Bölüm 73 -Villa? Havuzlu?

1.7K 229 16
                                    

Gölge ve Rüya elbetteki direk yumurtanın başına gitti. Yumurtanın içindeki canlının ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Gölge elini yumurtaya koydu ve içinde ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Gölge biraz uğraştıktan sonra somurtarak elini geri çekti. 

''İçinde ne olduğuna emin değilim. Tek anlayabildiğim ışık elementi olduğu ve beni sevmediği. Sanırım kuştaki karanlık elementi yüzünden karanlık elementi olanlara karşı bir korkusu var. Birde sen dene belki ışık elementin yardımıyla sana direnmez ve ne olduğunu anlarsın.''

Rüya gözlerini kapadı ve yumurtaya elini yerleştirdi. Bir süre sonra yüzü meraklı bir hale gelmişti. 

''Gölge onun hem su hem ışık elementi var. Sanırım bir tür büyük kertenkele. Ayrıca verdiği his biraz kar küresinin enerjisine benziyor. Gerçi bu çook daha zayıf ve yeterince uyumlu olmamış gibi.''

''Kar küresinin canavar kaynaklı bir şey olduğuna emindim belkide yumurtanın içindekiyle alakası vardır. Uyuz şey beni tamamen reddetmese emin olabilirdim ama ışık elementiyle onu araştırmamı önlüyor.''

''Algı konusunda senin kadar iyi olmasam da bu benim elementlerime sahip aynı elementlere sahip olduğumuzdan bana direnmiyor. Belkide ailesi olarak görüyor. Ayrıca içinde ne varsa yakında yumurtadan çıkacak, tek gereken bir miktar enerji. Sanırım ona yardım edip yumurtadan çıkmasını sağlayabilirim. Ayrıca bu dövüş yardımıyla elemetlerimi biraz daha kaynaştırdım. Bunu gelişmeyi sindirebilmem için bir süre meditasyon yapmam gerekiyor. Bu meditasyonum sırasında bu ufaklığı yumurtasından çıkarabileceğimi düşünüyorum.''

O sırada kapıdan içeriye panter girdi. Nefes nefeseydi ve tir tir titriyordu. Gölge onu görünce bir nefes verdi ve konuşmaya başladı.

''O kadar çekirdek yedin hala çekirdek yuttuktan sonra hızla özümsemeye başlaman gerektiğini öğrenemedin mi? Ayrıca bu yuttuğun güçsüz bir çekirdek değil. Git şu köşeye özümsemeye başla başla.''

Panter itiraz etmedi ve kuşun baya geniş olan alt katında bir köşeye gidip yattı. Rüya olanı görünce konuşmaya başladı.

''Gölge bende yavaş yavaş meditasyona başlamalıyım. Biraz rahatsız bir yer bu boyutta bir yere bir ev bile yapılabilir. Zamanımızın olmaması yazık. Ayrıca ilerideki avlarımızda burayı kullanabileceğimiz için meditasyon sonrası bol miktarda işimiz olacak gibi duruyor.''

Gölgenin gözleri bir anda parladı ve hemen boyutsal deposunun içini aranmaya başladı. İçini baya bir aradıktan sonra yüksek değere sahip olan bir boyutsal bileklik çıkardı. Üstünde kağıttan bir etiket vardı. Etikette: ''Havuzlu villa'' yazıyordu. 

Gölge geniş boşluğa doğru bilekliği yöneltti.

Boomm...

Bir anda büyük bir villa boşlukta belirdi. Gölge iç geçirdi ve memnum bir gülümseme takındı. Rüya ise tam tersine sinirli bir gülümseme takınmıştı. Villa alt kat çok büyük olmasına rağmen mevcut boşluğun büyük bir kısmını kaplıyordu. Altındaki toprak tabakası sebebiyle bir şekilde düz şekilde durmayı başarmıştı. 

''Gölge sen biraz önce yüksek kaliteli bir boyutsal depolama aracından bir villa mı çıkardın?'' Rüya kızgın bir ses tonuyla sordu.

Gölge kendisinden etkilenme aşamasında olduğu için Rüya'nın kızgınlığını fark edememişti ve soruyu normal bir tonla cevaplamaya başladı.

