Rüya hızla dışarı çıkıp Gölge'yi içeriye getirdi. Gölge o aldığında baygındı. Villa su ailesinden alındığından ve su elementi iyileştirme yeteneklerinde iyi olduğundan villada iyileştirmeye yardımcı küçük bir sağlık bölümü vardı. Rüya, Gölge'yi oraya götürdü ve yatırdı.
''Güçlü bir zehirle, zehirlenmiş. Bu güçte bir zehri durdurabilir miyim acaba. Hisara dönecek zaman yok. Tereddüt etmek için de zaman yok.''
Rüya iletişim yüzüğüyle Gölge'nin ailesine durumu haber verdi. Böylece bir süre sonra destek gelirdi. Gölge'nin annesine konumu anlattıktan sonra annesi 1 saat içinde oraya gelebileceğini söyledi.
Rüya doğal yeteneğiyle zehrin ilerleyişini inceledi. Gölge aslında çok şanslıydı. Örümcek onu sağ omzundan yaralamıştı. Eğer soldan yaralansa zehir kalbe ulaşıp çok daha hızlı yayılırdı. Gölge hiç sevmediği bir durumdaydı. Aslında şu anda baygın gibi gözüksede olan tam olarak bu değildi. Sadece tüm bilincini zehre karşı savaşmaya adadığından kapalı meditasyon benzeri bir duruma girmişti.
Rüya hızlıca su elementi bir iyileştirme büyüsüyle zehri yaradan çekmeye başladı. Bir su kanalı yara ve yere koyduğu kova arasında oluşmuştu. Kanal yardımıyla zehir yavaş yavaş yaradan çıkıyordu. Bir yandan da ışık büyüsüyle zehrin verdiği zararı düzeltmeye ve yayılışını yavaşlatmaya çalışıyordu. Ne yazık ki bu yaptığı yeterli olmuyordu.
Zehirde Gölge'nin yaptığı gibi dışarıdan enerji alıp kendisini çoğaltabilen nadir ve zorlu bir tipti. Gölge de bu alanda yetenekli olduğu için onun kendi enerjisini almasını büyük oranda yavaşlatmıştı eğer öyle olmasa çoktan ölmüş olurdu.
Gölge ve Rüya ortak olarak zehre karşı savaşsalar dahi zafer kazanamıyorlardı. Gölge ilk zehirlendiğinde bile zehri temizleyecek güce sahip değildi. Şu an iki kişi olsalar bile zehirde bu süre için kapladığı alanı genişletip güçlenmişti. Ayrıca iki kişiye karşı dirense dahi yavaş bir hızda yayılmaya devam edebiliyordu.
''Bu lanet zehir neden bu kadar güçlü. Bu manyak yine neye bulaştı acaba?''
Rüya endişelenmeye başladı. Elinden geleni yapsa bile zehir hala yayılıyordu. Bu hızla devam ederse ailesi geldiğinde Gölge'yi iyileştirecek güce sahip olamazlar. Daha büyük bir güç gerekiyor.
Rüya Gölge'ye yardım etmeye devam ederken bir yandan düşünüyordu. O anda aklına garip bir fikir geldi.
...
Gölge hala karanlığın içindeydi tek hissettiği zehrin yayılmaya devam ettiğiydi. Şu anki gücüyle ona karşı koyamıyordu. Her zaman kendi enerji emme yeteneğini çok fazla düşünmüştü. Aslında bu alanda güçlenmek dahi istemedi. Bir yerden sonra bu alanda gelişmeyi bıraktı. Sonucunda kurtulduğu kalbi gibi bir trajedi daha oluşturmak istemiyordu. Ama kabul etmesi gerekiyor ki doğal yeteneği hala onda olsa bu tarz bir zahir bedeninde yayılmayı düşünemezdi.
Gölge çaresiz hissetmeyi hiç sevmiyordu. Uzun bir aranın ardından bir kez daha enerjiyi emmek için her şeyini veriyordu. Aslında her adımda daha iyi oluyordu. O tarz bir doğal yeteneği oluşturduktan sonra bilinçaltında zaten o alanda bir çok bilgi vardı. Sadece o alanda gelişmek istemediğinden bilgiler bilincinde ortaya çıkmıyordu.
Gölge her saniye daha fazla zehri enerjiye dönüştürüyordu. Zehir onun hiçlik enerjisini zehre dönüştüremese bile hala bedenindeki normal karanlık enerjiyi ve dışarıdan gelen enerjileri zehre dönüştürebiliyordu. Aslında Gölge'nin aklına zehir sayesinde bulaşığı vahşiliği geliştirmek için çılgın yollar geliyordu.
''Lanet bu yolları düşünmenin zamanı değil.''
Gölge sadece zehre odaklanarak kendisini sınırlamayı bıraktı. Zihnini tamamen boşaltıp tüm enerjileri emmeye başladı. Zehir gerçekten de öncekinden daha yavaş bir hale geldi. Bedenindeki hiçlik enerjisi hızla artıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge (Suçluların Kabusu)
Fantastik(Hikaye yarım kalmış hikayelerimden birisidir. Okuyacaksanız lütfen bunu göz önünde bulundurun. İyi okumalar.) Hisar şehrinde tüm ülke tarafından tanınan birisi yaşar. Annelerin çocuklarına yatmadan önce anlattığı korku hikayelerinin baş karakteri...