Capitolul 29

2.1K 150 9
                                    

Diana

Pielea lui fierbinte peste a mea, curbele lui care se potrivesc cu ale mele, totul pare perfect. Îmi mângâie corpul cu sărutări fierbinți, sângele îmi fierbe, corpul tremură , iar rațiunea mea a dispărut . O stare de euforică pune stăpânire pe simțurile mele, reușind să simt totul la un alt nivel. Îi auzeam bătăile inimii și respirația sacadată, îi simțeam căldura și îi citeam dorința în ochii abisali. În negrul interzis mocnește o flacără păcătoasă care mă atrage la fel de mult cum albina iubește florile. Cine este păcatul ? Vă spun eu.Este Haedes! Fiecare atingere a sa îți provoacă dependență , fiecare sărut te coduce spre o plăcere absolută și fiecare șoaptă îți face pielea de găină . Modul în care înfățișarea și comportamentul se contrazic te bulversează, te seacă de energie și nervi. De la ochii săi negrii și ispititori, de la vocea sa dură și poruncitoare, până la corpul perfect sculptat. Pe cine păcălesc eu că nu sunt atrasă de el? Iartă-mă Barbosule, însă mi-am găsit ispita și sunt gata să mă las purtată de ea spre abis. Știu că nu este bine, acum serios, de fiecare data când sunt în preajma lui, mintea mea tipă în ecou să plec, însă eu nu ascult. Nu știu dacă este slăbiciune, nu știu de ce mă simt hipnotizată de atingerile și de vocea sa. Oare poveștile despre fetele care se îndrăgostesc de băieții rai este adevărată? Oare trăiesc o dramă din care voi sfârși rănită? Cel mai probabil. Nu cred că pe mine m-a atras neapărat faptul că îmi este interzis. El este un mister și dorința idioata de a descoperi adevărata latură a prințului m-a băgat în asta.. Haedes îmi leagă mâinile cu cravata, iar materialul rochiei riscă să-mi alunece de pe corp. Acum cravata îmi strânge mâinile, însă ochii refuză să se deschidă. Să fie de frică sau poate de jenă? Rasuflu ușurată când Haedes se îndepărtează, însă în secunda urmatoare lama unui cuțit îmi mângâie piciorul de la talpă în sus. Toți mușchii se încordează și încerc să mă îndepărtez de el. Lama ajunge la tivul rochiei și o ridică ușor , fața mea făcându-se stacojie.

-Deschide ochii ! Îl aprob și zâmbetul pervers este primul lucru care îmi atrage atenția . În mână ținea un pumnal. Dintr-o mișcare îmi taie legătura de la mâini și îl privesc uimită cum vine spre mine. Fac un pas în spate și el unul în față. Înălțimea sa mă domină și îmi ridic privirea spre el. O mișcare și buzele lui se strivesc de ale mele într-un sarut salbatic. Gem și el se desprinde din sărut. Îmi dă o șuviță rebelă după ureche și înghit în sec din cauza intensității cu care mă privește.

- Cum se simte adrenalina, Diana? Mă privește cu un zâmbet șiret și mintea mea refuza să îi dea satisfactie. Încerc să-mi păstrez și ultimul stop de demnitate în fața lui, așa că îmi dau ochii peste cap, chinuindu-mă totodată să îmi închid fermoarul rochiei.

- Nu te flata atât Haedes! Îl privesc amuzată și acesta se încruntă. Mă încolțește și își pune mainile de o parte și de alta a trupului meu.

- Să nu mă flatez? Nu am mai auzit gemete atât de puternice de mult timp... Dacă stau să mă gândesc, aud asta doar de la virginele care simt adevarata adrenalină . Îl privesc urât și îi dau mâinile la o parte. Ce glumă bună! Ha ha! Văd un pahar cu apă pe noptieră și îl iau în mână . În secunda doi, arunc conținutul pe Haedes și o rup la fugă . Aud înjurăturile lui și cobor scările în viteză . Pașii lui se auzeau în spatele meu, în timp ce râsetele mele răsunau în tot palatul.Alerg și întru în bucătărie . O idee minunată îmi vine în cap, zâmbetul drăcesc lațindu-mi-se din ce în ce mai mult. Iau o pungă cu făină , iar când Haedes intra, o arunc în el.

- Doamne Haedes, esti cam palid! Încep să râd și încerc să fug, însă sunt prinsă . O pungă de făină se sparge deasupra capului meu și mă întorc uimită . La aceasta imagine începem să radem la unison, bucătăria fiind scăldată în făină și amuzament.

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now