Diana
Plec din sufragerie nervoasă pe tupeul celor trei demoni. Urc scările și intru în camera mea ca un vârtej, luând telefonul în mână. O apelez pe Melisa și sper să nu aibă planuri, deoarece vreau ca ea și Sofia să mă ajute cu cei trei .
-Hei Mel, ce faci? Din difuzor se aude o bușitură, dupa care o serie frumoasă de înjurături specifice Melisei. Încep să râd, însă mârâitul Melisei mă face să tac.
-Daca mai razi, te fac perna! Rearanjez lucrurile din cameră. Tu? Mă amenință prietena mea și izbucnim amândouă în râs.
-Nu prea bine. Ai planuri pentru azi? Am o problemă și am nevoie de ajutorul tău și al Sofiei. Aud alte bușituri și îmi imaginez cum aranjează ea lucrurile.
-Ce problemă ? La întrebare mă încrunt deoarece cei trei crai îmi apar în minte.
-Nu este o singură problemă, ci trei. Haedes, Eric și Cristian. Trei demoni enervanți. Tata m-a rugat să le arat împrejurimile și nu mă pot descurca singură cu ei. Te rog ajută-mă! Astept cu nerăbdare răspunsul Melisei, începând să îmi rod unghiile.
-Doamne Di, tatăl tău a înebunit? Vorbim aici despre generalul armatei demonice. Știe foarte bine ce poate face acel băiat. I-am dat mesaj Sofiei și a spus că se bagă. Nu te putem lăsa singură cu ei. . La auzul răspunsului încep să chităi de fericire.
-Stiți că vă iubesc mult ,nu? Atunci ne vedem într-o oră. Când eram pe cale să îi explic Melisei detaliile, pe usă intră Haedes . Se apropie de mine și inima începe să îmi bată din ce în ce mai repede. Mă ridic din pat și îl privesc urât, însă el rămâne impasibil. Devin agitată și îi fac semn spre ușă să iasă. Un marait și sunt imobilizată cu mâinile deasupra capului . Se apropie de gâtul meu și îl atinge cu nasul, inima mea aproape sărindu-mi din piept din cauza lipsei de aer.Nici nu mi-am dat seama că mi-am ținut respirația. El are acest efect asupra mea. Mă face să uit de tot, chiar și de nevoia de aer. Acesta mă fixează cu privirea și pune presiune pe brațele suspendate, făcându-mă să scâncesc.
- Cred că nu cunoști diferența dintre cine arde și cine se arde, prințesă! Păi să te ajut! Haedes îmi desprinde picioarele cu genunchiul său și inima îmi bate nebunește. Ce naiba face? Încerc să scap, însă nu pot. Frica pune stăpânire pe mine și lacrimile amenință să cadă. Băieții ard, exact ce ți-aș putea face eu chiar acum, iar fetele se ard! Învață această diferentă! Memoreaz-o pentru că data viitoare nu o să îți mai explic.Înteles? Îl privesc speriată și dau aprobator din cap. Acesta se ridică de pe mine și părăsește camera.
- Mel, mai ești? Vocea și mâinile au început să îmi tremure, conștientizând cu cine am de-a face.
-Diana, ești bine? De ce iți tremură vocea?
- Sunt bine Mel ! Vă aștept să veniți! Te pup Mel. Îi închid telefonul și încerc să-mi calmez bătăile inimi. Îmi privesc mâinile, unde urmele lăsate de strânsoarea lui Haedes sunt vizibile. Urmele degetelor sale îmi acoperă încheieturile, mirosul său îmi inundă camera și privirea sa îmi bântuie gândurile.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...