleri çok derin alttan çıkmak bir çözüm olamaz.'' İzci 1
''Şehirden kaçış için hazırladığımız geçişleri kontrol ettik her biri çökmüş. Büyük ihtimalle şehrin yer altından olan tüm tünellerinin çökmesi için bir tür titreşim saldırısı yapılmış.''İzci 2
''Çevremizde şu anda çok fazla ölü yok ama bu değişecek gibi duruyor. Hala girişlerden ölüler gelmeye devam ediyor. Sayıları her geçen saniye artıyor. Eğer bir hareket yapacaksak geciken her saniyede hareketi gerçekleştirmek daha zor olacaktır.'' İzci 3
Haydutlar operasyon için gerçek isimlerini kullanmak yerine hayvan isimlerini kullanmışlardı. Ruh dokunuşu seviyesinde olan haydudun Kod adı ise: Akrep.
Akrep bir süre için durup durumu düşündü. Anlaşılan durum düşündüğünden daha kötüydü ki alnında kırışıklıklar oluşmaya başladı. Akrep Kraliyetin dahi olarak kabul ettiği karakterlerden birisiydi sadece 90 yaşındayken ruh dokunuşu seviyesine ulaşmıştı bu sebeple hala genç bir görünüşe sahipti. Kraliyet bu operasyona fazlasıyla önem verdiği için onun gibi önemli bir kişiyi bu operasyona atamıştı.
''Fazla düşünecek ve ayrıntılı plan yapacak zamana sahip değiliz. Bu sefer zaman bizim dostumuz değil, düşmanımız. Şimdiye kadar yeterince kayıp verdik daha fazlasının olmasını istemiyorum. Basit bir planla ilerleyeceğiz.
1. adımda gizlice kapıya yaklaşabildiğimiz kadar yaklaşacağız.
2. adım daha fazla gizlenemeyeceğimizi anladığımızda başlıyor. Aramızda tek ışık büyücüsü var. Senden geniş alanlı bir ışık büyüsü yapmanı istiyorum. Ölüler her zaman ışık büyülerine karşı zayıf olmuştur.
3. Olarak büyücülerin merkezde olduğu üçgen oluşumla kapıya doğru şarj edeceğiz. Biz ilerlerken büyücüler yanlarımıza ve arkamıza alan büyüleriyle saldıracaklar.
Sadece 3 adımı uygulamalıyız ve dışarıya ulaşacağız. Ama unutmamanız gereken bir kural var. Ne olursa olsun durmayın. Çoğumuz yakalanmış olsak bile ilerlemeye devam edin. Orada durmuşsak zaten kurtulma şansımız yok demektir. Durup boşuna kendinizi öldürmeyin.
Kurtulan her üyemiz ailelerimizin yaşamaya devam etmesi için gerekli olacak. Biliyorsunuz önümüzdeki savaşta kaybeden taraf tamamen yok olacak. Ne pahasına olursa olsun hayatta kalıp buradan kurtulmalıyız. Bu kadar çok ölüm tarafımız için büyük bir dezavantaj olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge (Suçluların Kabusu)
Fantastik(Hikaye yarım kalmış hikayelerimden birisidir. Okuyacaksanız lütfen bunu göz önünde bulundurun. İyi okumalar.) Hisar şehrinde tüm ülke tarafından tanınan birisi yaşar. Annelerin çocuklarına yatmadan önce anlattığı korku hikayelerinin baş karakteri...