Diana
A plecat!Inima mi se frange la acest gand. Nu ma va mai atinge, nu voi mai putea simți caldura mainilor lui ,care imi framanta si excita fiecare particica din corp. Nu voi mai avea sarutul lui devastator, buzele lui pe pielea mea, felul în cum imi arde fiecare loc atins, cum limba lui parca imi memoreaza fiecare trasatura si aprinzand scanteia disperarii, facand astfel loc unui foc nebun, urias si plin de o placere dependenta. Toate acestea vor fi doar o ...amintire. O amintire pe care nu o voi uita.Merg agale prin gradina castelului , simtind privirile inspaimantate ale tuturor. Voi ramane singura...pe Haedes l-am alungat si am facut bine..nu a-si fi suportat sa il vad parasindu-ma.. De aceea am ales sa merg mai departe, sa imi ascult creierul, nu inima ca o nesimțită , ii striga numele si il vrea aproape. Insa nu pot... el oricum nu ma iubeste, iar eu mi-as pune viata in mainile lui oricand si oriunde, ar acest lucru ma inspaimanta. Poate face ce vrea din mine, doar cu atingere. A reusit sa ma faca sa-i doresc intunericul, linistea pe care acesta mi-o oferea. Imi place sa ma afund in bratele lui, sa vad cum ma domina, cum ma distruge doar cu vorbele, insa....... Ridic capul si in fata mea este o motocicleta. Mereu mi-am dorit sa merg, insa fratele meu spunea ca este prea perculos, lasandu-ma să conduc doar cu el prin preajmă. Adrenalina imi curge acum prin vene, apuc coarnele si ma urc pe ea. Privesc in jur si nu vad pe nimeni asa ca o pornesc, imi spun rugaciunea si apas acceleratia. Incep sa merg cu ea prin padure, pe drumul ce duce la granita cu vrajitorii. Prind din ce in ce mai multa viteza si simt cum inima incepe sa imi bata nebuneste. In aceste momente am uitat si de foc si de privirile infricosate ale ingerilor. Accelerez si vantul ma loveste in fata, provocandu-mi mai multa adrenalina. Sar peste o gramada de pamant si tip cat ma tin plamani...Toata grija mea se duce pe apa sambetei.Parca am fost facuta pentru asa ceva, nu am mers niciodata singura. Deja se intunecase , asa ca ma intorc spre palat cu zambeul pe buze. A fost extraordinar, insa nu la fel de extraordinar ca Haedes. Las motocicleta si merg in camera mea unde era cald si placut. Merg sa mananc si se face ora 22:00. Pentru a uita de toate grijile, am sa citesc o carte buna...o carte de dragoste...nu, nu de dragoste, imi va aminti de Haedes....Atunci una amuzantă ....ahh nu, si asta o sa imi aminteasca de Haedes si de glumele lui cu tentă sexuală....atunci una de acțiune .......nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tot de Haedes imi aminteste, despre toate întâmplările pe care le-am avut împreună. ..Iau o carte si ii citesc titlul. "SUFLET VANDUT" Ce naiba? Asta îmi aminteste ca mi-am vândut sufletul diavolului... ...le pun pe toate inapoi in raft si pofta de citit imi dispare. Merg sa dau drumul la apa. Voi face o baie calda, cu petale de trandafiri si ciocolata. Merg in baie, ma dezbrac si intru in cada , apa rasfatandu-mi corpul. Aceasta placere imi aduce aminte de..........Doamne sfinte , nu ii mai spun numele.O sa inebunesc sigur. O adiere rece imi face pielea de gaina..Am geamul deschis? Stau jumatate de ora, ies din apa si ....cu gandul la el ,mi-am uitat hainele pe pat . Imi infasor prosopul in jurul corpului si merg in camera. Deschid usa baii si incremenesc. In patul meu, pe perna mea, in camera mea ...... Un zambet pervers ma face sa ma inrosesc instantaneu, privindu-mi corpul acoperit doar de un prosop...Cred ca glumești!
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...