Diana
În mintea mea se dadea o luptă constanta. . El este asa de provocator, asa de nemernic, asa de indiferent si..interzis. . Ridic privirea speriata si ii intalnesc ochii abisali, cu care ma privea intens dandu-mi fiori pe sira spinarii. Nu exista ceva mai frumos, ceva mai perfect, iar eu, un inger picat in bratele pacatului, inger ce a gustat si s-a desfatat cu intunericul sau, nu pot face nimic, nici macar o miscare. Imi mut privirea, neputand suporta intensitatea si ma imping tot mai tare in perete. Caldura trupului sau ma topeste, imi face picioarele gelatina, distrugandu-mi toate simturile unul cate unul.
-Diana....spune-mi ca vrei sa te ating....Ma topesc la auzul vocii lui, fiind total dezarmata.. Intorc capul si imi strang pumnii. Nu pot suporta asta, chiar nu pot. Simt cum lacimile mi se strang in ochii si mi se frange sufletul.
- Stiu ca imi doresti atingerea la fel de mult cum si eu vreau sa te ating. Haede Diana, lasa-ma să te ating! Il privesc si lacrimile imi cad pe obraji. Face ochii mari si vrea sa ma atinga, insa eu ma dau la o parte.
- Nu Haedes, nu se poate...stii asta..... Intorc capul si il vad cum vine spre mine. Nu ma pot misca...vreau sa ma atinga, vreau doar...doar pentru o secunda sa resimt focul ce imi dansa candva pe piele.
- Asculta Diana, nu mai face pe mironosita. Am încercat să fiu drăguț, însă gata. .O fac pe propria raspundere... Asa ca taci si supune-te. Il privesc si pot observa nervozitatea
-Nu! Tu ești nebun? Stii ce se poate întâmpla? Il vad cum se incrunta, dupa care un zambet ii apare pe fata. Ce naiba?
-Nu vrei sa te ating pentru că mă vei rani? Dau din cap aprobator.. Atunci atinge-te tu! Ofera-ti placerea cuvenita, iar eu te voi indruma . Accepti sau te ating. Incerc sa inteleg ce vrea sa zica si ma inrosesc imediat. Dumnezeule, nu pot face una ca asta! Il privesc si vad ca este serios. Eu...eu....
-Haedes..... Il privesc, implorandu-l sa isi retraga cuvintele, insa nimic. Nu vreau sa il ranesc..deci....Dau din cap invinsa si total disperata. Bine! Il privesc cum zambeste si eu tresar.
-Bun! Tu doar asculta-ma si fa cum iti spun. Inteles? Iar daca nu.... Vine spre mine si eu o iau la fuga in cealalata parte a camerei.
-Bine Diana. Acum trange scaunul ala si aseaza-te .... Ii urmez vocea si cu mainile tremurande imi iau scaunul si ma asez pe el. El merge langa pat, se aseaza si mai ca salizev la modul in care muschii lui se misca. Se aseaza si ma priveste atent. Sunt pregatita sa ii urmez vocea..Ce naiba este în capul meu? În numele îngerilor..
- Ia să vedem cat de bine stii sa te supui micuto! Il privesc si gura mise usucă. Nu pot face asa ceva... Dau sa ma ridic insa vocea sa ma opreste.
-Ori asta, ori.... Incremenesc pe scaun si ma gandesc ce naiba sa fac. Eu aaa....poate ar trebui sa ma ating pe maini, pe picioare, pe solduri...asa cum ar face el. Plina de rusine inchid ochii. Nu ii pot vedea fata...nu imi vine sa cred ca fac asta. Incep sa ma ating usor pe maini, trasând linii cu vârful degetelor, exact cum face el. . Imi mut mâinile pe gat si imi imaginez cum buzele lui Haedes mi-l mangaie usor.. Degetele mele abia imi ating pielea picioarelor. Imi misc degetele pe solduri si umeri...
-Drace....Deschid ochii si il vad pe Haedes cum sta incremenit, fiecare muschii fiind incordat. Atinge-te pe sani micuto...Haide.... Vocea lui era asa de patrunzatoare, asa de provocatoare... Mainile mele prind curaj si incep sa imi masez fiecare san in parte, imaginandu-mi ca mainile lui ma duc pe culmile placerii . Cu o singura miscare maieul meu atinge podeaua, ramanand descoperita in fata lui. Prind curaj și incep sa imi masez fiecare san, apucand sfarcurile cu degetele. Haedes scrajneste din dinti si ma simt multumita. Deci fac bine..
- Nu ma mai privi dracu asa, ca am sa te fut chiar pe scaunul ala... Il privesc uimita . De ce imi place cum suna asta? Diana, da-ti jos pantalonii. Fac exact cum imi spune si imi dezbrac incet pantalonii, ramanand doar in chilotii mei albi, din dantela. Haedes face ochii mari si isi musca buza puternic. Isi strange pumnii si in ochi i se citește dorința.... Ma asez pe scaun si astept sa imi spuna ceva, insa el doar ma priveste... In a doua secunda este in fata mea, mirosul sau imbatandu-mi narile.
- Continuă.. Coboară atingerile. Il privesc socata si imi vine să intru în pamant! .Arăți extraordinar. Tematoare, ma ating usor si simt un fior pe sira spinarii. Imagineaza-ti ca iti fac eu asta, ca mana mea se joaca cu tine, ca te atinge. Hai micuto...fa-o pentru mine. Inchid ochii si fac exact cum a spus. Ma ating usor si placerea vine din ce in ce mai repede .Fa cerculete mici.... Fac exact cum spune si un geamat usor imi scapa printre buze. Un foc incepe sa imi arda in stomac si o stare de extaz pune stapanire pe mine...
-Asa micuto..hai da-ti drumul pentru mine... Vocea lui ma duce pe prapastia placerii, distrugandu-mi toata ratiunea.
- La naiba.... Spun printre dinți sfâșiată de spasme, în timp ce un lichid cald imi atinge degetele, pieptul miscandu-se frenetic, ajutand plamanii sa primeasca mai mult aer. Oauu...ce a fost asta? Deschid ochii insa Haedes...nicaieri.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Novela JuvenilCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...