-----------------------------------------------------------------------------
Yazılarıma hafta içi üç gün, hafta sonu ise bir gün devam etmeyi planlıyorum. Elbette boş zamanım olup olmamasına göre sayılar biraz değişebilir. iyi okumalar.
------------------------------------------------------------------------------
1-A sınıfı
Derslerin bitişinde. Sınıfta bir kaç çocuk konuluyordu.
''Duydun mu? Sonunda av görevleri başlamış.''
''Gerçekten mi şimdi puan toplamaya mı çalışıcağız. Okulun bu kısmının tehlikeli olduğunu duydum.''
''Birinci sınıfta tek yapmamız gereken Av birliğinde 1. seviyeye ulaşmak o kadarda zor değil.''
''Yine de vakit kaybı gibi geliyor...''
Öğrencilerin bahsettiği şey gölgenin dikkatini çekmiş gibiydi. Bakışlarına bakılırsa kimse ona av görevinin ne olduğundan bahsetmemiş gibiydi.
Av görevlerinin başlangıcı Beyaz kanata dahil olduktan dört ay kadar sonra gerçekleşir. Beyaz kanat'ta sınıfı geçebilmek için gerekli şartlardan biriside bu av görevlerinden geçer. Av görevleri ise Av birliğinden alınır.
Av birliği denen yer suçlular, büyülü hayvanlar, değerli otlar vb. değerli görülen her şeyin başına ödül koyulabilen bir yerdir. -Yasalar dışına çıkmamak şartı ile.- Krallık içindeki suçluların kellelerine ödül kraliyet ailesi tarafından koyulmuştur.
Elbette herkes bu kadar zor görevler alacak diye bir şey yok. Av birliğininde kendine ait bir seviye sistemi vardır. Düşük seviyelere daha basit görevler verilir. Örneğin bir binadaki haşaratları temizlemek gibi. Seviyeler arttıkça görevler zorlaşır.
Gölge bunu duyduktan sonra iyice meraklandı. Hızlıca dışarıya çıkıp dışarıda onu bekleyen Rüya'yı buldu.
''Av birliği ne?''
''Ney daha önce duymadın mı? Her neyse zaten oraya gidecektik. Yolda sana ne olduğunu anlatırım.''
...
Rüya Gölge'ye av birliğini anlattıktan sonra.
''Yani bundan sonra bir süre görüşemeyeceğiz. Av görevlerimiz aynı olsa beraber giderdik ama ne yazık ki bunu yapamayız.'' Rüya üzgün bir ifadeyle söyledi.
''Senin görevin ney peki?''
''8. seviye bir büyülü hayvanın başına ödül koyulmuş sanırım birkaç köye saldırmış. Sınıf arkadaşlarımla onun peşine düşeceğiz.''
''Erkeklerde var mı?''Gölge gözlerini kısarak sordu.
''Evet var ama sınıfça gittiğimiz için bir öğretmende güvenlik amaçlı bize eşlik edecek. Endişelenmene gerek yok kendimi koruyabilirim.''
Gölge bir süre daha gelmek istese de sınıf görevine katılamayacağını anladı. Konuşmanın sonunda Beyaz kanattaki av birliği şubesine ulaştılar. Rüya içeriye girmedi. Sonucunda gelişinin asıl amacı Gölge'ye veda etmek ve av birliğinde dikkat etmesi gerekenlerle ilgili bilgi vermekti.
Gölge sonrasında av birliği binasına girdi. Girdiği bina dev boyutlarda bir binaydı.
İçeriye girdiği ilk anda görevli kıyafeti giymiş birisi yanına geldi.
''Geliş amacınızı öğrenebilir miyim?''
''Kayıt olmak için geldim.''Gölge cevaplarken tanımadığı kişilerle konuşurken kullandığı ifadeye girmişti. Daha doğrusu ifadesiz ve ilgisiz haline gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge (Suçluların Kabusu)
Viễn tưởng(Hikaye yarım kalmış hikayelerimden birisidir. Okuyacaksanız lütfen bunu göz önünde bulundurun. İyi okumalar.) Hisar şehrinde tüm ülke tarafından tanınan birisi yaşar. Annelerin çocuklarına yatmadan önce anlattığı korku hikayelerinin baş karakteri...