Czułam okropny ból w całym ciele. Wyszystko mnie bolało. Odrętwienie przeszło mi dopiero po kilku godzinach. Lecz nadal nie jestem w stanie się ruszyć. Patrzę na sufit. Nie jest to najlepsza część mojego pokoju, ale od biedy może być. Czuję nadal krew na udach. Moja biała kołdra ma teraz śliczne czerwone kropki. Siadam powoli dopiero po godzinie. Jednak jest na moim łóżku więcej krwi niż sadziłam. Odkrywam uda. Uda mam całe w czerwonych pręgach. Tak samo jak ramiona i plecy. Zasłużyłam na karę. Wstaje powoli. Staję przed lustrem i oceniam skaleczenia. To nic poważnego. Najgorzej wyglądają nadgarstki. Głupia szarpałam się z nim podczas seksu. I musiał przywiązać mnie do łóżka, przez co rozciełam sobie nadgarstki. Do pokoju nagle ktoś wchodzi. Odwracam się zakrywając nagie piersi. Rzucam się gościowi na szyję, gdy zauważam, że to Deadshot.
- Harley co jest?- pyta. Przytulam go mocniej i zaczynam płakać. Czuję, że Deadshot nie wie czy może mnie przytulić.
- On ci to zrobił?- pyta, wskazując na moje ramiona.
- Tak. Zasłużyłam
- Harley nikt nie zasłużył na takie traktowanie.
- Floyd ja nie dyskutuje z Jokerem. On tego nie lubi.
- June czeka na ciebie w łazience- mówi Deadshot i owija mnie szlafrokiem. Podnosi mnie. Niesie mnie do łazienki. Zostawia mnie samą z June. Ta patrzy na moje ciało krytycznym wzrokiem.
- Do wanny, ale już- rozkazuje mi. Z przyzwyczajenie natychmiastowo wykonuje rozkaz. Syczę cicho, gdy moje rany stykają się z wodą z płynem. June podaje mi pasek. Rozumiem co mam zrobić. Wkładam go do ust. Zagryzam go mocno. June powoli, jak najdelikatniej obmywa moje rany. Płaczę mimo wolnie. Gdy kończy boli mnie każdy kawałek ciała. Patrzę na June. Ta zabiera mi z ust pasek.
- Nie był ci chyba potrzebny- mówi. Wychodzę z wanny i patrze na moje rany.
- Racja- mówię. June pomaga mi się ubrać. Wychodzimy z łazienki. W salonie czeka już reszta Squadu i Katana. Z zaskoczeniem patrzę na nią. Katana. Szpieg Amandy Waller. Nasz największy wróg. Napinam się. Przygotowuje się do walki...
CZYTASZ
Wariaci
FanfictionJest to tak jakby kontynuacja filmu "Legion Samobójców" opowiadana oczami Harley Quinn. Zapraszam do czytania i oceniania