''Bu şeyin içindekileri daha düşük depolara koydum ve bendeki en büyük depolardan birisi olduğu için ilerde lazım olur diye içine bir villa yerleştirdim. Ne zaman ne olacağı belli olmaz. Belki bir süre vahşi doğada falan yaşamam gerekir o zaman bunu kullanabilirim diye düşünmüştüm.''

Rüya öyle zorlama bir gülüş yapıyordu ki yakından bakanlar yüzünün sıkılığı yüzünden titrediğini fark edebilirlerdi. Sonunda gülümseyen normal sesine benzer bir sesle konuşmaya başladı.

''Gölge o elindeki boyutsal depolama aracı bir kale alacak kadar değerli ve sen içine süslü bir villa mı yerleştirdin? Bendeki depolama aygıtı bile elindekinden daha kalitesiz. Sense onları içlerine rastgele şeyler koymak için mi kullanıyorsun. İnsan içine bir çadır vb. koyar neden villa?''

''Boş yeri vardı bende boş durmasın dedim. Boş durmasından daha iyi değil mi? Keşke daha önce depolama aygıtı istediğini haber verseydin.''

Gölge dediğinin ardından bilekliği Rüya'ya verdi. Rüya ne yapması gerektiğini bilmiyormuş gibi bir an baktıktan sonra bir nefes verdi ve depolama aygıtını aldı.

''Mesele bende olup olmaması değil. Onun içine villa koyacağına satsaydın çok daha büyük bir gelir elde edebilirdin. O gelirle kendini güçlendirebilecek bir kaç şey alabilirdin. İçine villa koymak biraz israf etmek olmuyor mu sence de?''

''Benim olan bir şeyi başkasına verince kendimi kötü hissediyorum. Her şey bende olsa daha iyi değil mi? Kendimi güçlendirecek bir şey bulursam onun için takas edebileceğim daha bir çok şey ve yüksek miktarda altınım da var zaten.''

''Hey madem bu kadar zenginsin niye bunu liman yardımıyla gelen tüccarlarla anlaşıp stok almak için kullanmıyorsun. Buraya gelmemizin sebebi stok azlığı biliyorsun değil mi?''

''Çok yanlış düşünüyorsun. Eğer tüccarlardan altınla yemek stoğu alırsam altınım boşa gider. Bunun yerine avlanırsam hem daha fazla yemek elde edebilirim hemde altınım azalacağına artar.''

Rüya bunun üstüne diyecek bir şey bulamadı ve villaya doğru yürümeye başladı. Yaptığının israf olduğunu düşünse de bu Gölge'nin sağladıklarını reddedeceği anlamına gelmiyordu.

''Biraz dur sana da oluşumu kontrol etme yetkisi vereyim. Oluşumu biraz düzenledikten sonra ava çıkacağım. Burada bana yarayan hiç bir şey yok.''

Gölge gerçekten de bu geziden en az yarar elde eden kişi oldu. Rüya henüz yumurtadan çıkmamış bir büyülü hayvan kazandı ayrıca dövmesindeki kuşta güçlü bir ruh yutarak gelişmek için uykuya yattı. Panter ise Avladıkları kuşun çekirdeğini yutarak büyüyle bir seviyesine geçmek için uykuya yattı. Gölge bu savaş ve ele geçirmeden pek fazla şey elde edememişti. Bu sebeple Gölge buradaki oluşumu biraz geliştirip. Yeni bir büyülü hayvan çekirdeğini merkeze yerleştirdikten sonra ava çıkmaya karar verdi. 

Diğerleri gelişiyor olsalar bile bu tarz bir yerde güvende olurlardı. Birisi buraya saldırsa bile Gölge oluşuma olan bağı yardımıyla bunu hisseder ve hızla geriye dönerdi. Eski bir ruh dokunuşu seviyesi canavarın caydırıcılığının ve girişin yüksekliğinin etkisiyle saldırı ihtimali iyice düşüyordu.

Gölge oluşumun bakımını yapıp biraz geliştirdikten sonra yalnız başına ava çıktı.

Gölge (Suçluların Kabusu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin